Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter,

godt dere holder liv i min lille dagbok :Nikke:

Råsa, ja...han hadde på seg skjorten i dag men er ennå ikke sikker på om han er hundre prosent komfortabel med den :ler:. Men jaggu så sæxi han var!!!

I dag har pappas sambo og jeg gått lang tur, shoppet seng til jr og spist lunsj. Alt på deres regning... :rodme:. Også var sengen syv hundre kroner dyrere enn jeg trodde, så det var jo litt flaut. Ringte pappa med en gang og sa til hans sambo også at jeg mer enn gjerne betalte det overflødige...

I dag skal vi ha svineschnitzel, hasselbakte poteter, brokkoli, asparges og saus til middag. Nam nam. Tror vi aldri har hatt det før...

I morgen er det full rydding når det kommer ukjente mennesker inn i heimen. Mannen skal til Sverige for å hente blandebatteriet til vasken på badet. Når det er hentet er det bare å sette i gang med å skifte møbel, sevant og blandebatteri. Gleder meg :hoppe:

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! :vinke:

Innom for å ønske deg en kjempedeilig helg... også GOD PÅSKE!

Takk for koselig besøk i boka mi...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag:

Våknet halv ni da mannen reiste seg i dag tidlig...han skulle overraske meg med brød og boller fra Åpent Bakeri... :hjerte:

Han kom hjem (jeg gikk tur med voffen) og hadde handlet mat også :). Flinke mannen, som ellers pleier å være tregest i helgene.

Vi spiste sammen og leste aviser. Elsker sånne rolige, koselige lørdagsmorgener.

Dro på Storo og kjøpte sko + ordentlige sokker til mannen, tok sol, kom hjem og dusjet. Var akkurat ferdig da hun som skulle prøve brudekjolen samt hennes forlover kom. Hun prøvde, likte, og gokk. Skulle prøve enda en kjole.

Så kom min venninne (og forlover i fjor) og vi dro på shopping. Kjøpte kosebukse (3/4 lang) samt topp til meg og klær til godgutten. Fikk nemlig telefon fra hun som prøvde kjolen at hun kom og hentet den på mandag :hoppe:. Syv tusen kr rikere og Thailand, here we come! Kjøpte mat, spiste på café og ble kjørt hjem.

Så nå er jeg hjemme og har akkurat lest at fjonken til MissTeddy heter Jacob Aleksander :hjerte:.

Og nå er det jaggu bare fem måneder til jeg ha en liten tass selv...

Her er sengen jeg fikk av pappa og sambo:

http://www.micuna.com/catalogo/babymobel/i...s/naturac-2.jpg

IMG-tagger fjernet. Supermedlemmer kan benytte seg av IMG-tagger i dagbøkene, men da skal bildet være lastet opp i Kvinneguidens galleri først. Alle andre bilder må i regelen lastes opp som vedlegg.

Phobia

-mod

Endret av Phobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt seng! Skal dere kjøpe mer i samme serie?

Grattis med halvgått svangerskap! Bare 4 og en halv måned igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Og takk for gratulasjoner for 20 uker :hoppe: :hoppe:

Ja, Peony, tenk at jeg nå bare har 4 1/2 måneder igjen...Er ikke klar for at han skal komme ut, så veldig glad det er en stund til han skal flytte ut :Nikke:

Takk for sengeskryt også snuppa. Tror ikke vi kjøper så mye mer i serien. Sengen kostet 3.000 kr og resten av møblene er ennå dyrere :sjokkert: Vi har endel møbler i eik fra Ikea, så det blir vel det vi fortsetter med. Evt. noe hvitt her og der. Synes serien er veeeeldig søt. De har møblene i hvitt og lyseblått også, men vi vet jo ikke hvilket kjønn nr to vil være...

Jeg har nå bestilt denne baggen:

http://aka.landsend.com/is/image/LandsEnd/...RED009999_M.jpg

IMG-tagger fjernet. Supermedlemmer kan benytte seg av IMG-taggene i dagbøkene, men da skal bildet være lastet opp i Kvinneguidens galleri først. Andre bilder må i regelen lastes opp som vedlegg.

Phobia

-mod

Endret av Phobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott seng! :Nikke: Den likte jeg virkelig...

Den baggen så heller ikke dum ut... det er stellebag?

God helg... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott seng! :Nikke: Den likte jeg virkelig...

Den baggen så heller ikke dum ut... det er stellebag?

God helg... :blomst:

Jepp. Det er en stellebag. Betaler ca $45 inkl. skrift og shipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer væske ut fra begge brystene mine og jeg er bare halvveis i svangerskapet :sjokkert:

Hva er dette og hva kommer det av? Ikke melk/råmelk allerede, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det kommer væske ut fra begge brystene mine og jeg er bare halvveis i svangerskapet  :sjokkert:

Hva er dette og hva kommer det av?  Ikke melk/råmelk allerede, vel?

Det kan godt hende! Jeg merket det første gang for nesten to uker siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske!

GOD PÅSKE

:kgblunk:

Og du - gratulerer så masse med å ha kommet halvveis!

:hoppe:

Takk også for gratulasjoner og skryt i dagboken min!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...