Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Sjokoladekakalukta har sannelig spredd seg opp til meg også! :overrasket:

Godt at det stod bra til i går. Jeg foreslår at du ikke føder før treffet hos Imax, men begynner med rier akkurat i det du går derfra! :hoho:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir borte fra KG til i kveld eller i morgen, du får æsmæsæ hvis du ender opp på føden. Lykke til snuppa, tenker masse på deg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: Hmm...bare han kommer ut i løpet av neste uke så er jeg strålende fornøyd :Nikke:

idaC: Han skulle det, ja :tunge1:. Kos deg borte fra kg :vinke:

Pappa skulle hentet meg for to timer siden men har ennå ikke kommet. Prøver å ringe ham, men fåkke tak'in. Og jeg som har JM avtale om en time... HAN ER SÅ TREIG! (både pappa og ungen :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei snuppa!

Nå nærmer det seg for deg!! Og jeg får jo ikke vært med på oppløpet her... :( Men jeg ønsker deg masse lykke til med fødselen, og gleder meg til å lese mer her da jeg får nett hjemme :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kverris: Pappa har mange gode egenskaper men punktlighet er ikke en av dem :ler:

Linkri: Du har nok å henge fingrene i, snuppa Koselig at du er innom :klem:

----------------------------------

JM time 39+5 (38+3)

Vekt: +16 (+15)

BT: 120/75 (120/62)

Hb: 10.4 (-)

Urin: neg (neg)

Ødem: 1+ (1)

Leie: HF (HF)

Fl/min: 140 (145)

SF mål: 36 1/2 (36)

Kommentar: Bekken -> symfysesmerter, kynnere på natten, bra m/liv.

Min JM sjekker ikke åpning eller modning da hun ikke liker å tukle med naturen. Han kommer når han skal og greit nok er det. Liker JM min kjempe godt og kunne ikke tenke meg å "presse" henne til noe hun ikke er tilhenger av. Skal til modn.aku på mandag og onsdag og JM der kommer nok til å gjøre det :).

I tillegg så gir hun meg ikke falske forhåpninger vedr fødselstidspunkt. Synes det er deilig :Nikke:

JM syntes jeg så så godt og fresh ut. At formen min er så fin og at jeg kler å være gravid :). Har time igjen om en uke, men om jeg kommer var opptil tassen, sa hun :ler:

PS. nå står endelig langpanne nr 2 i ovnen...

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tall i dag! Håper tassen kommer i rasende fart etter treffet på tirsdag. Men han må vente til da altså! :fy_fy:

Har ikke akkurat trua på at han kommer før det, nei :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat trua på at han kommer før det, nei :riste:

Leste i ammetåka... Har ikke trusa på, så han kommer før det

Jeg stusset på hva slags råd du hadde lest nå... :ler:

Fine tall fra JM! Og enig med henne, du kler å være gravid! Flotte damen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusa..... :ler:

Fine tall fra kontrollen. Han kommer nok snart lille store gutten din.

Må jo nesten begynne å ønske deg en natt med masse produktive vondter og nå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Trusa! Nå måtte jeg le godt, murf! :ler:

Hvis ikke Kveruliten kommer i helga, så blir det jo igangsetting på termindatoen din - det blir jo stas det da! ;)

Ellers lager jeg gladelig en ny avtale om fødselsstart i natt, om du er med? :sjenert:

Finfine tall fra kontrollen - men de har jeg jo allerede kommentert på SM! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murf: :hoho: du får virkelig sagt det :hoho:

Og takk for fint kompliment, snuppa :blomst:

Monja: Jeg ønsker meg virkelig en natt med ubeskrivelige vondter. Lest at rier kjennes ut som sterke menssmerter. Men hvordan er disse menssmertene? Er blessed med fine mensperioder uten altfor mye pms... :rodme:

Kverris: Jeg er med!

Satt og gulpet sjokkiskake og bitter lemon når jeg leste Murfs tolkning av mitt forrige innlegg. Som du skjønner, har drukket en halvliter BT og har ananas klart. Siste kjerringrådfølging fra min side... :sjenert: Ikke å anbefale etter å ha spist en kvart langpanne med sjokkiskake :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...