Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #821 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg lå ikke så langt opp som jeg hadde trodd.... Skal jobbe med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #822 Del Skrevet 26. april 2006 Også lurer jeg på om jeg kanskje skal voldta mannen i kveld :klø: . Tror ikke han har noe i mot det , men hvilken mann har vel egentlig det? ← Ser ut som vi har samme planer i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #823 Del Skrevet 26. april 2006 Xavia: BEST FOR DEG!!! Cr@sh: får prøve og ikke bare la det bli med praten... har hatt dette i tankene mang en gang, men så "glemmer" jeg det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #824 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har ingen mann hjemme jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #825 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har ingen mann hjemme jeg! ← Men han skal vel få så det holder i helgen Da gir jeg meg for nå...tv'en kaller, så mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2006 #826 Del Skrevet 26. april 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #827 Del Skrevet 26. april 2006 Men han skal vel få så det holder i helgen ← Ja, gjett om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #828 Del Skrevet 27. april 2006 Da drar vi på UL om 15 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. april 2006 #829 Del Skrevet 27. april 2006 Spent på rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. april 2006 #830 Del Skrevet 27. april 2006 en 7. plass på meg!!! Nå begynner sporløst forsvunnet på nrk...me see Også lurer jeg på om jeg kanskje skal voldta mannen i kveld :klø: . Tror ikke han har noe i mot det , men hvilken mann har vel egentlig det? ← I detta hus så har nok mannen imot det.. Eller, det vil si at han jobber mye og skal opp kl 4 på nattan... Selv om jeg prøver meg, får jeg ikke noe Så noen steder er det omvendt, sånn gutte og jente messig mener jeg! Gleder meg til UL oppdatering!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. april 2006 #831 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har det desverre litt sånn som iss når det gjelder sengekos med mannen. Har er som regel helt utslitt i ukene Regner med at du har kosa deg masse med å se den lille på UL. Gleder meg til rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. april 2006 #832 Del Skrevet 27. april 2006 Åh... gleder meg til ny UL-rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2006 #833 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg er også spent på UL oppdatering! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #834 Del Skrevet 27. april 2006 Meg også. Håper du får se noen fine bilder av tassen i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 #835 Del Skrevet 27. april 2006 spent som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. april 2006 #836 Del Skrevet 27. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #837 Del Skrevet 27. april 2006 Hei jenter...en god og en dårlig nyhet: God nyhet: Tassen har det supert og vokser akkurat som han skal . Han er estimert til å vei 566 gram, med andre ord en flott smørpakke Ba ikke om bilder i dag. Vi fikk i hvertfall bekreftet kjønnet. Han var ikke like villig til å vise seg frem i dag og jordmor trodde det først var en jente...helt til han plutselig spriket. Lille gutten min!!! Dårlig nyhet: Det blir ingen Mallorca-tur på meg til tirsdag... Mormor har følt seg uvel i omtrent to uker nå og gikk endelig til legen i går da hun holdt på å besvime etter å ha gått opp trappen i oppgangen hennes. Det er noe feilmed den ene hjerteklaffen og blod pumpes såvidt gjennom den. Hun skal mest sannsynlig operere. Jævlig kjipt, men godt at mormor fant ut av det før noe alvorlig hadde skjedd. Så slik er ståa... Og forresten, så la mannen seg mye tidligere enn meg i går...det ble derfor ikke noe sengekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 27. april 2006 #838 Del Skrevet 27. april 2006 Så bra at alt er i orden med Tassen og at han vokser som han skal. Ble svigermor med? Trist med mormor, men veldig godt at hun fant ut av det før dere reiste avgårde da. Betyr det at du kommer på vanngymnastikken på onsdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #839 Del Skrevet 27. april 2006 Hei MammaSarius! Koser du deg på hjemmeogslappeavdag i dag? Svigermor ble ikke med, nei. Og like greit var det. mannen storkoste seg og stilte stadig vekk spørsmål til den koselige jordmoren. Han måtte le da hun tok fram fettklypa og satte den i lovehandlesene mine Glemte forresten å spørre om man kunne ha med flere. Ta en telefon dit så får du vite. Har jo ikke betalt for vanngymnastikk neste gang så får se hva som skjer. Men blir gjerne med en tur på kafé til uken (om jeg får lov . Og jeg som hadde så lyst utenlands... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. april 2006 #840 Del Skrevet 27. april 2006 Godt å høre at tassen vokser som han skal! Men det var trist med mormoren din - men hell i uhell at hun fant ut av det nå, hadde ikke vært noe hyggelig om hun hadde blitt alvorlig syk på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå