Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det gikk bra hos legen i dag!

Så spennende med UL. Lykke til!

Moro med bursdag da, tenk at lille T fyller 1 år i morgen! :-D

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen til T i dag! :hjerte: Det er helt uvirkelig at det er et år siden vi var på føden, Murmel. Husker så innmari godt at jeg fikk mms av deg med bilde av dere - da var jo også gutten min født, og jeg syns det var så moro at vi skulle bli mamma på samme dag siden vi hadde fulgt hverandre gjennom hele svangerskapet.

Utrolig moro at du skal bli mamma igjen - og som jeg har sagt tidligere, jeg skulle gjerne ha delt et nytt svangerskap med deg også, men sånn blir det ikke.

HA EN HERLIG DAG - og lykke, lykke til med spiren i magen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering fra meg :)

Blir til at jeg får skrevet lite her iom at jeg jeg får feilmelding hver gang jeg prøver hjemmefra og blir kastet ut av siden.

Først, TUSEN takk for alle minimurmelgratulasjoner :klem:. Dere er virkelig gode, assa!

Så, var på Legekontroll på tirsdag og alle tall var fine. Fikk UL i går og er kortere på vei enn menstermin, noe jeg allerede visste. Gikk på pillen frem til midten av juli, så graveringen fant sted i månedsskiftet juli/august. Dvs at jeg er ca 6 uker på vei. Skal på ny UL på onsdag.

Både legen og jeg trodde vi så et bankende hjerte, men ville ikke si noe helt sikkert. Derfor ny UL til neste uke.

Hodepinen er framdeles uholdbar. Får sykemelding dersom jeg skulle trenge det fra legen, men vil prøve litt kiropraktor først. Iom at jeg blir gående litt ut og inn på kontoret så fortalte jeg det til sjefen i stad. Han ble superglad på mine vegne og jeg fikk både gratulasjoner og en skikkelig godklem. Tenk at jeg ikke har vært her lengre enn 4 mnd og har en så super sjef :Nikke:. Ikke mange som kan skryte av det!

Så konklusjonen er at mikromurmel mest sannsynlig har det veldig bra i murmelmagen. Minimurmel koser seg i barnehagen og sprøytene han fikk i går på bursdagen sin gikk veldig greit. Vi har det veldig fint i Murmelheimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

WEEEEE!!! Er det her du er!!!?? GRATULERER SÅ MYE!!!

Dette var da mosomt ja! Ååå jeg blir så misunnelig! Må komme oss igang igjen snart vi også, tar gjerne imot babystøv:)

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...