Holly Hobbie Skrevet 23. august 2006 #2161 Del Skrevet 23. august 2006 Saa bra at alt var i skjoenneste orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. august 2006 #2162 Del Skrevet 23. august 2006 Så godt å høre! Store fine gutten din kommer nok snart ut og hilser på! Her kommer vibber: ((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. august 2006 #2163 Del Skrevet 23. august 2006 Så godt å høre at alt sto bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2164 Del Skrevet 23. august 2006 Takk Ikke noen småtass vi snakker om, nei. Skal pakke om bagen hans i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. august 2006 #2165 Del Skrevet 23. august 2006 Så godt at alt var bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. august 2006 #2166 Del Skrevet 23. august 2006 Bra at alt stod fint til inne i magen da! Ja du må nok ha med litt stort tøy og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2167 Del Skrevet 23. august 2006 Heisann! Så flott at alt var bra!!! Og det du beskrev der er vel sånn ca akkurat det samme som jeg har vært gjennom i dag! Men såpass synkroniserte bør vi vel kanskje være når vi skal føde samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2168 Del Skrevet 23. august 2006 Min er estimert til ca 4100-4200 - kanskje de er like synkroniserte de to smågutta også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 23. august 2006 #2169 Del Skrevet 23. august 2006 Godt at alt var i orden! Og sikkert lurt å pakke med en body som er litt større, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. august 2006 #2170 Del Skrevet 23. august 2006 Så flott å lese at alt står bra til i magen din... Jeg er sikker på at han kommer i løpet av uken, jeg... men ikke spør hvorfor... Kommer sterkere tilbake i morgen... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. august 2006 #2171 Del Skrevet 23. august 2006 Ojsann, her kan det skje ting når som helst. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 23. august 2006 #2172 Del Skrevet 23. august 2006 Når en mage snart skal sprekke må man noen ganger sjekke om det hele er åkei ellers kan man bli så lei men nå må tassen skynde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. august 2006 #2173 Del Skrevet 23. august 2006 Da er nattevakten på plass i dagboken så oppdater gjerne om du må reise Jeg er så fryktelig nysgjerrig skjønner du Ha en god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 #2174 Del Skrevet 24. august 2006 Hei snuppa, fikk ikke med meg den ekstra turen din til sykehuset i går. Jeg skjønner at jeg ikke kan være ute av huset i så mange timer av gangen, for her skjer det jo saker og ting Men, veldig godt å høre at alt var i orden, og så syns jeg det er godt å høre når vi bekymrende blir tatt på alvor. Den lille tassen min var også veldig rolig i går, og det var nr før jeg ringte føden, men så var jeg hos mams og paps og den lille nevøen min begynte å snakke til magen og da ble det masse liv Vet ikke om det var tilfeldig eller hva det var, men morsomt var det. Håper det har skjedd ting hos deg i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 #2175 Del Skrevet 24. august 2006 .....mmmmm, så godt det lukter her hos Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2176 Del Skrevet 24. august 2006 FY FAEN Skrev det lange svaret til alle dere som har trålet boken min siden i går også ble alt borte Orker ikke starte på nytt nå... Rognis, tusen takk for atter et nydelig dikt Og til dere andre, det betyr utrolig mye for meg at dere stepper inn med oppmuntrende ord og tanker når det går litt trått. Gudskjelov er alt bra med den "lille" (skal se han når fem kilo to uker over) og mor er i fin form Tusen takk for alle hilsner Hittil har jeg bakt 1 langpanne, og skal bake en til om noen timer. Må i butikken først. Pappa henter meg straks så jeg år bilen hans. Voff maser og vil ut, så jeg får vel ta på meg skoene (sko og sko fru Blom). Har forresten trimmet skogen og stusset heken . Ikke lett det der gitt. Tenkte det kunne være greit å se litt velstelt ut dersom JM velger å tøye oppi tjosa i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. august 2006 #2177 Del Skrevet 24. august 2006 Tjosa Nei det er ikke lett å holde orden der nede nå for tiden. Men nå er det ikke lenge igjen, så det får bare gå tenker jeg. Etter all den kakesnakkinga di nå, så er jeg nødt til å finne meg litt sjokkis nå Jeg som hadde tenkt å være flink og ikke spise det i dag Klart vi følger med deg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2006 #2178 Del Skrevet 24. august 2006 Heisann! Her lukta det sjokkis-kake! Lurer på om jeg skal bake ei i dag jeg - så jeg har i frysern. For NÅ må det vel snart bli no' barselbesøk her hos meg. Ha en fin dag i dag! Og du, hvordan du får stussa hekken nå det skjønner jeg ikke. Akrobatikk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. august 2006 #2179 Del Skrevet 24. august 2006 Åh... Her lukter det deilig sjokkiskake! Du er jammen meg flink på morgenkvisten... jeg er imponert! Ha en fin dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. august 2006 Forfatter #2180 Del Skrevet 24. august 2006 Akrobatikk, nei! Her er det bare å lene seg så langt tilbake som mulig og stå foran speilet. Det jeg får med, blir med. Resten får bare være . Hun skal være glad jeg gidder å gi det et forsøk i det hele tatt! Næmmen der var du kverris . Ja det er bare å bake. Du skal jo prøve å få timene til i morgen til å gå så fort som mulig . Ha en fin dag, snupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå