IdaC Skrevet 22. august 2006 #2121 Del Skrevet 22. august 2006 Tror Murmel er på Riksen på omvisning i dag. Tror vi hadde hørt noe hvis hun hadde blitt igjen :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #2122 Del Skrevet 22. august 2006 Ingen oppdatering enda? Men jeg har i hvertfall hatt besøk av Murmel i dagboka mi, så da kommer det nok sikkert noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2123 Del Skrevet 22. august 2006 TAKK FOR ALLE HILSNER LT, Grace, iss, miiip, *MissS*, Cr@sh, Imax & idaC Så dere etterlyser en oppdatering? Er ikke så himla aktiv i min egen bok da jeg prøver å fokusere på andre som har det "verre" enn meg (les kverris). But here goes: I går kveld var jeg øm og hadde stikninger øverst i livmoren. Ikke noe godt, men det er jo ikke der evt rier viser seg. Hva er poenget med vondter om det ikke er de riktige? Midt på natten våknet jeg av at magetrollet slo saltoer i magen. Kjente i hvertfall slik ut og han holdt på i flere minutter for så å bli helt rolig. Da ble jeg jo litt redd og lå våken til jeg kjentenoen små bevegelser igjen. Ikke ofte jeg våkner om natten av ham, men i natt gjorde jeg altså det. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Våknet av vekkerklokken i dag kl 08 . Vi skulle ha håndtverkere på besøk (murer og tømrer) for å fikse på ting som ennå ikke var ferdige i leiligheten vår. Og den flyttet vi inn i for ti måneder siden (nybygg) . Skulle på omvisning på riksen kl 12.30, men rakk kleskjøp til mannen (hadde fire tusen fra jobben å handle jobbklær for), samt besøk hos mannens faffar (som nå har blitt dårligere igjen). Voff ble parkert hjemme alene hos svigers, og vi dro så på riksen. Grei nok omvisning. Fikk se de ulike fødestuene (det var visst lite å gjøre og ingen fødsler i gang), snakket litt om diverse og så var vi ferdige. Varte en halvtime. Mannen dro på jobb og jeg dro til byen og møtte Huldra: ). Fikk se bryllupsbilde av henne og mannen...de var så nydelige og så så forelsket ut Nå er jeg hjemme, har blundet en drøy halvtime på sengen og maten er på ovnen... Vil føde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. august 2006 #2124 Del Skrevet 22. august 2006 lykke til hunny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #2125 Del Skrevet 22. august 2006 Skal vi føde i natt da, Murmel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2126 Del Skrevet 22. august 2006 lykke til hunny! ← Koselig at du følger med, snuppa Kverris: JAAAAAAAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. august 2006 #2127 Del Skrevet 22. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. august 2006 Forfatter #2128 Del Skrevet 22. august 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #2129 Del Skrevet 22. august 2006 Kan jeg være her til de sexdyra i dagboka mi er borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #2130 Del Skrevet 22. august 2006 Tenk at Frk.B på SM endelig føder!!! Det var moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2006 #2131 Del Skrevet 22. august 2006 og jeg som ikke kommer inn på sm nå. Håper det er midlertidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #2132 Del Skrevet 22. august 2006 Da føder vi i natt, da, Murmel! Så får noen andre ta seg av sladringa for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. august 2006 #2133 Del Skrevet 22. august 2006 Hei hei kjære du! Oioi nå har du jammen meg ikke lenge igjen vennen! Gurimalla som tiden flyr,snart har du en herli liten bylt i armene dine! Du må nyte de første timene med lillemann,de er helt spesielle! Jeg kommer aldri til å glemme den følelsen av komplett utmattelse og lykke der jeg lå med Sondre på brystet og bare snuste på han og strøk forsiktig på han Vips så overtar jeg og blir helt sentimental...! Det var nå ikke meningen det da..Jeg rekker desverre ikke å lese alle sidene siden sist,men jeg heier på deg og håper du føder snart! Og ikke minst at du slipper vondter etterpå! Hvis du finner på å føde før jeg kommer igjen må du ha masse masse lykke til! Stå på!Du er kjempetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. august 2006 #2134 Del Skrevet 23. august 2006 Skal vi føde i natt da, Murmel? ← Da føder vi i natt, da, Murmel! Så får noen andre ta seg av sladringa for oss! ← Jaaaa!!! :hoppe: Jeg sitter her i natt også, og håper fortsatt på action.. (Skal forøvrig sitte oppe vær natt fram til lørdag så håper det skjer noe innen da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2135 Del Skrevet 23. august 2006 Kverris: du er velkommen her anytime ...men som du skjønner så har ikke jeg stått for min del av avtalen. Skulle gjerne delt rom med Frk. B. på riksen i natt . Og forresten, sex kan andre ta seg av liv: Hender det er drittreigt der . Jeg skal i hvertfall ikke videre til NM hvor det visstnok er enda verre... Skytte: så koselig at du er innom! Ja tida flyr og snart er det min tur... Blir bare spennende å se hvor lang tid det tar før tassen skjønner at jeg vil ha ham ut. Kan jo bli frustrert av mindre . Kan han ikke ta et hint, eller??? Kos deg masse med vesle Sondre Grace: Håper selv på litt action fremover... . Godt å vite at du følger med på natten . ------------------------------------------------ I dag skal jeg på modningsakupunktur. Har liksom ikke helt trua, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. august 2006 #2136 Del Skrevet 23. august 2006 I dag skal jeg på modningsakupunktur. Har liksom ikke helt trua, jeg... ← Du skal se det er det som skal til! I kveld / natt blir det fødsel på deg (og Kverris!) Det er superspennende å følge med hos deg om dagen... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. august 2006 #2137 Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan gikk det i dag snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2138 Del Skrevet 23. august 2006 Cr@sh: Godt en av oss synes det er spennende her . Jada, det hjelper nok med denne aku'n og jeg synes hun som utfører det er kjempe flink og koselig. Da er jeg hjemme fra byen. Voff ohg jeg dro nedover i formiddag da jeg hadde time kl 11. Jordmoren som utfører nålestikkene er så koselig og god. Kjempesøt svenske . Hun målte pulsen min og var bestemt på at her var det ting på ferde (i motsetning til sist for to uker siden da jeg var laaaangt fra en fødsel). I tillegg var hun rimelig sikker på at min fødsel ville starte med rier og ikke vannavgang :klø: Hun satte alle nålene og lot meg ligge i en tre kvarters tid. Deilig. Voff lå under sengen og var et prakteksemplar av en hund. Lå og sov oppå mammas genser Vi satte opp to timer neste uke på mandag og onsdag i tilfelle jeg ikke hadde født. Da skulle hun i tillegg til nålene tøye meg litt og sjekke ståa oppi der På vei hjem gikk vi gjennom gamleparken (ganske grundig omvei til en annen buss enn den som går fra dør til dør). Da fikk i hvertfall voff kost seg litt. Kom oss hjem men rakk innom butikken først. Har kjøpt inn til å bake sjokkiskake i kveld eller i morgen (mannen og jeg har spist opp den forrige jeg fryste ). Morgendagen består kun av JM time. Fikk beskjed av aku.JM min om å be JM sjekke ståa samt å bestille tidlig overtidssamtale på riksen ettersom tassen er stor. Det var jo det jeg hadde planlagt, så det blir bra Ha en finfin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. august 2006 Forfatter #2139 Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan gikk det i dag snuppa? ← Der var du Rapport foreligger ...digger forresten Missy Elliot!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. august 2006 #2140 Del Skrevet 23. august 2006 Her er det spennende om dagen!! Nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå