Pepita Skrevet 21. april 2006 #761 Del Skrevet 21. april 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 21. april 2006 #762 Del Skrevet 21. april 2006 Ha en fin dag! Håper ryggen din slutter å tulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #763 Del Skrevet 21. april 2006 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. april 2006 #764 Del Skrevet 21. april 2006 Vær forsiktig med kroppen nå..Du har bare en vettu... Hvis du ikke har en ny på lur i skapet Hørtes ut som perfekte planer for kvelden! Kos dere og ha ei finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. april 2006 Forfatter #765 Del Skrevet 21. april 2006 Ida, MissS, MS, Kverula og Skytte: (Næmmen, Kverula! Er du her????) Kom akkurat hjem fra legen som har sykmeldt meg ytterligere ut mai. Blir nok hjemme til fødselen, jeg Hun henviste meg til fysioterapeut for ryggen, MS og Skytte. Så hun passer i hvertfall på meg . Godt noen gjør det . I tillegg fikk jeg henvisning til en neurolog for hodet. Kosekvelden med mannen er i morgen. I dag skal vi være hjemme, se på gullrekka på NRK og spise taco til middag. Nå er det faktisk lenge siden vi spiste det sist Kom hjem fra koselig kafétur med min forlover og legebesøk og fant hentelapp fra posten i postkassen. Tok med voffen (som hadde vært hjemme alene) på tur ned og hentet pakken. Den var fra Lands'end og det var stellebaggen til vognen . Den var kjempe fin! Kjøpte i tillegg en kjempesøt lue til godgutten. Den fineste jeg har sett, faktisk! Fant den på Exit på Byporten. Jeg kjøpte sko til meg selv. Brune skinnsko (litt sånn loffesko) fra Björn Borg. Veldig fornøyd. Neste uke skal jeg på UL i forbindelse med STORK-prosjektet på Riksen. Gleder meg noe sinnsykt... Da skal jeg surfe gjennom alle innleggene deres Ha en finfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. april 2006 Forfatter #766 Del Skrevet 21. april 2006 Bilder av stellebaggen jeg fikk i posten i dag: utenpå inni Og ett av voffeliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. april 2006 #767 Del Skrevet 21. april 2006 Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. april 2006 #768 Del Skrevet 21. april 2006 Hellu på du! Høres ut som dere skal kose dere i kveld... deilig det. Blir moro med ny UL da... alltid kjempekoselig å se den lille... Ha en fin fredagskveld & God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 21. april 2006 #769 Del Skrevet 21. april 2006 Stilig stellebag! Sånn har vi også! Så GØY med flere UL´er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. april 2006 Forfatter #770 Del Skrevet 22. april 2006 Hei og god morgen søndagsengel, cr@sh og teddy!!! Kvelden i går ble annerledes enn først antatt. Vi pleier å ha jentekveld med middag ++ en gang i måneden. Det var jo en slik kveld i går... Jeg hadde jo først tenkt til å bli hjemme med mannen, men hev meg i bilen og dure til samme venninne jeg var med tidligere på dagen. Alle seks jentene kom og vi hadde det veldig koselig (den syvende studerer i utlandet ). Kom hjem, koste litt på sofaen og hoppet så i seng - stuptrøtt. Nå skal mannen og jeg på Høvik Hagesenter for å se etter bord tilverandaen samt teppe til å ha der ute. Venter med skifer til neste år. Teppet skal IKKE være grønt, helst grått. Kl 11.30 skal jeg møte Lille Smurf. Vi skal så gå til St.Hanshaugen, møte en tredje venninne og kose oss med kaffe og lunsj. Gleder meg. I kveld blir det middag og kino med mannen. Må litt for 22 fullgåtte uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #771 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Bilder av stellebaggen jeg fikk i posten i dag: utenpå inni Og ett av voffeliten ← Du vil ikke legge ut bildene her på KG også da slik at jeg også kan få se... Endret 22. april 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. april 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 22. april 2006 Du vil ikke legge ut bildene her på KG også da slik at jeg også kan få se... ← Her kommer de: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. april 2006 #773 Del Skrevet 22. april 2006 Stellebagen så kjempeflott ut! For nå fikk jeg også se... Ha en trivelig lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 #774 Del Skrevet 23. april 2006 Hei snuppa!! Fin stellebag da!! Og søøøøt voffsen!! Blir voffsesyk jeg nå Deilig med venninner og cafe! Jeg lager sjokoladekake jeg nå, så NESTEN like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. april 2006 Forfatter #775 Del Skrevet 23. april 2006 Crash, iss Veldig fornøyd med stellebaggen fremdeles , og voffen er verdens søteste selv om han i dag har svelget en fløyte...høres i hvertfall slik ut. Gogutten sparker så godt og ofte at jeg er veldig fornøyd om dagen. Hele magen beveger seg, så her er det jaggu en livlig liten tass. Vi skal på UL i forbindelse med STORK på Riksen på torsdag. Mannen skal være med og kanskje svigermor. I morgen og tirsdag må jeg gjøre endel ærender: Levere sykmelding på Tryfdekontoret, endre etternavn i passet, levere penger til mormor som skal veksle for meg. Hun jobbet i bank i alle år og slipper gebyrer osv. Får bankens innkjøpspris av valutaen...vi drar til Mallorca neste tirsdag...gleder meg. I dag var jeg hjemme etter koselig selskap med Lille Smurf rundt tre. Har sovet litt, surfet, spist masse sjokolade ( ) og is samt sett tre episoder av Commander in Chief. Bra serie...enda en å følge med på Mannen fikk babysengdyne av pappa og sambo til bursdag. Dundyne fra Turiform til å passe sengen vi fikk i forrige uke. Vi fikk kake og koste oss på båten. Lillesøster er å søt og snill og smilte hele tiden (7 mnd). Skal passe henne endel i slutten av uken da pappa og sambo skal flytte. Gleder meg... God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. april 2006 #776 Del Skrevet 23. april 2006 Spennende med ul til uka! Hva går egentlig stork-prosjektet ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #777 Del Skrevet 24. april 2006 Spennende med ul til uka! Hva går egentlig stork-prosjektet ut på? ← STORK er et prosjekt som skal finne ut av sammenhengen mellom gravides spisevaner, fysisk aktivitet, arv m.m. og dagens høye fødselsvekt hos nyfødte. Var det forståelig skrevet? Nå skal voffen og jeg på Trygdekontoret. Deretter skal vi til byen for å fikse passet mitt. Kanskje møte mormor så hun får vekslet til euro for oss. Også tenkte jeg å ta sol i kveld...har fått så innmari kjip hud på den ene siden av ansiktet. En blanding av sår og kviser . Not that nice Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. april 2006 #778 Del Skrevet 24. april 2006 Ha en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #779 Del Skrevet 24. april 2006 Stjeler oppskrift som skal prøves til helgen av vår kjære Peony: Chicken Satay (4 pers) 4-6 kyllingfileter Saus: 1/2 løk 1 hvitløksfedd 250 g peanøttsmør 1/2 ts sambal oelek 1-2 ss soyasaus 1-2 dl vann Sett ovnen på 225C. Rør sammen peanøttsmør, sambal oelek, finhakket løk, presset hvitløk og soyasaus. Spe med vann til sausen er passe tykk. Tre kyllingstrimler på spidd og pensle dem med saus. Grill dem i ovnen i ca. 10 min. Server kyllingen med resten av sausen sammen med ris og salat. Viktig å huske på at man tar til side noe av sausen til pensling og heller sper på med mer fra bollen etterhvert, sånn at man ikke får "rå-kylling-bakterier" over i sausen man skal spise rå. Jeg synes forøvrig at sausoppskriften er litt gjerrig, så jeg pleier å lage endel mer - det som eventuelt blir til overs blir deilig dipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 24. april 2006 To uker siden sist, men her kommer nye magebilder, 22+2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå