Murmelmy Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1941 Del Skrevet 10. august 2006 Riskrem tror jeg aldri jeg vil bli fysen på . Må av oss på tjukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 10. august 2006 #1942 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg vil også ha bolle! Et lite bollefrø Så naken og så rød Det ble en diger bolle men det spiller ingen rolle Det sier bare mø og seiler på en sjø STOR poesi herfra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. august 2006 #1943 Del Skrevet 10. august 2006 Riskrem tror jeg aldri jeg vil bli fysen på . Må av oss på tjukka ← Riskrem er ikke noe jeg vanligvis syns er supergodt, kan spise det hvis jeg får det servert hos noen, men ellrs aldri, derfor jeg syns det var så rart at jeg fikk lyst på akkurat det Ja det er bare å le av oss, for disse lystene er virkelig rare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. august 2006 #1944 Del Skrevet 10. august 2006 Spennende hvis det er slimproppen som går da... De bollene dine hørtes vanvittig gode ut.. Sender du noen over med ekspressbud eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. august 2006 #1945 Del Skrevet 11. august 2006 Du? Er du våken? Kan ikke jeg få oppskrift på de bollene dine? Sitter og spiser kjøpeboller nå, men det er ikke det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. august 2006 Forfatter #1946 Del Skrevet 11. august 2006 Du? Er du våken? Kan ikke jeg få oppskrift på de bollene dine? Sitter og spiser kjøpeboller nå, men det er ikke det samme ← BOLLER (dun må minst doble oppskriften!) 50 g margarin, smeltet 25 g gjær, fersk 2 dl melk 1/2 ts kardemomme 3 ss sukker mel, men la deigen være litt "våt" når den settes til heving! Stekes på midterste rille i ca ti minutter på 240 grader (ovner er forskjellige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. august 2006 #1947 Del Skrevet 11. august 2006 ÅH.... jeg som ikke har no' kjøkken å bake på for tiden... Typisk! Spørs om jeg ikke må inn i boka til IdaC etter hvert og bare kjenne på duften av nystekte boller... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. august 2006 Forfatter #1948 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg vil også ha bolle! Et lite bollefrø Så naken og så rød Det ble en diger bolle men det spiller ingen rolle Det sier bare mø og seiler på en sjø STOR poesi herfra i dag! ← Nyyyydelig Jeg er et lite bollefrø som nå i tillegg har en veldig bollemus Cr@sh: Mannen lot det bli igjen en bolle til meg i dag tidlig og den er ennå ikke spist. Do you want some??? Lunsj og middag i går ble tilsammen åtte boller IdaC: Ble det boller på deg i dag? Skal straks inn i dagboken for å sjekke... -------------------------------------------- I dag tok voff og jeg bussen til Majorstua. Gikk nedover bogstgadveien og tok av til parken hvor voff er oppvokst i. Møtte mange kjente med hunder og voff storkoste seg, lekte masse, ble kjempesliten og fikk sår under haken som bloda litt på mammas bukse. Han var så sliten til slutt at han hoppet opp på benken til meg og la seg Gikk så videre nedover Bislet til slottsparken, gjennom den og tok bussen hjem. Fikk en telefon på vei ned til byen fra vårt vennepar som mistet for noen måneder siden. De er jo igjen blitt gravide, men har blødd gjennom svangerskapet så langt (uke 11 nå). De skulle på UL i dag og grudde seg veldig. På vei hjem fra byen fikk jeg sms om at alt er bra og den lille spiren sprellet som bare det . Da er dagen min reddet! Nå har jeg laget meg blåbærissmoothie, ligger på sengen med voff og slapper av. Har hatt mange kynnere, stikkinger i lalala og nedpress på spaserturen min i dag. I kveld skal mannen og jeg kose oss hjemme med hjemmelaget pizza og britisk krim på tv2 . I morgen skal vi til Sverige for å shoppe mat og bilsete til tassen. I tillegg skal vi plukke opp lillesøs på vei hjem. Hun skal overnatte hos oss til søndag. Det blir en prøvelse med vond symfyse. Mannen får ta i et tak Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. august 2006 #1949 Del Skrevet 11. august 2006 Hei snuppa, tusen takk for oppskriften, det ble ingen boller på meg i dag, men det blir det garantert i morgen. Tok litt av med rydding og vasking så jeg rakk det ikke Så aktiv du var i dag og, det var jo ikke liten tur du tok deg, ikke rart voffen ble sliten stakkar. Harrytur høres bra ut, vi bør prøve å få til en til før fødsel vi og, greit å flylle opp i fryser, for det blir ikke bare, bare å komme seg ut og handle med det første når sjefen kommer i hus Stikkinger i lalala kan jo tyde på modning, og modning er bra Hjemmelaget pizza er jo så godt, på oss ble det kjøpepizza i dag, men vi pleier å ta på litt ekstra ost og staff, og da blir det ikke så aller verst. Kos deg med mannen og god tur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. august 2006 #1950 Del Skrevet 11. august 2006 Hei på deg! Her i boka di bli man jammen sulten! Boller og riskrem, ja takk! Så spennende med slimproppen som har gått da... kanskje du føder før termin? Har følelsen av det jeg Ha en super kveld! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. august 2006 #1951 Del Skrevet 12. august 2006 for slimproppen! (Håper det var den, da!) JEG fikk lyst på riskrem... Og så er jeg imponert over at du stryker mannens skjorter hvis du hater å stryke! Jeg klarer ikke stryke, jeg. Har ikke tålmodighet overhodet og dermed er det nesten like krøllete når jeg er ferdig. Mannen, derimot... (Gjett om han skal få stryke hvite duker til dåpen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. august 2006 #1952 Del Skrevet 13. august 2006 Hei på deg! Bare innom for å ønske deg en finfin søndag! - og selvsagt for å oppdatere meg litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2006 #1953 Del Skrevet 13. august 2006 Hellu... Håper helgen din har vært bra? Noen fødetegn på vei? Eller kanskje du har vært på føden i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. august 2006 Forfatter #1954 Del Skrevet 13. august 2006 IdaC: Hei snuppa! Ble det boller på deg i går? Forteller om gårsdagen nedenfor La Traviata: Koselig at du er innom.. Er så dårlig til å besøke andres dagbøker nå (inkludert min egen). Her går det i mat om dagen, ja . Etter et par måneder uten noe særlig matlyst eller vektoppgang, så tar jeg virkelig igjen for det nå . Håper du har rett i følelsen din... miiip: Vet sannelig ikke om det er den berømte slimproppen, jeg... Har jo aldri opplevd en sånn en før. Kommer fremdeles endel slim om morgenen eller når jeg gjør nr 2. Kanskje det bare er en ekstra rar utflod :klø: Strøk to skjorter til i dag . Hater å stryke, spesielt skjorter. MEN, mannen tok med seg søs og voff ut i skogen i en og en halv time i dag, så følte jeg måtte yte noe i retur (og sex blir det ikke ) Kverris: ingen fødsel ennå??? Hva skjer'a? Og du som hadde termin på mammas og tantes bursdag... Cr@sh: Helgen har vært innholdsrik, men ingenting har skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. august 2006 Forfatter #1955 Del Skrevet 13. august 2006 I går hadde jeg null tid til å bruke på kg eller noe annet nettsted... Mannen og jeg våknet kl 08, heiv oss i dusjen og kom oss avgårde til Sverige. Tiden gikk kjempe fort og plutselig var vi hjemme igjen (kl 16) - og det uten noe stressing. Det var deilig Vi fikk handlet med systembolag-øl til mannen, bilsete med base og isofix (Britax) ++ til tassen og mat til oss alle. På vei hjem slapp mannen meg av hos pappa og jeg tok en av bilene deres med lillesøs hjem til oss. Et vennepar med en datter på 3 mnd kom til middag og lillesøs koste seg på sjefsplassen med en agurkskive eller noe kjøttdeig (taco). Hun ble lagt rundt halv åtte og gjestene ble til nærmere midnatt. Jeg sov ganske lett i natt i tilfelle lillesnuppa skulle våkne. Hun sov på tassens rom med døren lukket. Vår dør var jo også igjen i tillegg til at vi hadde på air condition- Våknet derfor flere ganger for å høre etter om det kom noen lyder fra lillerommet. Den gang ei. Mannen og jeg våknet halv åtte av oss selv og et kvarter senere kom det lyder fra søs. Jeg tok meg en laaaang dusj mens mannen tok seg av henne De har vært på skogstur i dag og vi har kost oss som bare det. Hun ble hentet av et veldig takknemlig samboerpar for et par timer siden. I dag er planen kun å slappe av. Mannen skal se mange fotballkamper, mens jeg skal være litt på internett og kanskje lese lit på sengen. Føttene min som var tilbake til det normale på fredag er nå blitt HUGE!!! Skikkelig elefantføtter - not nice. Gjør ikke vondt, men er bare ubehagelig ettersom de er ømme... Ha en fin dag, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2006 #1956 Del Skrevet 13. august 2006 Må si dere har fått gjort masse i helgen. Så deilig å få bilsete i boks... Hørtes ut som en deilig tur til Sverige. Ofte greit å komme tidlig avgårde, så slipper man alt som heter kø... Snille dere er som passer lillesøs da... Det sitter faren din og samboeren helt sikkert stor pris på, ja... Kos deg resten av søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. august 2006 Forfatter #1957 Del Skrevet 13. august 2006 Cr@sh: du er så søt Mannen koser seg med fotball i stua mens jeg har drukket en nydelig kaffe latte med litt sjokkis attåt (75% kakao...nam nam). Søndagen nytes til det fulleste Ja, dere...i dag er jeg visst 38+1. Tenk så fort tiden har gått. På Babyverden.com kan man jo lese hvordan fosteret utvikler seg fra uke til uke. Nå skal han visst være 3.200 gram. Bare synd han var det for to uker siden på vekstestimeringen på Riksen . Nå er han nok nærmere 3.800 gram. Tenk at lille magetrollet mitt har blitt en så stor gutt Merker jeg gleder meg mer og mer til han kommer. Synd er det at utålmodigheten min snart tar over hele meg. Og jeg som fiint kunne vente leeenge med fødsel for bare et par dager siden. Håper det er naturlig med en sånn sinnsforandring nå når det nærmer seg. Mest sannsynlig vil vi jo ham med oss innen en måneds tid Lurer på om alle kynnerne, slimet (slimproppen?), symfyse- og ryggradvondtene, sårt halebein, hovne føtter m.m. er årsakene til at jeg gjerne vil ha ham ut før heller enn senere...:klø: Uansett så skal han vite at han er hjertlig velkommen ut i den store verden. Mamman og pappan hans venter i spenning, og det samme gjør voff Gleder meg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. august 2006 #1958 Del Skrevet 13. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. august 2006 #1959 Del Skrevet 13. august 2006 Tenk nå er du snart ferdig,Murmelmy!! Du må glede deg til å treffe gullgutten deres,det er bare best i verden! Jeg kan ikke få sagt det nok! Man blir utålmodig og med plager og vondter vil man værtfall bli ferdig så jeg skjønner deg godt! Gled deg til å beundre dine sylslanke ben Jeg syns ikke jeg hadde SÅÅ mye vann i kroppen,men etter et par dager så jeg på føttene mine og ble skikkelig overrasket De var jo nesten borte!! Jeg hopper og krysser alt for at du ikke har så lenge igjen! Gutten er jo ferdig og stor og fin så han kan jo bare komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. august 2006 #1960 Del Skrevet 13. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå