Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Musepupp: Selvfølgelig :hoppe:. Dette er jo bare såååååå gøy!!!!

Skrållan: Takk :kyss:

Pondusa: Det må du, komme etter assa :Nikke:. Og takk for gratulasjon!

-------------------------------------------------------------------------------

Helgen har gått unna fort som fy. Vi har vært i bursdagsselskap både på lørdag og søndag og familien har fått vite om den store lille i magen. Til svigers så la vi ut små hint som svigerfar plukket opp overraskende kjapt. Min morsside fikk vite det i går. Jeg hadde tatt en hvit body til mini og trykket på ”jeg skal bli…” på magen og ”storebror i april” på ryggen.

Tok en stund før de tok den, men mamma og tante (tvillinger) skjønte det samtidig og var helt i hundre. Alle er veldig glade på våre vegne :Nikke:.

Jeg har fremdeles super hodepine, i dag verre enn på lenge. Likefullt er jeg på jobb. Heldigvis er det stille og fredfylt her i dag.

Ha en super mandag, jenter. Kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig body du tok paa T! Det var en god ide (ikke at jeg trenger saanne ideer akkurat naa, da! :fnise: )

God bedring med hodepinen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle snupper som er innom og tar en titt :blomst:

Formen er litt varierende, men jeg skal IKKE klage. Magen er litt annerledes både utenpå og inni :ler:. Må jammen meg holde inn magen litt i dag grunnet stram topp.

Hodepinen kommer og går, men har oppført seg ganske så bra i dag. Magen romler og er litt rar inni. Sånn er ståa :sjarmør:

Imax, det er jaggu bra gjort for min pergo-ikkeslippeeggvedeggløsning-kropp å klare dette fø vi i det hele tatt fikk prøvd (til mannens stor sorg ;)).

Nå skal jeg snart tusle hjemover fra jobb. Er på vårt nye kontor i dag for å få det i stand. I morgen er det tilbake på plassen min igjen :)

Ha en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen, jenter.

Legetime er på tirsdag 28. august. JM time har jeg fått i midten av november. Regner med jeg blir henvist til UL på tirsdag for å se hvor langt jeg er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende med legetime da! Og ikke minst med UL om du får det.

Hva tror du selv om hvor langt du er på vei da?

Jeg tror jeg er 8+2, men siste menstruasjon var veldig rar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blir spennende med legetime og ul.

Det gjør det virkelig.

Etter jobb i dag skal jeg til første legekontroll. Tok en spansk en og ringte gynekologen og sa jeg hadde fått henvisning og ønsket time så jeg kunne avklare hvor langt jeg vireklig er på vei. Fikk time allerede i morgen!

Dere...i morgen fyller lille nissetrollet mitt et helt år :rødme: . Tiden har gått så fort og han er blitt så stor, selvstendig, nydelig og morsom. Han viser så glede og kjærlighet at mammahjertet mitt smelter.

Selv i natt da han gråt i rykk og napp fra kl 21-03 så var jeg forelsket. Han sovnet til slutt kl 03 etter at jeg sang Trollmorvisa og So Ro Lillemann annenhver gang maaaaaange ganger :hjerter:. Han er så fiiiiin...

Både mannen og jeg har fri i morgen og skal kose oss med mini. 1 års kontroll på formiddagen og UL på ettermiddagen. Tenk han fyller et helt år!

Ha en super dag :klem:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med legetime, Murmelmy. Og med UL i morgen!

Kommer du inn på SM idag? Det gjør ikke jeg.

Kommer ikke inn, nei. prøver og prøver. Men nå stikker jeg snart fra jobb for å bile hjem. Setter fra meg bilen hjemme og busser til legen. Skal nemlig møte mamma, søs og bror i byen etterpå. Tanten min henter mini i barnehagen :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...