Skytte Skrevet 11. september 2006 #2481 Del Skrevet 11. september 2006 Heia! Godt å høre at han er bedre i magen sin stakkars liten..er så vondt når dem plages..Her funka termometeret så til de grader! Uten at det var meningen,for jeg skulle måle feberen en dag jeg synshan var kokende varm..Og gjett om han bæsja! Over hele meg og stellebordet og gulvet......!! Husker mamma brukte sånn såpestykke på småsøskene mine.. Ellers må jeg jo bare for de forsvunnede kiloer! Det er deilig ja! Fikser den ammeputesurfinga jeg nå Blir litt sliten i ryggen men en gang i blant funker det som bare rakkern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. september 2006 Forfatter #2482 Del Skrevet 12. september 2006 Hei jenter - en kort oppdatering fra murmelheimen... Tassen er noe bedre i magen og hadde ikke vondt på kvelden i går. Vi la ham kl 9 og han sov til 03 i strekk. MEN, da var han supersulten og jeg rakk ikke å pumpe meg før han fikk slippe til. Den glupske lille saken sa "takk" og gulpet i seg like mye luft som melk , og da var vi i gang igjen... To timer senere sov han endelig igjen etter et fuktig møte med et såpestykke Han våknet igjen nå kl 09, så mor har likevel fått sove eb god del , over 7 timer. Mannen har sovet bedre i natt enn noen gang siden T ble født . Jeg går nemlig ut av soverommet og inn på Ts rom for å amme om natten. Mannen har første dag på jobb i dag, så greit å være uthvilt da... Om en uke er det kg-barseltreff, og det gleder jeg meg masse til! Var på helsestasjonen i går og veide T. Nå er han oppe i 4.940 g, ca fem hundre mer enn det han veide på det minste. Glupsk liten fyr LaTraviata: Minifomen, er det ti dråper før hvert eneste måltid? Hvor lenge kan han bruke det? Og hvordan gir jeg ham det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 12. september 2006 #2483 Del Skrevet 12. september 2006 Bare innom for å si hei! Håper godgutten blir bedre i magen snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #2484 Del Skrevet 12. september 2006 Høres jo ut som en ok natt... Håper det blir orden på magen til T så fort som svint... Kos dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 #2485 Del Skrevet 12. september 2006 Om en uke er det kg-barseltreff, og det gleder jeg meg masse til! ← Kan jeg komme også? Så kanskje jeg blir smittet av babysyken??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. september 2006 #2486 Del Skrevet 12. september 2006 Hei Murmel! Er det bare en uke igjen til dere skal invadere heimen min? Jeg tror jeg må begynne å bake og vaske!!! Håper at dere finner ut en måte sånn at T slipper å plages så fælt med disse luftsmertene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. september 2006 #2487 Del Skrevet 12. september 2006 LaTraviata: Minifomen, er det ti dråper før hvert eneste måltid? Hvor lenge kan han bruke det? Og hvordan gir jeg ham det? ← Du kan dryppe ti dråper i munnen, eller gi det på en skje. Pleide å bruke det til hvert måltid i begynnelsen, men etter ble det størst behov for det på kveldene. Kan brukes de 3 første månedene etter som jeg har skjønt. Vi har slutta med det nå, men hadde stor hjelp av det første måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. september 2006 Forfatter #2488 Del Skrevet 12. september 2006 Takk for gode råd Han hadde en dårlig ettermiddag med endel gråt og pressing. Lurer på om det kan settes i sammenheng med at han sover i over fire timer, blir supersulten og spiser mer enn de små tarmene hans tåler. Har startet med miniform og setter på vekkerklokken i natt med intervaller på 3-4 timer. Kanskje det er bedre? Vil i hvertfall hjelpe meg mtp brystspreng og jeg vil slippe å pumpe før jeg ammer et svært sultent barn om natten. I morgen skal jeg bare være hjemme og slappe av. Har ikke hatt en hjemmedag siden vi kom hjem fra sykehuset så det skal bli herlig Nå er det snart legeserie på tv2, deretter er det Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. september 2006 #2489 Del Skrevet 12. september 2006 Håper ting bedrer seg med hyppigere måltider og Minifom! Deilig med en hjemmedag i morgen da! Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. september 2006 #2490 Del Skrevet 13. september 2006 sms kommer senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. september 2006 Forfatter #2491 Del Skrevet 13. september 2006 Håper ting bedrer seg med hyppigere måltider og Minifom! Deilig med en hjemmedag i morgen da! Kos deg i kveld ← Ingen magebesvær i natt Han våknet av seg selv hver 3-4 time, så det ble to ammepauser i natt og en nå . Veldig deilig både for ham og meg. Har ikke hatt melkespreng siden natt til i går!!! Har begynt å amme fra begge bryst ved måltidene for å slippe at det tooper seg opp i det ene. Resultatet er at han oftere vil ha mat iom at han ikke får i seg så mye av den tykke, fetende og gode melken...men so be it. Er superfornøyd med natten! Bruker minifom ved hvert måltid. Hvor lenge kan jeg b uke det? I tillegg sov tassen på eget rom fra forrige matpause til nå. DDDet skal han fortsette med så jeg ikke våkner av hvert minste grynt. I dag skal jeg kose meg hjemme og bake Ida: Gleder meg Lykke til, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. september 2006 Forfatter #2492 Del Skrevet 13. september 2006 Jo, jeg skal oppdatere meg på kg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 13. september 2006 #2493 Del Skrevet 13. september 2006 Bake kake søte dyppe den i fløte murmel kan sitt husmorfag setter deig hver steike dag og nå vil rognis smake på en murmelkake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. september 2006 Forfatter #2494 Del Skrevet 13. september 2006 Bake kake søte dyppe den i fløte murmel kan sitt husmorfag setter deig hver steike dag og nå vil rognis smake på en murmelkake! ← Ære være rognis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 13. september 2006 #2495 Del Skrevet 13. september 2006 Innom og hilser på! Gleder meg til å treffe dere begge i neste uke! Baking er ikke så dumt når man er hjemme allikevel, jeg har satt meg fore å bake litt mer brød fremover. Er glad i hjemmebakt, og jeg er jo mye hjemme i 4timers bolker for tiden. Om minifom; Ved 3-månederskolikk gis 10 dråper før hvert måltid. Behandlingen pågår så lenge tegn til kolikkbesvær foreligger. sakset fra felleskatalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 13. september 2006 #2496 Del Skrevet 13. september 2006 Godt vi har en Murf i nærheten, Murmelmy, som kan alt om dop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. september 2006 Forfatter #2497 Del Skrevet 14. september 2006 Godt vi har en Murf i nærheten, Murmelmy, som kan alt om dop! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2006 #2498 Del Skrevet 14. september 2006 Bare innom med en klem til deg og T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. september 2006 #2499 Del Skrevet 14. september 2006 Hellu... Håper natta har vært god, og at dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #2500 Del Skrevet 14. september 2006 Innom for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå