Skrållan Skrevet 3. september 2006 #2401 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer så mye med den nyyyydelige gutten! Så fin mage du har, så kort tid etter fødselen! Sånn vil jeg også se ut etter min fødsel... Kos dere masse med prinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #2402 Del Skrevet 3. september 2006 Så morsomt med magebilde før og etter! Den har trukket seg godt sammen! Og ikke et eneste strekkmerke synes jeg å se?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. september 2006 #2403 Del Skrevet 3. september 2006 Nydelig prins! Gleder meg til å se ham live! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #2404 Del Skrevet 3. september 2006 ...og der fikk jeg lest ditt forrige innlegg og sett bilder av skjønnheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #2405 Del Skrevet 3. september 2006 For en skjønn liten gutt. Den magen har virkelig trukket seg tilbake! Har ikke sett makan, jeg! Angående hund og baby: Dere gjør det på den måten jeg har hørt "proffene" anbefaler det. Ikke la babyen bli noe fremmed som hunden ikke får ta del i. Husker med hund og mine minste søsken for en del år tilbake. Det første vi gjorde var å legge babyene på et pledd på gulvet, og vofs fikk snuse og titte på. Gikk strålende. Veldig koselig å lese her inne, Murmel, du stråler gjennom skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2406 Del Skrevet 3. september 2006 Tusen takk, jenter I skrivende stund ligger T på armen og spiser. Mannen til mamma og min lillebror har akkurat gått og svigers kommer om en drøy halvtime. Både tanten og T skal feire fødselsdagene deres Jeg koser meg masse selv om jeg føler meg ufattelig bundet. Det er en som for alltid vil volde meg bekymringer... Og mye kjærlihet Takk for sønneskryt og mageskryt . Ingen strekkmerker, nei, Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. september 2006 #2407 Del Skrevet 3. september 2006 Så nydelig gutten din er! Her går vi bare å venter på at noe skal skje, men det kan jo ta lang tid enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. september 2006 #2408 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg koser meg masse selv om jeg føler meg ufattelig bundet. Det er en som for alltid vil volde meg bekymringer... Og mye kjærlihet ← Jeps, de tankene går gjennom hodet mitt også. Visste jo rent intellektuelt at jeg ble bundet, men hva det betydde hadde jeg vel ikke helt satt meg inn i. Men fullstendig oppslukt av krypet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2409 Del Skrevet 3. september 2006 Jeps, de tankene går gjennom hodet mitt også. Visste jo rent intellektuelt at jeg ble bundet, men hva det betydde hadde jeg vel ikke helt satt meg inn i. Men fullstendig oppslukt av krypet ← Ja, ikke sant!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. september 2006 #2410 Del Skrevet 3. september 2006 GRATULERER VENNEN!!! Var spent på om det hadde skjedd noe her ja Så nyyydelig han var, og FLOTT mage rett etter fødsel da gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. september 2006 #2411 Del Skrevet 3. september 2006 Hei!! Kjempekoselig å lese om de første dagene deres som en familie, og jeg er glad jeg rakk å få med meg bildet før det blir fjernet. For han er jo helskjønn!!!! Skjønner godt at dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. september 2006 #2412 Del Skrevet 3. september 2006 Utrolig nydelig gutt du har, Murmel Herlig å lese om hvordan dere koser dere sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. september 2006 #2413 Del Skrevet 3. september 2006 Hei Murmel! For en flott gutt dere har fått. De er nydelige disse små! Gleder meg til å få møte min lille mageboer... Magen din ser flott ut allerede - og du høres jo veldig sprek ut! Det er deilig! Kos deg masse med gutta dine.... Tida går så fort... Stor og på kinnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2414 Del Skrevet 3. september 2006 *da er bildet slettet* Igjen, tusen takk for alle hilsner Spm til dere med barn: 1. Hvor lenge er det vanlig at de sover om dagen? 2. Hvor ofte og hvor lenge (sånn ca) ammer dere om dagen/ettermiddagen? Merker nemlig at T på ettermiddagen (fra 14 og utover) gjerne henger i puppen. MEN, kan det ha noe med at vi har hat masse besøk og at han derfor ikke har fått noe særlig langvarig sammenhengende søvn og maten da spises sporadisk mellom alle duppene? Må få årnings på dette men det er ikke lett når det er så mange innom i løpet av ettermiddagene... Ikke kan jeg skylde på formen heller, for jeg er jo i tipp-topp shape! Blir vel mer aktiv etterhvert, men nå er det et nurk, en voff og mannen som står i fokus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #2415 Del Skrevet 4. september 2006 Nå må jeg bare stå frem som snikleser altså Så bildet av den lille prinsen deres før du fjernet bildet. Og hellandussen for en herlig liten pjokk Kan tenke meg at livet forandres ganske mye når man får en liten en i hus ja. Høres ut som du storkoser deg med situasjonen. Fortsett med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 4. september 2006 #2416 Del Skrevet 4. september 2006 Heisann Murmelmy - velkommen hjem med en velskapt sønn. Veldig koselig å lese om de første dagene deres hjemme som en familie på 4. Høres ut som at du er i storform og utifra bildet av magen din så er jeg virkelig imponert altså! Du ser veldig bra ut! Må være deilig å være i så godt form så kjapt. Pass på at det ikke blir fòr mye besøk også da. fra Havfrua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. september 2006 #2417 Del Skrevet 4. september 2006 Hei vennen! Jeg har vært innom i helgen og lest om hjemkomsten deres, men har ikke hatt tid til å legge igjen spor. Det høres ut som dere koser dere som familien. Er veldig glad for å høre at formen er på topp, men sier som de andre, pass på så du ikke sliter deg helt ut. Fikk sett bilde av T før du fjernet den, han er jo like nydelig som på det bildet du sendte meg, men jeg skulle ønske han var våken på dem Tenker masse på dere, og håper formen din fortsetter å være på topp og at dere får kost dere masse som nybakt familie. Stooor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. september 2006 #2418 Del Skrevet 4. september 2006 Darn, der gikk jeg glipp av bildet gitt... Men, VELKOMMEN HJEM med lille T!!! Høres virkelig ut som om dere koser dere masse med gullgutten Fortsett med det! Jeg håper jeg får møtt dere irl snart, så jeg kan snuse litt på en nyfødt baby igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. september 2006 #2419 Del Skrevet 4. september 2006 deilig er han! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. september 2006 #2420 Del Skrevet 4. september 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå