Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær

Håper han venter til etter tirsdag, jeg. :sjenert::kyss: Men stadige kynnere er litt slitsomt når magen er så stor! :klem: Før eller siden kommer han jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynner det jo å bli riktig så spennende her og. Han ligger nok godt nede i bekkenet siden det har blitt bedre nå så han har nå funnet veien han skal iallefall.

Men så var det å overtale godgutten (og Kveruliten) til å komme heeeelt ut da *sukk*

Håper du får en god lørdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, slitsomt med alle de kynnerne...men det er jo helt sikkert ikke bortkasta da, du får tenke på det! :kose:

Er bare dritt å være i augustklubben på SM nå...3 som er i gang og en baby født allerede i dag...æsj... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær: Kommer du på tirsdag??? Trodde du måtte se det an. Dersom du kommer, så får tassen innstraff :roll:

Monja: Han ligger så langt nedi bekkenet at gynekologen ikke hadde sjans til å måle hodeomkretsen hans på onsdag... Kom ut nå gutten min!!! MEN, har ingenting å klage over (i motsetning til kverris). God lørdag til deg også, snuppa :kyss:

Kverris: Merker det ikke er like gøy å skrive gratulasjoner på SM nå... :sjenert: . Kjipt å innrømme det, men synes i hvertfall folk kan holde seg på sin plass i køen - liker ikke sniking :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har føyd til noe i signaturen din! ;) Jeg ble også så irritert over at den slutta å telle dager to dager før terminen, at jeg bare kutta ut min. :roll:

Utrolig mange som har født på et par dager nå - var vel 5 på lista i går - og kanskje det ender med 4 i dag da så...ikke veldig mange å skravle med der inne nå for tida nei...

Og jeg hadde ikke venta at jeg skulle være en av de siste igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde ikke venta at jeg skulle være en av de siste igjen... :sjenert:

Hadde planlagt å presse ham ut for en ukes tid siden, jeg...og nå bare hikker han for å terge meg...

Sorry alle skriveleifene, men jeg skriver i liggende stilling med hodet på puten....

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

herregud, måtte konse skikkelig for å skjønne hva det var jeg egentlig hadde skrevet :roll:

Og jeg som sverger jeg er en utmerket norsk (og engelsk) rettskriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Rognebær:  Kommer du på tirsdag???  Trodde du måtte se det an.  Dersom du kommer, så får tassen innstraff :roll:

Jepp, jeg er omtrent 95% sikker på at jeg kommer! Pappa'n må få litt alenetid til å pakke inn i bilen. ;) Så knip igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer nok før det!

Holder en knapp på onsdagen! Da kan vi feire både bursdag, bryllupsdag og hele sulamitten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superspennende Murmel! Jeg tipper på helga jeg da... vet ikke hvorfor men jeg føler på meg at han kommer før eller på termindato... :sjenert:

Hadde du stor forskjell på UL-termin og mens-termin?

Hold ut - han kommer når han er klar! (Lett å si, jeg veit... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Koselig at dere holder følge :Nikke:

Cr@sh: menstermin er på søndag og ul termin er på mandag...

Ikke den heeelt store forskjellen altså! Da starter du søndag og er i mål mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...