Fibonacci Skrevet 1. september 2006 #2381 Del Skrevet 1. september 2006 Velkommen hjem igjen Murmelmy! Og gratulerer med prinsen! :-D Høres ut som en flott og passe rask fødsel! Jeg fikk det jo ikke med meg før det var over jeg! Og så gøy at du og Kverris fikk guttene deres på samme dag! :grine2: Kos deg masse med Theodor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. september 2006 #2382 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulerer og velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. september 2006 #2383 Del Skrevet 2. september 2006 Velkomen heim, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. september 2006 #2384 Del Skrevet 2. september 2006 Velkommen hjem med prins Theodor Hørtes jo ut som en intens, men flott fødsel. Kos dere masse alle tre. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. september 2006 #2385 Del Skrevet 2. september 2006 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. september 2006 #2386 Del Skrevet 2. september 2006 Høres ut som en bra fødsel, utrolig bra jobba Murmelmy, spesielt med en så stor gutt! All ære til deg Lystgass er genialt, jeg vil ikke føde på Ahus neste gang, der har de ikke det. Men ny fødsel er jo ikke akkurat det vi vil tenke på nå Kos deg hjemme med gutta dine (regner med at vofsen er borte litt til), og jeg regner med at ditt nærvær på KG blir litt mindre nå som du har fått ungen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #2387 Del Skrevet 2. september 2006 Imax og Murmelmy: Dere må fortelle litt om hvordan dere gjør det med ny baby i huset sammen med hund. Har dere lagt noen strategi? :klø: Jeg har liksom hørt om så mye rart man bør gjøre, og så har jeg dessverre hørt om endel episoder hvor det ikke går så bra, og hunden må bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. september 2006 #2388 Del Skrevet 2. september 2006 Velkommen hjem, Murmelmy! Kjempekoselig å høre fra deg... og vite at alt står bra til med dere alle sammen! Kos deg masse med lille Theodor... Gleder meg til å høre mer om dagene som nybakt mamma! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2006 #2389 Del Skrevet 2. september 2006 Gratulerer så masse og velkommen hjem Nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #2390 Del Skrevet 2. september 2006 Høres ut som du er i god form! :-D Kos dere med lille (store) gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 3. september 2006 #2391 Del Skrevet 3. september 2006 hei snikleser.......... gratulerer kjempe masse.har fulgt med i innspurten din grunnen til at jeg vil svare er pga hund. jeg har to store hunder og skulle tro familien min trodde vi hadde to kjøtt etende hunder, mente at vi burde selge de og de kom til å være stygg med ungen osv ,men de er verdens snilleste,hun kan gjøre nesten alt med de og de bryr seg ikke det er vi som må gi beskjed,vi har lært henne at de liker kos,så de får natta suss hver kveld. skikkelige familiehunder.det vi gjorde var å være som før med de,ikke skyve de vekk og ikke endre på rutiner med de,lufingen ble litt anderledes,men det går fantastisk bra.litt rotete kanskje men.... jeg syntes det er feil å selge hunden pga ett barn kommer inn i bilde..... kos deg og nyt tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #2392 Del Skrevet 3. september 2006 jeg syntes det er feil å selge hunden pga ett barn kommer inn i bilde..... ← Det har vi ALDRI tenkt på!! Ikke å kvitte oss med hunden før det kommer et nytt barn! Men jeg har hørt om folk som har måttet gjøre det fordi hunden har blitt overbeskyttende (flekket tenner mot eldre søsken som nærmet seg vogna) eller om hunder som har blitt farlig sjalu. Da er det hlart at et menneske og tryggheten omkring det går før hunden! Selvsagt håper jeg at det hele skal gå knirkefritt, men det er noe jeg grubler på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 3. september 2006 #2393 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer så masse, Murmelmy! Kos dere i tiden som kommer! fra Smurfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 3. september 2006 #2394 Del Skrevet 3. september 2006 Gratulerer så mye med gutten, murmelmy! Og velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2395 Del Skrevet 3. september 2006 Hei alle sammen og takk for alle gratulasjoner Rekker vel neppe å skrive noe personlig svar til dere alle men kan jo skrive litt om hvordan det går i heimen. Vi kom som sagt hjem på fredag etter å ha hentet voff hos svigers. Vi ville ha han hjemme sammen med oss fra starten så det ikke ble noe annerledes for ham. Han var veldig nysgjerrig med en gang og luktet som bare det på den lille bylten som lå i bilstolen. Der var jeg og de tre guttene mine - endelig hjemme . Xavia, mannen tok med seg en body T lå med om natten hjem fra sykehuset. Den natten lå voff med snuta oppi bodyen konstant . Vi har passet på å la voff få ta del alt. Han ligger fremdeles ved siden av mannen i sin seng om natten (og enser ikke alle lydene T kommer med) og får masse kos av oss om morgenen før T våkner. Det er "vår" tid. I tillegg får han fine lange turer, både av mannen og meg hver seg og med alle fire. Jeg koser med han mens jeg ammer osv. Var på en fysioterapitime på sykehuset før jeg dro på fredag og terapeuten forklarte det så fint ved å løst sitere Trond Viggo Torgersen (men mtp barn); "Nå lille venn, nå har det kommet en ny mann i huset og da må du flytte fra soverommet og innpå et eget rom. Du er stor nok til det og den nye mannen skal ligge sammen med meg. MEN, jeg er glad i deg også, altså. Du må bare flytte ut av sengen min". Dette er jo sånn man IKKE vil ha det og tviler på at mannen min ville hatt det fint med at en ny mann flyttet inn i sengen min mens han måtte bytte rom Så sånn har vi startet og kommer til å fortsette i.o.m. at det virker å gå veldig fint Så litt om livet i murmelheimen: Tassen sover godt om natten med 2-3 ammepauser. Da sover han til 9-10-tiden. Vi har gått turer både til butikken og i skogen hele familien samlet. Vi storkoser oss! Jr. er ikke så innmari glad i å bli skiftet på ennå og skriker så han ser ut som sinnataggen. Blir spennende å se hvordan det går med første bad hjemme etterpå...Ellers er han ganske harmonisk og spiser, sover, koser og gjør i bleia. Hele familien har fått en titt enten på sykehuset eller her hjemme. Som sagt så er formen min kjempe bra og jeg har vett på å si i fra om det evt skulle bli for mye. Kiloene raser av og i går hadde jeg allerede gått ned ti kilo . Verdens mest effektive slankekur? Har to pyntesting nedentil som svir mindre og mindre for hver gang det skjer saker og ting der nede. Har fått bommelommet (beklager detaljene ) og det gikk overraskende bra. For de av dere med rumpetroll så er det håp etter fødselen . I går var jeg på første biltur alene med T og det var med blandede følelser. Mye tryggere når mannen er med og kjører da jeg stoler mer på hans bilferdigheter . Vi kom oss imidlertid til jentemiddagen og T var selvfølgelig det store midtpunktet. Han spiste, lå på fanget til jentene, fikk gaver, og sov mens vi spiste. Flinke gutten min *stolt mamma*. Av alle besøkende har vi fått gaver og blomster. Blir helt rørt over hvor gavmilde venner og familie er og vi er overveldet over alt det fine vi har fått til T. Kort oppsummert: Vi storkoser oss hjemme med den lille og voff. Mannen og jeg susser masse på hverandre og er familie med ekstra mye kjærlighet for hverandre for tiden . Nå sitter de tre guttene mine i stua og koser... Får tusle ut til dem igjen nå... Takk for at dere følger med, jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. september 2006 #2396 Del Skrevet 3. september 2006 Ååååååh! Så nydelig! *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2397 Del Skrevet 3. september 2006 Ååååååh! Så nydelig! *smelt* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 3. september 2006 #2398 Del Skrevet 3. september 2006 så skjønn!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. september 2006 #2399 Del Skrevet 3. september 2006 Kjempenydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #2400 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Magebilder for den siste uken. 40+2 og fem dager etter fødsel: Endret 3. september 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå