Murmelmy Skrevet 30. april 2006 Forfatter #881 Del Skrevet 30. april 2006 Fortsatt superfin mage! Ha en god dag! ← U2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. april 2006 #882 Del Skrevet 30. april 2006 Magen din er utrolig fin!!!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 30. april 2006 #883 Del Skrevet 30. april 2006 Morsomt med forfra bilde også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2006 #884 Del Skrevet 30. april 2006 Sååå fiiiin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. april 2006 Forfatter #885 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg simpelthen elsker mageskryt, jenter Tusen takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 1. mai 2006 #886 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei Murmel Så fort fremover det går med deg, og magen vokser og vokser. Tenk at det bare er tre/fire mnd igjen - samme som bryllupet vårt Kjempegøy Du får jo øvd deg masse på lillesøsteren din og det kan jo komme godt med Var trist å lese om mormoren din, men den turen tar dere igjen senere vet du Ha en finfin 1.mai og hils mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. mai 2006 #887 Del Skrevet 1. mai 2006 Så utrolig fin mage du har Murmelmy! Skikkelig gravidmage. Håper jeg og får sånn mage snart Ha en fin 1.mai, selv om været kunne vært myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #888 Del Skrevet 1. mai 2006 Ha en strålende dag! Siden sola er fraværende (i hvert fall her) så får du stå for strålinga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #889 Del Skrevet 1. mai 2006 Huldr@: Hei hei . Ja, det er ikke lenge igjen. I fjor var det liksom så lenge til det var deres tur, men nå er det jammen ikke lenge igjen! Tre måneder . Hilser tilbake fra mannen til deg og din IdaC: Takk for mageskryt! Og tenk at min egentlig er ganske liten sånn i forhold til normalen...begynner nok å jevne seg ut nå, ja. Det er så godt å kjnne tydelige spark i stram mage når man står, og ikke bare når man ligger. Cr@sh: Ja jeg får nok stå for strålingen her . Ikke mye å skryte av, nei DERE, JEG GLEMTE Å LEVERE SELVANGIVELSEN I GÅR!!!! Og når jeg skulle finne den i dag, så var den borte . Satan heller! Skulle jo levere den forenklet på nettet også ligger den ikke blant mannens papirer (der jeg la dem). Hva gjør jeg nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 1. mai 2006 #890 Del Skrevet 1. mai 2006 :grine2: Ler av en gravid, svimsete Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mai 2006 #891 Del Skrevet 1. mai 2006 :grine2: Ler av en gravid, svimsete Murmel ← Jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #892 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #893 Del Skrevet 1. mai 2006 Da har mannen og voffen reist. De skal hente mannens forlover og cruise til Sverige på guttetur i en VW Toareg. Tror de drar mest for kjøreturen og ikke for svenskehandelen Godgutten og jeg blir hjemme. Er snakk om at det er augusttreff fra SM i dag, men oppmøtet blir noe labert. Blir sikkert avlyst. Så da får minstegutten og jeg kose oss hjemme alene i flere timer *drømme*. Han er så aktiv for tiden at jeg blir helt kjær...Er så glad i den lille tassen allerede. Og 17. mai kleshysteriet er herved avfeid! Har hele tiden hatt en kjole i bakhodet...og det beste er at kjolen hengeri skapet mitt. Kjøpte "the little black dress" for flere år siden og har fått bruk for den gjentatte ganger. Det beste er at den er halterneck, ned til leggen og i fin bomull! Altså stretchbar! Mannen syntes ihvertfall at jeg var nyyydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #894 Del Skrevet 1. mai 2006 Heia fina!! Forelsket i magen du også?! Er så godt å bare ligge å snakke med den lille og kjenne på sprellingen! Har stooore forhåpninger om å finne en litt strechy kjole i Trheim i helga for her står 17.mai,klassetreff,bryllupp og 60 årsdag på timeplanen før lillegull kommer Og noe må jeg jo helst ha på meg Har du funnet selvangivelsen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. mai 2006 #895 Del Skrevet 1. mai 2006 Magen din blir bare finere og finere den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #896 Del Skrevet 2. mai 2006 Jepp - veldig fin mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. mai 2006 #897 Del Skrevet 2. mai 2006 Så kjedelig med selvangivelsen Murmelmy. Har du funnet den? Du får sjekke i alle kroker, og let masse så dukker den nok opp. Det er ikke en gang jeg har vært på jakt etter en regning eller andre viktige papirer Hva er planene for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #898 Del Skrevet 2. mai 2006 Skytte og IdaC: Selvangivelsen er ennå ikke funnet, men har bestilt ny engangskode som kommer i posten i løpet av uken. Det er ikke noe forskjell om jeg leverer den 1 dag forsent eller 30 . TT og Heidi: Som Peony så hadde jeg belaget meg på en dag i finværet...noe som ikke akkurat stemte. Våknet flere ganger i natt og "hørte" at det var dårlig vær ute. Ikke akkurat fornøyd med det, nei . Så da blir det innedag med dr.phil, oprah, voffen og meg selv. Tror jaggu jeg skal ta ut noen dypfryste skolebrød (hjemmelagde seffern), Voffen er utålmodig...er jo ikke vant til å bare være hjemme lengre. Vi pleier jo å gå laaaaange turer. Ha en super dag girls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mai 2006 #899 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. mai 2006 #900 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvorfor måtte jeg innom dagboken din nå? fikk kjempelyst på skolebrød nå Skal dykke i frysern nå og se om jeg finner noe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå