Fibonacci Skrevet 12. september 2007 #2621 Del Skrevet 12. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. september 2007 Forfatter #2622 Del Skrevet 13. september 2007 Hei jenter Grunnen til at jeg ikke skal føde på Riksen er: 1. Har ikke behov for samme hjelpen som sist mtp amming 2. Ønsker IKKE dobbeltrom 3. Riksen tar ikke lengre i mot ”naturlige” svangerskap 4. Jeg tilhører egentlig Ahus, men søkte på Ullevål i stedet og fikk plass! Jasså Samba, så du tror det er ei lita tulle . Jeg har ingen følelse for eller i mot, men refererer alltid med hankjønn. Formen min er ikke helt på topp. I natt våknet jeg kl 01 at jeg var superkvalm. Kom meg på do og fikk tisset. La meg så og sovnet. Stuptrøtt og uggen våknet jeg 6.30 og kom meg i dusjen. Ble plutselig superkvalm da jeg skulle lage meg frokost og måtte legge meg nedpå i noen minutter. Kom så til hektene igjen. I tillegg har jeg begynt å bli forkjølet – igjen! Merker det bak i ørene og i halsen. Nasty. Tror jeg kommer til å dra tidligere fra jo jobb i dag… Håper alle dere andre har det supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. september 2007 #2623 Del Skrevet 13. september 2007 Hei jenter Grunnen til at jeg ikke skal føde på Riksen er: 1. Har ikke behov for samme hjelpen som sist mtp amming 2. Ønsker IKKE dobbeltrom 3. Riksen tar ikke lengre i mot ”naturlige” svangerskap 4. Jeg tilhører egentlig Ahus, men søkte på Ullevål i stedet og fikk plass! Jasså Samba, så du tror det er ei lita tulle . Jeg har ingen følelse for eller i mot, men refererer alltid med hankjønn. Formen min er ikke helt på topp. I natt våknet jeg kl 01 at jeg var superkvalm. Kom meg på do og fikk tisset. La meg så og sovnet. Stuptrøtt og uggen våknet jeg 6.30 og kom meg i dusjen. Ble plutselig superkvalm da jeg skulle lage meg frokost og måtte legge meg nedpå i noen minutter. Kom så til hektene igjen. I tillegg har jeg begynt å bli forkjølet – igjen! Merker det bak i ørene og i halsen. Nasty. Tror jeg kommer til å dra tidligere fra jo jobb i dag… Håper alle dere andre har det supert Hmm, trodde mitt svangerskap ble definert som "naturlig" jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. september 2007 #2624 Del Skrevet 13. september 2007 Men skjønner jo godt grunnene dine for å føde på Ullevål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. september 2007 Forfatter #2625 Del Skrevet 13. september 2007 Men skjønner jo godt grunnene dine for å føde på Ullevål Ting er annerledes når du har fått "hjelp", om du skjønner. Har i hvertfall fått beskjed om at jeg ikke trenger å søke etter som jeg ikke har hatt noe hjelp for å bli gravid eller har et risikosvangerskap pr dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 13. september 2007 #2626 Del Skrevet 13. september 2007 Kvalm sier du?? Man blir kvalmere med jenter enn med gutter sies det. (Selverfart også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. september 2007 #2627 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg tror du får en gutt til! Vil dere vite det på UL? Blir koselig å følge deg framover, nå må jeg følge med på Imax også! :-D Endret 13. september 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. september 2007 #2628 Del Skrevet 13. september 2007 Kvalm ja....er kvalmere denne gangen jeg og - men bare på ettermiddag og kveld som er likt med forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. september 2007 #2629 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg fikk plass på Riksen med normalt svangerskap. De har veldig liten avdeling, så det er ikke mange "normale" som får plass der, men noen. Men hadde ikke villet dit neste gang. Fikk nesten for mye oppfølging der. Og jeg tror du får jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2630 Del Skrevet 19. september 2007 Takker for svar jenter Jeg fikk plass på Riksen med normalt svangerskap. De har veldig liten avdeling, så det er ikke mange "normale" som får plass der, men noen. Men hadde ikke villet dit neste gang. Fikk nesten for mye oppfølging der. Og jeg tror du får jente Hmm...jaja, fikk høre nå for noen mnd siden at vi ikke ville få plass lengre, men hvem vet. Fødte der sist, men som du så ønsker jeg ikke det denne gangen . Bra oppfølging, men vil ikke ha dobbeltrom. Drømte i helgen at jeg fikk ei jente som het Thea Kristine... . Ungen min skal ikke hete Thea (superfint navn, men altfor likt minis) og h*n skal heller ikke ha dobbeltnavn. Våknet i natt kl 02 at jeg var kvalm/uggen. Det er andre gang denne uken at jeg våkner pjusk midt på natten. Nå er jeg svimmel...og sulten. Håper alle dere andre har det bra. Beklager dårlig besøksrate i andre dagbøker men har ikke tid eller ork om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. september 2007 #2631 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg aner ikke hva jeg tror du får jeg.. Ganske enig med deg i forhold til navnet Thea, tror det kunne blitt forvirring i heimen hos dere med så like navn. Ha en fin onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 20. september 2007 #2632 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) DET er jo helt vanvittig, Murmelmy - for Thea Kristine var egentlig et alternativ for oss hvis Knerten var ei jente! Og jeg tenkte senest på det IDAG siden det var snakk om navn i knøtte-forumet. :dåne: Verden er rar! Endret 20. september 2007 av Dråpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 20. september 2007 #2633 Del Skrevet 20. september 2007 Hvis jeg blir gravid igjen, og vi får ei jente, så har vi allerede enes om navnet her i heimen. Det blir ikke Thea Kristine altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. september 2007 #2634 Del Skrevet 20. september 2007 Så koseleg å lesa om svangerskapet ditt Murmelmy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. september 2007 #2635 Del Skrevet 21. september 2007 Orken kommer nok tilbake etterhvert skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2007 #2636 Del Skrevet 22. september 2007 Det er så koselig at du er gravid igjen!! Men håper du slipper å plages med kvalme noe mye for det er bare pes... Tar gjerne imot litt babystøv jeg da.....*plystre* KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2637 Del Skrevet 25. september 2007 Grace: Jeg aner heller ikke... Hakke nubbesjans. Og vær trygg, det blir ingen Theo og Thea Dråpe: . Sant??? HAHA, det er vittig, altså! Samba: Jeg har funnet et jentenavn jeg liker. Eller, liker flere men tar meg i å tenke mer på dette enn andre. Linn3c: Så koselig! Pondusa: i hope so, I really do… Skytte, min kjære Skytte. Du kan få all den babystøven du orker å ta inn over deg -------------------------------------------------------------- Formen min er…ja, så där… Jeg er uggen, hodepine, svimmel, sover dårlig, er sliten og så mye mye mer. Vekten viser en drøy kilo mer enn den gjorde for ti uker siden , noe jeg ikke er så fornøyd med. Godt jeg ikke er sååååå stor da. Er bare så redd for at jeg skal legge på meg like mye som sist. Vet egentlig ikke hvorfor, for alt rant av på 6 måneder. Tenk det, snaue 30 kilo på et halvt år. DET er slankekur det (selv om jeg ikke slanka meg. Kunne jo fanken meg spise hva pokker jeg ville mens jeg ammet ). Ble fra i går sykemeldt 50% og blir det i hvertfall i tre uker. Legen vill hundre, men det har jeg ikke samvittighet til. I tillegg så trives jeg godt på jobb og vil helst ikke sette sjefen min i en vanskelig situasjon. Han er jo en skikkelig helt for hvordan han taklet dette. Har vært her i fem måneder og han ble oppriktig glad på mine vegne! Om to dager sitter jeg på playan i barcelona med en kald alkoholfri drink i hånden!!! Vi skal til Barcelona med jobben fra torsdag morgen til søndag. Det blir deilig altså. Skal bo supersentralt på et nice hotell og spiser og drikker gratis. Kunne ikke fått det bedre!!! Nå er det under 1 ½ time igjen av arbeidsdagen. Tenkte jeg skulle dra og ta sol etter jobb (må bli litt snasen til Barca *fnis*). Middagen i dag skal være fisk og jeg skal trene før jeg henter mini i barnehagen kl 15. Det som er greit med at jeg slutter kl 12 er at jeg virkelig får slappet litt av. Mini sover i bhg fra 12-14 og deretter spiser de middag til kl 15. Ikke noe poeng at jeg henter ham før det, så da blir det tvangsavslapning Håper dere tilgir meg mitt dystre fravær. Får kun skrevet på forumet når jeg er på jobb. Blir kastet ut av nettsiden om jeg prøver meg hjemmefra :klø:. Får sånn derre feilmelding og så lukker alle vinduene seg… Ha en super dag og en duper uke i det flotte været vi har til lands. Jeg skal til Barca og om nøyaktig tre måneder sitter jeg på flyet mot Thailand. DET blir bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2007 #2638 Del Skrevet 25. september 2007 God tur til Barca, jeg reiser til Spania mens du er der så vi snakkes vel om halvannen uke eller noe Har du forresten prøvd slette cookiesene fra KG? Jeg kan ikke særlig om pc men bare husker at det hjalp en gang jeg hadde mye tull med siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. september 2007 #2639 Del Skrevet 25. september 2007 God tur sørover. Er kvalm her også, ikke så kvalm som forrige gang foreløpig. Men så spiser jeg annenhver time også da! Gidder ikke å tippe på kjønn - det er ikke viktig! Jeg er sikker på at dere blir glad for en jente og hvis det blir en gutt. Navn har jeg ikke begynt å tenke seriøst på, i hvert fall ikke jentenavn! Satser liksom på en gutt, siden vi ikke fikk det forrige gang og hadde masse "ubrukte" alternativer fra den gang Erfaringen er jo at et navn blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 26. september 2007 #2640 Del Skrevet 26. september 2007 1 kilo på ti uker er jo ingenting Murmelmy! Jeg gikk opp masse de 12 første ukene. Tror jeg gikk opp 5 kg før jeg fikk snudd meg, og legen min så litt sjokkert. Men så lenge det var 5 kilo på sunn mat, så var det greit. Og det var det jo, jeg var sulten som en hest, og spiste minst hver annen time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå