Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Heia!!

Åh så godt å høre at alt er i skjønneste orden :grine2:

Og at det er flere som ikke akkurat tar av på sexfronten :ler:

Det bare blir sånn liksom! Men bra at vi har det så godt likevel!

:klappe: til mannen din da! Sååå mange bra gaver! Blir helt overimponert jeg!!

Så må jeg :ler: litt av lillevoffen da!! Fikk kjørt seg litt i konfen han!!

Og du ordner og styrer i huset du også! Vi er noen flinke ryddere altså!

Håper du har en koselig kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:  så godt at alt er bra med dere. Har oppdatert meg litt her i dagboka di, og må si jeg ble litt :tristbla:  og  :overrasket:  og redd... Godt å høre at tassen fremdeles sparker fra seg  ;)

Så deilig å dra på tur med mamme til Polen da. Da får du jo reist litt likevel :)

Hils mannen og knakkpøla så mye

:klem:

:tunge1:

Tusen takk for hilsen, vennen :klem:

Gleder meg til tur og det gjør nok mamma også... Og du, blir det noe tacopai på meg og smurfen snart, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKYTTE!!!

Voffen har nok hatt seg mer i går kveld enn jeg vil ha resten av året :sjenert:

Ja mannen var veldig flink :Nikke:. Jeg får alltid noe når han vært og reist og det er alltid en hit! Flinke, gode mannen min!

:kyss:

Lillegutt har vært så sinnsykt aktiv de to siste dagene. Men i dag tar han rett og slet av :hoppe:. Hele magen min beveger seg fra side til side uansett hvilken posisjon kroppen min er (ikke tenk dirty, jenter!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så flott at gutten er aktiv da! ;)

Kan tenke meg hvilken retning du tenkte, ja :roll:

Lite barnsli'a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen vennen! Innom enda en morgen for å glede lille Murmel når hun står opp :)

En tur på stranda høres deilig ut, i allefall i dette i finværet, men det er sikkert lurt å ta det litt med ro og.

Så flink du var med :husarbeid: i går. Jeg hadde de store planene for gårdsdagen, men det ble med planene siden været var så nydelig. Får ta det til helga, da er det meldt regn ;)

Ha en fin dag med voffen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu snuppa!

Innom med en liten :klem: Moro med hyperaktivitet i magen da... :ler2: Får du sove om natten eller holder den lille krabaten den våken?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag snuppa! Var koselig å se deg, og ikke minst å endelig få hilse på voffsen.

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murf: :kyss:

idaC: godt du er innom og lyser opp morgenen min :klem: . Var som nevnt flink og gjorde masse husarbeid. I dag har jeg gjort nada :riste:. Ble ikke stranda.

Cr@sh: Har for godt sovehjerte til det... :sjenert: ...spør mannen. Men aktiv er krabaten min i hvertfall :Nikke:

MS: Takk for kort treff i dag! Veldig koselig og så glad for at alt gikk bra hos legen og at du nå får hvile...:klem:

I dag:

Stod opp sammen med mannen og ble kjørt sammen med voff til Åpent Bakeri på Damplassen. Der møtte jeg søs og vi spiste nammefrokost.

Gikk så videre ved ni/halv ti-tiden. Gikk mellom husene til Sagene, nedover Akerselva og satte meg ned med en dobbel kaffe latte på lett i Birkelunden. Voffen koste seg med å jage skygger, hilse på hunder, klapping fra fremmede mens jeg leste avisen og drakk kaffen. Ved halv tolvtiden kom MammaSarius og vi satt og plapret en halvtime-tre kvarter før vi gikk nedover løkka. Fikk se nyyyydelige bilder av sariusen :Nikke:.

Kjøpte med meg jordbær, leverte MS på trikken ;) og gikk gjennom Sofienbergparken til Carl Berner og tok bussen hjem. Var hjemme ca kl ett og tilbragte resten av soltimene på verandaen hvor jeg leste, spiste jordbær med vaniljesaus og ga meg selv pedikyr. Om ikke lenge må andre ta seg av tåneglene mine :ler:

Har akkurat fortært en porsjon med risengrynsgrøt. Nam nam, men nå er jeg stappmett.

Gikk tur med voff bort i butikken i stad og kjøpte meg is og her&nå. Fikk sjokk da jeg leste om Tom Cruises håndtering av Katie Holmes. Hun er satt på diett og hardtrening bare kort tid etter fødselen! Det verste av alt så tror jeg på det! Han er jo ikke akkurat vel bevart den mannen... :forvirret:

Lillegutt har vært superaktiv i dag også. Lurer på hvor lenge han har tenkt å ommøblere inni der :klø:

Nå kommer snart mannen hjem. Han skulle hjelpe far sin med å sette båten på vannet før han kommer hjem. Vi får se når det blir :roll:. Har forresten funnet ut at en av naboene i oppgangen også venter barn. Synes jeg overhørte at hun har termin i september. Det er jo kjempe koselig!

Ha en super dag, ladies :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

så nydelig mage du har!! :hjerter:

Så godt å høre at alt er bra med den lille inni der, og at han sparker fra seg inni der. (Kjennes ut som lille prinsessa mi også vil si hei her :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah for en herlig dag du har hatt! Deilig å nyte livet sånn altså!

:ler: Ja voffsen har fått humpa fra seg mer enn de fleste tror jeg!

Ikke misunnelig jeg altså........... :ler:

SÅ morsomt med så mye aktivitet!! Lillegull har hatt et lite show her nå! Mye mulig at det skyldes en viss lollipop som bare skled ned i magen min.............. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tunge1:

Tusen takk for hilsen, vennen  :klem:

Gleder meg til tur og det gjør nok mamma også...  Og du, blir det noe tacopai på meg og smurfen snart, eller???

Tacopai ja.. Blir nok ikke noe sosialt liv på meg før om noen uker hvertfall. Har en del lese i tiden fremover :grine:

Men i juni kan vi jo finne på noe før jeg drar fra hovedstaden.

Ha en finfin dag og nyt den siste dagen med sol og varme i denne omgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinKri: :kyss:

Peony: dagen i går var veldig fin :Nikke:. Men synes vi snart kan treffes igjen, jeg! I en park med is og voffer! Og MammaSarius, så lenge hun tar med seg alle allergimedisinene sine ;)

Skytte: Flere enn du som er misunnelig :ler:. Han var i hvertfall dritsliten etter seks timer i køya! Hihihi, lollipop er bra for mor og mage!

Murf: Dagen var super!

Huldra: HEI VENNEN :vinke: Vi får snakkes når eksamensstyret gir seg. Så godt at du er innom :klem:

IdaC: Hei snuppa :vinke:. Du tør vel ikke annet enn å skrive en liten hilsen til meg sånn på morrakvisten nå, vel? :ler:

Cr@sh: :kyss:. Mage er fint! Håper du også får en knallbra dag! Nå som onsdagen har kommet er det snart helg :Nikke:.

-------------------------------------------------------------------------------

Har ikke så mye mer å tilføye fra gårsdagen bortsett av at jeg våknet av at mannen (i søvne) la hånden sin på magen min i natt :hjerter:. Noe han aldri gjør ettersom ingen av oss klarer fysisk nærkontakt når vi sover. Blir så inni heit varmt! Ble så glad og sovnet med hånden hans og min egen på magen...

I dag sto jeg opp kl 08 og lagde frokost til mannen og meg selv mens mannen tisset voffen. Etter han hadde gått så vi Frustrerte Fruer fra i går og deretter gikk vi ut. Gikk ned på en ganske stor slette og stod øverst i bakken og kastet frizbee til voffen. Han var ganske sliten etterhvert :ler:

Nå skal jeg titte gjennom dagbøkene før jeg legger meg på såffan med Dr. Phil (han er på tv'en, altså ;)). Så bærer det ut i solen. Må få bort skille jeg fikk av skoene i går.

Har satt på to vaskemaskiner og en oppvaskmaskin. Lurer på om jeg skal vaske gulvet, men vet ryggen vil krangle i etterkant. Er det verdt det? I kveld skal jeg svømme med MammaSarius. Til neste uke (torsdag) åpner Frognerbadet så da skal jeg dit om været er fint.

Ha en super dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peony:  dagen i går var veldig fin  :Nikke:.  Men synes vi snart kan treffes igjen, jeg!  I en park med is og voffer!  Og MammaSarius, så lenge hun tar med seg alle allergimedisinene sine  ;)

Helt klart! Vi må bare gå et sted hvor de ikke griller, for voffen min stjeler pølser fra grillen til folk :rodme: Men parken "din" på dagtid bør jo funke fint - kort vei til is også :Nikke:

Kos deg med Phil'ern! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! Vi må bare gå et sted hvor de ikke griller, for voffen min stjeler pølser fra grillen til folk :rodme: Men parken "din" på dagtid bør jo funke fint - kort vei til is også :Nikke:

Kos deg med Phil'ern! :kyss:

Just let me know when!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...