Gjest miiip Skrevet 24. august 2006 #2181 Del Skrevet 24. august 2006 Sjokoladekakalukta har sannelig spredd seg opp til meg også! Godt at det stod bra til i går. Jeg foreslår at du ikke føder før treffet hos Imax, men begynner med rier akkurat i det du går derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 #2182 Del Skrevet 24. august 2006 Blir borte fra KG til i kveld eller i morgen, du får æsmæsæ hvis du ender opp på føden. Lykke til snuppa, tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 #2183 Del Skrevet 24. august 2006 Du? Skulle ikke mageboeren din komme ut for 10 sider siden???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2184 Del Skrevet 24. august 2006 miiip: Hmm...bare han kommer ut i løpet av neste uke så er jeg strålende fornøyd idaC: Han skulle det, ja . Kos deg borte fra kg Pappa skulle hentet meg for to timer siden men har ennå ikke kommet. Prøver å ringe ham, men fåkke tak'in. Og jeg som har JM avtale om en time... HAN ER SÅ TREIG! (både pappa og ungen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2185 Del Skrevet 24. august 2006 Kanskje du får en baby som likner på bestefaren sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. august 2006 #2186 Del Skrevet 24. august 2006 Hei snuppa! Nå nærmer det seg for deg!! Og jeg får jo ikke vært med på oppløpet her... Men jeg ønsker deg masse lykke til med fødselen, og gleder meg til å lese mer her da jeg får nett hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2187 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Kverris: Pappa har mange gode egenskaper men punktlighet er ikke en av dem Linkri: Du har nok å henge fingrene i, snuppa Koselig at du er innom ---------------------------------- JM time 39+5 (38+3) Vekt: +16 (+15) BT: 120/75 (120/62) Hb: 10.4 (-) Urin: neg (neg) Ødem: 1+ (1) Leie: HF (HF) Fl/min: 140 (145) SF mål: 36 1/2 (36) Kommentar: Bekken -> symfysesmerter, kynnere på natten, bra m/liv. Min JM sjekker ikke åpning eller modning da hun ikke liker å tukle med naturen. Han kommer når han skal og greit nok er det. Liker JM min kjempe godt og kunne ikke tenke meg å "presse" henne til noe hun ikke er tilhenger av. Skal til modn.aku på mandag og onsdag og JM der kommer nok til å gjøre det . I tillegg så gir hun meg ikke falske forhåpninger vedr fødselstidspunkt. Synes det er deilig JM syntes jeg så så godt og fresh ut. At formen min er så fin og at jeg kler å være gravid . Har time igjen om en uke, men om jeg kommer var opptil tassen, sa hun PS. nå står endelig langpanne nr 2 i ovnen... Endret 24. august 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. august 2006 #2188 Del Skrevet 24. august 2006 Bra tall i dag! Håper tassen kommer i rasende fart etter treffet på tirsdag. Men han må vente til da altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2189 Del Skrevet 24. august 2006 Bra tall i dag! Håper tassen kommer i rasende fart etter treffet på tirsdag. Men han må vente til da altså! ← Har ikke akkurat trua på at han kommer før det, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 24. august 2006 #2190 Del Skrevet 24. august 2006 Har ikke akkurat trua på at han kommer før det, nei ← Leste i ammetåka... Har ikke trusa på, så han kommer før det Jeg stusset på hva slags råd du hadde lest nå... Fine tall fra JM! Og enig med henne, du kler å være gravid! Flotte damen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2006 #2191 Del Skrevet 24. august 2006 Trusa..... Fine tall fra kontrollen. Han kommer nok snart lille store gutten din. Må jo nesten begynne å ønske deg en natt med masse produktive vondter og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2192 Del Skrevet 24. august 2006 Trusa! Nå måtte jeg le godt, murf! Hvis ikke Kveruliten kommer i helga, så blir det jo igangsetting på termindatoen din - det blir jo stas det da! Ellers lager jeg gladelig en ny avtale om fødselsstart i natt, om du er med? Finfine tall fra kontrollen - men de har jeg jo allerede kommentert på SM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2193 Del Skrevet 24. august 2006 Murf: du får virkelig sagt det Og takk for fint kompliment, snuppa Monja: Jeg ønsker meg virkelig en natt med ubeskrivelige vondter. Lest at rier kjennes ut som sterke menssmerter. Men hvordan er disse menssmertene? Er blessed med fine mensperioder uten altfor mye pms... Kverris: Jeg er med! Satt og gulpet sjokkiskake og bitter lemon når jeg leste Murfs tolkning av mitt forrige innlegg. Som du skjønner, har drukket en halvliter BT og har ananas klart. Siste kjerringrådfølging fra min side... Ikke å anbefale etter å ha spist en kvart langpanne med sjokkiskake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. august 2006 #2194 Del Skrevet 24. august 2006 Hang in there, murmelmy! Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2195 Del Skrevet 24. august 2006 Og jeg har tatt et lite glass rødvin igjen i kveld - med mannens velsignelse! Håper det er natta I NATT, for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. august 2006 #2196 Del Skrevet 24. august 2006 Innom og sjekker om det er noe natt action... Fikk fryktelig lyst på sjokoladekake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. august 2006 #2197 Del Skrevet 25. august 2006 God morgen snuppa Har det skjedd noe i natt? Har sjokkiskake fått satt i gang noen rier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #2198 Del Skrevet 25. august 2006 Ingen sms fra Murmelmy ihvertfall... Snuppa, er du i farta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2199 Del Skrevet 25. august 2006 Still here, girls!!!! Har null fødselstegn så detta kommer til å ta lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. august 2006 #2200 Del Skrevet 25. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå