Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Også lurer jeg på om jeg kanskje skal voldta mannen i kveld  :klø: .  Tror ikke han har noe i mot det  :ler: , men hvilken mann har vel egentlig det?

:sexy: Ser ut som vi har samme planer i kveld... ;)

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: BEST FOR DEG!!! :frustrert:

Cr@sh: får prøve og ikke bare la det bli med praten... har hatt dette i tankene mang en gang, men så "glemmer" jeg det bare... :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:  :grine:  :grine:

Jeg har ingen mann hjemme jeg!

Men han skal vel få så det holder i helgen :ler:

Da gir jeg meg for nå...tv'en kaller, så mannen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: en 7. plass på meg!!!

Nå begynner sporløst forsvunnet på nrk...me see  :Nikke:

Også lurer jeg på om jeg kanskje skal voldta mannen i kveld  :klø: .  Tror ikke han har noe i mot det  :ler: , men hvilken mann har vel egentlig det?

:sjenert: I detta hus så har nok mannen imot det.. Eller, det vil si at han jobber mye og skal opp kl 4 på nattan... Selv om jeg prøver meg, får jeg ikke noe :sur: Så noen steder er det omvendt, sånn gutte og jente messig mener jeg! :ler:

Gleder meg til UL oppdatering!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det desverre litt sånn som iss når det gjelder sengekos med mannen. Har er som regel helt utslitt i ukene :sjenert:

Regner med at du har kosa deg masse med å se den lille på UL. Gleder meg til rapport :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei jenter...en god og en dårlig nyhet:

God nyhet:

Tassen har det supert og vokser akkurat som han skal :Nikke: . Han er estimert til å vei 566 gram, med andre ord en flott smørpakke :ler:

Ba ikke om bilder i dag. Vi fikk i hvertfall bekreftet kjønnet. Han var ikke like villig til å vise seg frem i dag og jordmor trodde det først var en jente...helt til han plutselig spriket. Lille gutten min!!!

Dårlig nyhet:

Det blir ingen Mallorca-tur på meg til tirsdag... Mormor har følt seg uvel i omtrent to uker nå og gikk endelig til legen i går da hun holdt på å besvime etter å ha gått opp trappen i oppgangen hennes. Det er noe feilmed den ene hjerteklaffen og blod pumpes såvidt gjennom den. Hun skal mest sannsynlig operere.

Jævlig kjipt, men godt at mormor fant ut av det før noe alvorlig hadde skjedd.

Så slik er ståa...

Og forresten, så la mannen seg mye tidligere enn meg i går...det ble derfor ikke noe sengekos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er i orden med Tassen og at han vokser som han skal. Ble svigermor med?

Trist med mormor, men veldig godt at hun fant ut av det før dere reiste avgårde da. Betyr det at du kommer på vanngymnastikken på onsdag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MammaSarius! Koser du deg på hjemmeogslappeavdag i dag?

Svigermor ble ikke med, nei. Og like greit var det. mannen storkoste seg og stilte stadig vekk spørsmål til den koselige jordmoren. Han måtte le da hun tok fram fettklypa og satte den i lovehandlesene mine :ler:

Glemte forresten å spørre om man kunne ha med flere. Ta en telefon dit så får du vite.

Har jo ikke betalt for vanngymnastikk neste gang så får se hva som skjer. Men blir gjerne med en tur på kafé til uken (om jeg får lov :rodme: .

Og jeg som hadde så lyst utenlands...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at tassen vokser som han skal!

Men det var trist med mormoren din - men hell i uhell at hun fant ut av det nå, hadde ikke vært noe hyggelig om hun hadde blitt alvorlig syk på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...