iss Skrevet 18. april 2006 #741 Del Skrevet 18. april 2006 Se der for en effektiv dag!! Men den hunden din må være liten, siden den fikk plass i prøverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. april 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 18. april 2006 7 kg pur glede er voffen. En jack russell terrier er jo ikke akkurat blant de største (selv om de tror det selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. april 2006 #743 Del Skrevet 18. april 2006 En god tur du har gått i dag syns jeg Ikke slite deg helt ut da H! Kos deg i kveld med mann og hund og mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. april 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 18. april 2006 Hadde noen spm til jordmor i dag: 1) Hva skjer om jeg ikke har født til termin og ungen er monsterstor (jeg var selv 5 kg ). Da blir jeg mest sannsynlig satt i gang... 2) Skal til Spania om to uker. Hensyn å ta? Ikke spis salat eller kjøtt. Fisk bør stekes. 3) Om det var noe galt på UL, om jordmor er pålagt å fortelle? JA! Hun spurte hvilken jordmor som undersøkte meg Riksen var...jeg husket jo ikke hva hun het, men vi forklarte utseende. Hun er visst dritbra så jeg var i de beste hender. Min jordmor gjentok det flere ganger at hun bare er helt utrolig . Fornøyd med det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. april 2006 #745 Del Skrevet 18. april 2006 Hellu! Lista di var kjempeflott. Om jeg skal anbefale deg noe mer... så er det til sykehusbaggen. Kjøp en pakke netting/engangstruser på apoteket og ta med deg. De er kjempekjekke de første dagene etter fødselen, og da jeg fødte sist fikk vi bare et par på sykehuet... Kun et lite hint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. april 2006 Forfatter #746 Del Skrevet 18. april 2006 Hellu! Lista di var kjempeflott. Om jeg skal anbefale deg noe mer... så er det til sykehusbaggen. Kjøp en pakke netting/engangstruser på apoteket og ta med deg. De er kjempekjekke de første dagene etter fødselen, og da jeg fødte sist fikk vi bare et par på sykehuet... Kun et lite hint... ← Hva er det egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. april 2006 #747 Del Skrevet 19. april 2006 Nettingtruser er sånne nesten engangstruse i netting. Veldig elastiske og kjekke å bruke dersom vi kommer til å lekke og må bruke svææære bind eller det er vondt nedentil slik at vanlige truser strammer. Selv om de er elastiske så holder de bind og bleier veldig godt på plass. De brukes til gamle damer på sykehjem Kan vi ikke spise salat i utlandet? Ikke i det hele tatt? Hmm, der får jeg nok et problem :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. april 2006 Forfatter #748 Del Skrevet 19. april 2006 Takk for svar! Jo, kan nok spise salat, men da må vi være sikre på at den blir vasket godt. Trenger ikke dra lengre enn til svigers for at de aldri vasker grønnsaker, frukt og bær Nå kan jeg plutselig ikke ringe ut av telefonen min Sitter på tråden med netcom bare de gidder å ta telefonen...men det var det da. Nå har sengen til godgutten kommet...må bare ha bil så jeg for hentet den. Mannen er jo på jobb i Fru Lyngs åpningstider så jeg trenger en annens bil. I dag skulle jeg egentlig møte tanten min og gå tur...men hun ringte selvfølgelig og avlyste. Snakket med dusten i netcom nå. Pga av deres egen feil er nå min telefon sperret et par dager. Faen! Har vært innom uttallige netcomforhandlere i byen og bedt dem om å sende fakturaene min hjem...men har de det? NEI!!! Så nå funker ikke fonen min... Nå må jeg kjøle meg ned litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. april 2006 #749 Del Skrevet 19. april 2006 Hei og hopp! Og til duste netcom Hvor mye man kan irritere seg over sånne toskete selskaper er bare helt utrolig!! De får til det meste... Vært på kontroll du også ja ser jeg! Fine tall! Men må ikke du spise jern? Jeg hadde 10,9 i hb og det er ikke for mye værtfall,så jeg må spise jern nå.. Anyway,bare suser innom for å vise at jeg ikke har glemt deg! Håper du får en fiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. april 2006 #750 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. april 2006 #751 Del Skrevet 19. april 2006 Så kjiiiiipt med NetCom! Håper fonen din er oppe og går igjen veldig fort... Så eitrendes irriterende! Spesielt siden det er NetCom som har seg selv å skylde for det hele! Flotte tall fra kontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. april 2006 Forfatter #752 Del Skrevet 19. april 2006 Hei Skytte, MissS og Teddy! Ståe er slik: Kan motta samtaler men ikke sende sms eller ringe ut . Får håpe det ordner seg innen i morgen. I dag gikk voffen og jeg hjemmefra 11.15 og kom hjem igjen 14.45. Vi har gått og gått og gått. Gikk herfra og til byen og rundt i byen littegrann. Stakkars voffeliten...ikke noe gøy når mamma har mer ork enn han selv direkte pinlig for han sikkert Kjøpte meg to nye sloggihipsters. Dritdigge og merker ikke engang at du har på deg truse . Kjøpte en mammalinbukse i hvt på HM, samme som jeg i går kjøpte i sort. Kjempefornøyd med den så da kjøpte jeg en ny. Voffen fikk ny sele og godbein. Kom hjem, brettet klær, satte på en vask, vasket over benkene på kjøkkenet, stuebordet, skiftet sengetøy på gjesterommet (søs kommer), skiftet sengetøy på vår seng i dag tidlig, har strøkeyt fire av mannens skjorter, kostet verandaen (som nå voffen ligger på. Midt i solsteiken ). I går kjøpte vi verandamøbler og fire pledd til de fire stolene...tenkte jeg skulle sette meg ut der nå og nyte solskinnet. Skal snart på gravidsvømming, så kanskje jeg blir sjokoladebrun til da??? Ha en super dag ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. april 2006 Forfatter #753 Del Skrevet 19. april 2006 Glemte å nevne en ting som skjedde i går på vei hjem fra byen... en kjempe søt dame spurte om jeg ville sitte . Jeg takket høflig nei og stod de 15 minuttene sammen med voffen og alle handleposene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. april 2006 Forfatter #754 Del Skrevet 20. april 2006 I dag har jeg også gått endel Søs sov over og vi satt på med mannen til Ullevål kl 08 i dag. Spiste så frokost i solskinnet på Åpent Bakeri. Gikk deretter gjennom universitetet, ned til Marienlyst, bort til Stensparken og satt der mens jeg ventet på tanten min. Vi gikk så opp og ned Bogstadveien og shoppet. Kom hjem for en times tid siden (12.30). Tror jeg må være litt forsiktig framover da jeg hadde veeeeldig vondt i korsyggen i går. min begynnende bekkenløsning... I dag blir middagen steinbitkaker med purre og hvitløk fra SmørPetersen, potetsstappe, vårløk og remulade. Enkelt og greit. Telefonen fungerer fremdeles ikke ... helvetes NetCom. Må få ordnet det snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. april 2006 #755 Del Skrevet 20. april 2006 Deilig å gå litt i vårlige Oslo da...men du må passe godt på deg selv og bekkenet ditt også! Ha en fortsatt deilig torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 20. april 2006 #756 Del Skrevet 20. april 2006 åååå! Åpent bakeri! Det er digg det! (brukte litt tid før jeg fant det, siden jeg studerte på andre siden av Blindern, venninnene mine på HF og SV var stadig der og skrøt av det gode syltetøyet. Og Dammplassen er jo innmari idyllisk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. april 2006 #757 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. april 2006 #758 Del Skrevet 20. april 2006 Så sprek du er!! til deg! Men vær forsiktig.. Håper du har en kjempefin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. april 2006 Forfatter #759 Del Skrevet 21. april 2006 Hei Teddy, Pondusa, Murf og Skytte Murf: Nå spiser jeg Fransk Landbrød fra bakeriet....nam nam. Teddy og Skytte: Deilig med flott vær! Skal gå litt i dag også men det blir ikke mye...våknet opp med veldige vondter i korsryggen. Ikke noe stas... I går var tassen å sinnsykt aktiv! Til og med mannen kjente gjentatte kraftige spark. Han pleier å kjenne ett, maks to vør de blir borte. Han var et eneste stort smil. Jeg skal møte min gravide venninne til lunsj og kaffe i byen i dag. Deretter skal jeg til legen pga sykmelding, migrene og ryggvondt kl 13.30. Så bærer det heimat til voffen, en liten tur, så slikke litt C-vit. på verandaen . I morgen skal Lille Smurf være hundevakt mens mannen og jeg spiser ute og går på kino. Lenge siden sist, altså (kan ikke huske sist ) så det skal bli godt. Ha en fin dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. april 2006 #760 Del Skrevet 21. april 2006 Det høres ut som en hyggelig dag/kveld. Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå