IdaC Skrevet 23. august 2006 #2141 Del Skrevet 23. august 2006 Så bra at ting er på gang Syns det er så merkelig at hun kan si det utifra pulsen Men nå er det uansett ikke lenge igjen snuppa. Sjokkiskake er nam nam Kanskje jeg skal bake litt jeg og til helga. Hmm, må tenke litt på det. Jeg har bursdag to dager før den lille kommer, og den siste bursdagen som ikke mamma må jo feires med kaker Også blir det siste sjansen til å stappe i seg masse sukker uten å ha dårlig samvittiget, for når den lille er ute blir det stopp. Kos deg med kakebaking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2142 Del Skrevet 23. august 2006 SÅ SPENNENDE, MURMELMY!!! Da sier vi i natt i steden da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. august 2006 #2143 Del Skrevet 23. august 2006 Finner ikke siste magebildet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2144 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Søndagsengel: Maks tre uker igjen IdaC: Blir spennende å høre hva JM sier i morgen. Kjipt at jeg ikke skal dit før på ettermiddagen... . Sjokkiskake ER godt. Best med masse masse topping...nam nam! Kverris: Det er visst noe med månen i natt, så jepp. Vi føder om noen timer!!! MissS: Har ikke lagt det ut ennå... Ligger for tiden på sengen med den bærbare pc'en. Har kun photoshop for å redigere bildene på den stasjonære. Skal se om jeg får fikset det i morgen tidlig JEG VIL FØDE ...f.o.m. i morgen efta har jeg bil i over en uke...det skal bli så deilig for et særs slitent bekken... Endret 23. august 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2145 Del Skrevet 23. august 2006 Fikk veldig, veldig lyst på sjokoladekake nå. Men jeg får vel stå over, ellers får jeg vel ikke lov til å føde i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2146 Del Skrevet 23. august 2006 Nymåne nå. Jeg håpa jo på å føde til fullmåne, men nymåne går bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2147 Del Skrevet 23. august 2006 Teite leger Som jeg nettopp skrev i dagboken din: *murmel trasker til kjøleskapet og brekker av en rad firkløversjokolade, legger seg på såffan og ser på gårsdagens CSI* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2148 Del Skrevet 23. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. august 2006 #2149 Del Skrevet 23. august 2006 Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke fant det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. august 2006 #2150 Del Skrevet 23. august 2006 sjokolade ja. Ble det både i går og i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2151 Del Skrevet 23. august 2006 Sjekk her er dere snille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #2152 Del Skrevet 23. august 2006 Det står nok bra til, men ikke bekymre deg unødig - ta en telefon du! Hold meg oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2153 Del Skrevet 23. august 2006 Det står nok bra til, men ikke bekymre deg unødig - ta en telefon du! Hold meg oppdatert! ← Hei snuppa Er ikke så veeeldig bekymret egentlig, men ringte likevel. Vi har jo fått beskjed om det... Skal opp en tur. Som JM sa, så tar det like lang tid å ta en ctg som å snakke i telefonen. Holder oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. august 2006 #2154 Del Skrevet 23. august 2006 Lykke til Murmel! Godt å få sjekket opp sånne ting, istedetfor å gå rundt og uroe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. august 2006 #2155 Del Skrevet 23. august 2006 Det står nok bra til med den lille, men det er alltid bedre å sjekke det en gang for mye enn en gang for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. august 2006 #2156 Del Skrevet 23. august 2006 Alt står nok bra til skal du se... men greit å bli tatt på alvor med sånt... Spent på oppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 23. august 2006 #2157 Del Skrevet 23. august 2006 Håper det går bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. august 2006 #2158 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er også spent på oppdatering! Høres veldig spennende ut at aku-JM sa at du snart var i gang. Kanskje godgutten skjønte det når du kom til sjekk på føden og satte i gang med å komme ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. august 2006 #2159 Del Skrevet 23. august 2006 *venter på oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2160 Del Skrevet 23. august 2006 Hei jenter, dere er så søte Jeg kom rett inn på et rom og lå med ctg i omlag 20-30 minutter. Hjertelyden lå på mellom 120-60 noe som er perfekt. De likte slike svingninger da det er et tegn på et vitalt barn Fikk beskjed om å trykke hver gang jeg kjente bevegelse, noe jeg gjorde. Selvfølgelig bevegde han seg der . Lille luringen min . Ikke like mye som han pleier, men JM mente det var en tass som var aktiv. De målte blodtrykket mitt til å være 120/60, hvor det sånn omtrentlig har ligget siden dag en. Veldig bra. I tillegg sjekket de urin, men vet ikke hva de kom fram til. Sikkert ikke noe galt ettersom de ikke sa noe. JM kom inn og sa hun skulle høre med legen om hun ville ta UL. Det ville hun ettersom magen min ligger øverst på den grønne streke på sf.grafen. Gjett hvem som møtte meg , ingen ringere enn legen som utfører STORK undersøkelsen . Hun er verdens søteste og et superbehagelig vesen. Hun fikk ikke målt hodet da han ligger så langt ned i bekkenet at det ikke var gjennomførbart. Men med magemål og lårbenmål fikk hun ved hjelp av en annen utregningsmetode tassen til å være 4.300 gram i skrivende stund. Gjennomstrømningen i navlesnoren var utmerket og alt så supert ut Vi ble enige om å treffes på barsel neste uke ...men da må tassen bestemme seg for å komme ut da... Takk for alle gode tanker, jenter. Setter utrolig stor pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå