-TeddyToria- Skrevet 25. april 2006 #801 Del Skrevet 25. april 2006 Veide du virkelig 4980 gram da du ble født??? Wow, det er i allefall ikke noe jeg hadde trodd ut fra slik du er nå... Da har du virkelig gått fra å være god i holdet til å bli slank og smekker! Jeg gikk andre veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. april 2006 Forfatter #802 Del Skrevet 25. april 2006 Cr@sh: Kverula: koselig at du tok deg tid til å komme innom! Takk for mageskryt Skytte: Grøt i magen nå IdaC: Nyt i vei! Teddy: Takk ... Jeg var liten og butt. 52cm og 5 kg I dag har jeg hatt den store spisedagen, så nå er det full stopp. Også er jeg litt bekymret for lillebroren min. Han er tolv år og slites mellom mamma og hans far (som ikke er av den beste sorten ). Nå er hele familien bekymret for at han lyver for sin far...sier han har vært på ferie i sydligere strøk i påsken når han kanskje ikke har vært det. Vi kan jo ikke si noe med sikkerhet. Han sier jo han har vært der, men er ikke brun i det hele tatt (vi blir negere på sommeren). Snakket med ham på msn nå nettopp men han forsvant med en gang jeg spurte ham om hva han hadde gjort i påsken. Ba han svare helt ærlig... Litt bekymret for den lille gutten min. Han er jo så god! Huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #803 Del Skrevet 25. april 2006 Enda en grøtelsker står frem *nam nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. april 2006 #804 Del Skrevet 26. april 2006 Uff, så leit med lillebroren din da...ikke noe kjekt å vite at han tydeligvis har det tøft nå! Håper ting går seg til og at det blir litt oppklaring i det så evt. må ordnes opp i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #805 Del Skrevet 26. april 2006 Heidi: Grøt er nam nam! Skal ha det i dag også Uff, så leit med lillebroren din da...ikke noe kjekt å vite at han tydeligvis har det tøft nå! Håper ting går seg til og at det blir litt oppklaring i det så evt. må ordnes opp i! ← Mamma kommer hjem fra ferie i kveld så hun tar vel dette... I dag sto jeg opp kvart på ti . Lenge siden jeg har sovet så lenge. Spiste frokost og gikk ut med voffen. Sistnevnte har sovet siden vi var ute. Tror det frister like lite for han som for meg å gå ut i dette drittværet. Turen gikk i skogen og jeg hadde gummistøvler på meg og en paraply i hånden...i skogen Grøt som sagt til middag i dag også. Må spise litt tidlig ettersom jeg skal ta en kaffe med MammaSarius og svømming etterpå. I kveld skal jeg bare slappe av. Har litt lyst til å ta sol også...men får vente til helgen. Morgendagen starter med UL på Riksen. Gleder meg masse og må huske å få jordmor til å bekrefte kjønnet.Så glemsk som jeg er for tiden så gjør jeg nok ikke det... Når svigermor fikk høre at mannen skulle være med likevel så hadde hun lyst til å backe ut. Vi får se hva som skjer, kanskje de begge blir med. I dag er jeg giddalaus. Har ikke tenkt til å gjøre noen form for husarbeid i det hele tatt . Baare ligge på sofaen og kose med godgutten og voffen. Det er så sinnsykt mye aktivitet i magen om dagen. Ser magen hopper og danser og kjenner sparkene og dultene kjempe godt. Så innmari koselig. Det gjør at jeg i hvertfall ikke gruer meg til UL i morgen. Ha en fin dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. april 2006 #806 Del Skrevet 26. april 2006 Så herlig med masse spark og dult! Gleder meg til det blir mere her også... Herlig med ul i morgen da, er det privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #807 Del Skrevet 26. april 2006 Å kjenne liv fra magen er det beste i verden! Jeg satt her på jobben og rettet i stad... da var det full fotballkamp der inne... så jeg måtte sette med tilbake i stolen og "snakke" litt tilbake til klumpen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #808 Del Skrevet 26. april 2006 Så herlig med masse spark og dult! Gleder meg til det blir mere her også... Herlig med ul i morgen da, er det privat? ← Åååå ja...det er kjempe deilig. Jeg var vel ca i uke 19 da jeg kjente daglige kraftige spark. Kjente det samtidig innvendig og utvendig. Nå ser jeg jo hele magen bølge seg Å kjenne liv fra magen er det beste i verden! Jeg satt her på jobben og rettet i stad... da var det full fotballkamp der inne... så jeg måtte sette med tilbake i stolen og "snakke" litt tilbake til klumpen... ← Man blir jo nesten litt tullerusk! For folk som ikke vet om graviditeten så ser man jo litt ut som en freak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #809 Del Skrevet 26. april 2006 Da er alt bra. Har funnet ut at de har Massimo Dutti på Mallorca... Shopping, here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #810 Del Skrevet 26. april 2006 Hvorfor skal du på UL i morgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 26. april 2006 Skal på UL i morgen pga STORK prosjektet jeg er med på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #812 Del Skrevet 26. april 2006 Aha, I see. Det meldte jeg meg også på i "sin tid". Men tar de seg tid til å se etter kjønn og slikt da? Trodde den UL'en var for å sjekke helt andre ting.? :klø: (Men de tar seg sikkert tid til en titt på guttens edrele deler om du ber om det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 26. april 2006 #813 Del Skrevet 26. april 2006 Det er så herlig med masse liv i magen, så slipper vi ihvertfall å bekymre oss Ååå,, jeg og skulle ønske at jeg kunne sove så lenge innimellom, men jeg er like våken hver morgen rundt 6-7 tiden. Utrolig irriterende Håper du koser deg på kafe og svømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. april 2006 #814 Del Skrevet 26. april 2006 *lister meg stille ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #815 Del Skrevet 26. april 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra svømming med MammaSarius. Mannen ser fotball mens jeg sitter på kontoret og surfer samtidig som jeg ser på neste tirsdags episode av frustrerte fruer på tv2 zebra (1/4 av skjermen). Snacksen er cashewnøtter (bra for fordøyelsen) og Farris blå. Aha, I see. Det meldte jeg meg også på i "sin tid". Men tar de seg tid til å se etter kjønn og slikt da? Trodde den UL'en var for å sjekke helt andre ting.? :klø: (Men de tar seg sikkert tid til en titt på guttens edrele deler om du ber om det! ) ← Det er nok ikke lenge til du kan melde deg på igjen . Du har jo aldri slitt med å bli gravid, og nå skal frøet klamre seg fast også . Tenkte jeg skulle spørre for å bekrefte. Håper jo de tar seg de ekstra fem sekundene det tar (ivhertfall om tassen blotter seg som sist). Det er så herlig med masse liv i magen, så slipper vi ihvertfall å bekymre oss Ååå,, jeg og skulle ønske at jeg kunne sove så lenge innimellom, men jeg er like våken hver morgen rundt 6-7 tiden. Utrolig irriterende Håper du koser deg på kafe og svømming ← Ja liv er herlig...er blitt så glad i den lille i magen allerede Jeg står også opp rundt 7-8 om morgenen. Ti er virkelig et unntakstilfelle. Kafé og svømming var kos *lister meg stille ut igjen* ← List deg gjerne inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #816 Del Skrevet 26. april 2006 Innom for å "klatre" litt... Takk for hilsen i boka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #817 Del Skrevet 26. april 2006 Les og gråt! Her ser dere hvem som må skjerpe seg Murmelmy 273 Kverula 95 Cr@sh 57 Skytte 48 søndagsengel? 41 -TeddyToria- 40 iss 36 *MissS* 27 monja 24 Xavia 22 Heidi76 21 Peony 21 pondusa 20 IdaC 19 MammaSarius 19 Izaria 18 Murf 17 Jane Porter 3 Holly Hobbie 3 jolie 2 Kelsey 2 Seterjenta 1 Epica 1 Molly Mu 1 FruE 1 Jullan 1 -Mathea- 1 Angel 1 Huldra:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #818 Del Skrevet 26. april 2006 Topp tre på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #819 Del Skrevet 26. april 2006 Topp tre på meg! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 26. april 2006 Nå begynner sporløst forsvunnet på nrk...me see Også lurer jeg på om jeg kanskje skal voldta mannen i kveld :klø: . Tror ikke han har noe i mot det , men hvilken mann har vel egentlig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå