Izaria Skrevet 24. april 2006 #781 Del Skrevet 24. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. april 2006 #782 Del Skrevet 24. april 2006 Kjempefin mage, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #783 Del Skrevet 24. april 2006 Søte jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #784 Del Skrevet 24. april 2006 Tusen tusen takk for et utrolig hyggelig innlegg i dagboka mi! Jeg ble faktisk rørt jeg. *snufs* Det er veldig, veldig hyggelig at du følger med. Fantastisk flott graviditetsmage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 24. april 2006 Tusen tusen takk for et utrolig hyggelig innlegg i dagboka mi! Jeg ble faktisk rørt jeg. *snufs* Det er veldig, veldig hyggelig at du følger med. Fantastisk flott graviditetsmage! ← Du er flott Så lenge du vet det er jeg særs fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. april 2006 #786 Del Skrevet 24. april 2006 Den magen din blir jo bare finere og finere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #787 Del Skrevet 24. april 2006 Den magen din blir jo bare finere og finere da! ← Ikke så stor ennå, da... men det kommer vel tidsnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #788 Del Skrevet 24. april 2006 Fiiine magen!!! Er det ikke deilig?! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle elske magen min så innmari mye altså! Og hadde jeg ikke hatt kg og dere andre mageinteresserte( ) så hadde jeg dødd på meg! Fin stelleveske også forresten! Har vært å sett meg ut ei jeg også Må bare få de hersens pengene så jeg kan få kjøpt den...LITT glad i shopping jeg nei...?! Huff! Kos deg masse ikveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 24. april 2006 #789 Del Skrevet 24. april 2006 Hei hei! Får vel hilse på deg her også da!! Hadde jeg saumfart dagbøkene litt mer, hadde jeg jo funnet ut at du holdt til her også, men sånn er det når man har nok med sitt avogtil SM tar jo all min tid, når jeg først setter meg ned foran pc-en kjempefin og søt mage du har da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. april 2006 #790 Del Skrevet 24. april 2006 Så flott en mage! Det er så moro med mager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #791 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) meg i mageskryt Skytte: Jeg har alltid elsket magen min, jeg... . Mannen mener jeg er magefiksert og jeg er blessed with a nice naturally toned belly. Den er liksom alltid stram og muskuløs uten at jeg trenger å trene den. Ikke nå da... Shopping er en finfin geskjeft. Nå skal jeg ikke kjøpe noe mer til jeg drar til Spania...og det er jo en HEL uke til! Får fylle opp dagene med andre ting, da. Angel: Hei og hå . Jeg bruker mest tid her inne...kanskje ikke så rart i.o.m. at jeg "kjenner" disse jentene fra bryllupsfeberen i fjor. MEN, bruker mer og mer tid på SM. Kanskje ikke så rart når jeg er 100% sykmeldt. Cr@sh: . Mager er morrorest! Lurte med meg mannen og tok sol...nå lukter vi mindre godt, så vi skal dusje sammen før vi legger oss . Middagen ble ikke laks som planlagt men nyinnkjøpt brød med banan og tre kaffe latte... nam nam det også! Orker rett og slett ikke lage noe. I morgen skal jeg kjøre mannen på jobben og ta bilen derfra. Skal på jobben for å fikse med sykmeldingen + at jeg må huske å sende noen brev... HUSK HUSK! Endret 24. april 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. april 2006 #792 Del Skrevet 25. april 2006 Fine magen Murmel Men du skrev i dagboka til Skytte at du også har rund mage, så nå har jeg sett litt bedre på den, og den ligner jo veldig på min, hmm kanskje det er en liten som gjemmer seg hos meg også selv om magefølelsen sier jente. Jeg ble jo ikke mindre nyskjerring nå da Shopping er gøy ja, men når jeg kommer meg på shopping så går det gjerne litt for mye penger, så jeg prøver å la være å nærme meg butikker innimellom Spania høres herlig ut, hovr i Spania er det dere skal? Fastlandet eller en av øyene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. april 2006 #793 Del Skrevet 25. april 2006 Glemte å spørre i sted, ser at du er like kaffegal (kaffe lattegal ), som meg, og da lurer jeg på om du drikker vanlig eller koffeinfri? Det er jo så mye hysteri rundt dette, at jeg har kjøpt koffeinfrie bønner for maskinen min, men det smaker jo ikke det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. april 2006 #794 Del Skrevet 25. april 2006 STORK er et prosjekt som skal finne ut av sammenhengen mellom gravides spisevaner, fysisk aktivitet, arv m.m. og dagens høye fødselsvekt hos nyfødte. Var det forståelig skrevet? ← Jepp! Takk! Kjempefin mage altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. april 2006 Forfatter #795 Del Skrevet 25. april 2006 Hei og hå! IdaC: Kanskje det er en liten guttebass du går og bærer på? Vi (mormor og jeg) skal til Mallorca. Palma by. Vil bo så sentralt som mulig denne gangen så vi slipper reisevei og har flere muligheter. Jeg drikker med koffein. Prøvde koffeinfri, men det duger ikke . Og nå har vi kommet såpass langt at abortfaren er minimal. Drikker maks tre kopper om dagen da...og da er jo kaffen blandet ut med store mengder melk. Ca 60ml sterk kaffe og 120ml melk. No worries Søndagsengel?: Takk vennen I dag har jeg rukket endel faktisk! Kjørte mannen til kurs i Lellestrøm kl 09, har fikset papirene med Trygdeetaten på jobben, vært i parken på Bislett med voffen en times tid, kjøpt kaffe på Bislett, kjøpt valnøttbrød på Åpent Bakeri, og er nå hjemme igjen. Lat dag i dag altså... Med KG, SM, tv, mat, sofaen og voffen... Tok opp Criminal Minds i går som jeg skal nyte etterpå. Middag i dag? Risengrynsgrøt!!! En av mine favoritter Jeppers! Ha en superduper dag, flickor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. april 2006 #796 Del Skrevet 25. april 2006 Høres ut som du allerede har en fortreffelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #797 Del Skrevet 25. april 2006 Heisann! Moro med nye magebilder - det vokser jo stadig og den er kjempefin! :-D Håper det står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. april 2006 #798 Del Skrevet 25. april 2006 Enda en grøtelsker!!! Så bra! Det er jo bare sååå godt da*sikle* Sågodt med en dag der man føler at man har fått gjort unna masse sånne ting som bare ligger og venter..! Kos deg masse videre! PS;Du er råheldig som har en sånn mage til vanlig altså,sånn er ikke min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. april 2006 #799 Del Skrevet 25. april 2006 Da skal jeg også fortsette å kose meg med min kaffe latte Ha en fin kveld/ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. april 2006 #800 Del Skrevet 25. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå