Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med hilsner, jenter!!!

Søndagsengel?: Har sett bilder av deg og du er da ganske fjong og lekker ;). Takk for brudebildeskryt. Så langt den beste dagen i mitt liv...regner med at poden slår den, men vi får vente til den tid. Og husk at du fødte for litt over en måned siden, så om du hadde vært i fiks form så hadde det overrasket meg...tar jo tid.

TT: God dag til deg også!!! Føder du nå, kanskje??? :klem:

MissS: Takk for bildeskryt...har aldri følt meg mer perfekt enn den dagen der... Hunden min er en jack Russell terrier og er 1 1/2 år.

Kverula: :kyss: Godt å se deg! :klem:

I dag har jeg kjøpt støttestrømper på apoteket :sjokkert:. Skal jo ut å fly om fire uker, så da er det greit med litt støtte ;). Men sabla så dyre de er, da! :frustrert:

Nå står det tjue boller til heving på ovnen. Det blir middagen min i dag. Noen sjokoladeboller, noen skoleboller og noen kanelsnurrer. NAM NAM!!!

Var ute med voffen for under tre timer siden men han gjorde ikke nr. to. Blir en snarvisitt nå snart tenker jeg.

Neste uke skal vi på hytta og jeg gleder meg veldig :hoppe:. Skal bli så digg å dra på "ferie". Og i morgen skal MammaSarius og jeg på gravidsvømming. Det gleder jeg meg også masse til! Vi får til og med tid til en kaffe først :ler:

Ha en god dag og god middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg nå.... :sjenert: ....78 kg :sjokkert:

Kan jo ha noe med de seks tunge, store hjemmelagde bollene jeg har spist...nå er det full skjerpings, Murmel!!!! :fy_fy:

Uff...om dette vedvarer har jeg gått opp hele 10 kg allerede...og jeg er bare halvveis :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Uff vet hvordan du føler deg..

Jeg KLARER ikke styre spisinga mi og kommer til å legge masse på meg! :sjenert:

Men det forsvinner nok fort når du ammer skal du se! :klem:

Jack russel terrier?!

Ååå, de er så søøøte!! :hjerte:

Hvordan er de? Har litt lyst på etterhvert.... :sjenert:

Er formen fin? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel?:  Har sett bilder av deg og du er da ganske fjong og lekker  ;).  Takk for brudebildeskryt.  Så langt den beste dagen i mitt liv...regner med at poden slår den, men vi får vente til den tid.  Og husk at du fødte for litt over en måned siden, så om du hadde vært i fiks form så hadde det overrasket meg...tar jo tid.

Vel, det var dine ord! (har du sett bilder av meg? :klø: )

Bollene høres supergode ut!!! :sikle: Jeg har sååå lyst på, men må i det minste tvinge meg til å vente til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!!!!YO!!!!

Epica: Godt det ikke er andre enn meg. Er nok ikke kommet høyere enn 76 kg, men likevel :roll:. Jrt (jack russell terrier ;)) er en veldig morsom rase med STOR personlighet. Det stemmer det de sier om stor hund i en liten kropp. Skikkelige tøffinger :ler:. Veldig praktisk mtp størrelse, vekt osv. GODhunden!

Søndagsengel?: Du har sendt meg magebilder tidligere i svangerskapet...husker du det? Flott er du atte!

MS: Takk for i dag :). Det var veldig gøy med vanngymnastikk og veldig koselig prating og kafebesøk :Nikke:. :klem:

I dag har jeg kost meg og slappet av. Stod opp rett før mannen dro på jobb, gikk ut med hunden og spiste så frokost. TV-titting og PC-bruk også selvfølgelig. Og stryking av skjorter til mannen. Snille kone som jeg er ;)

Møtte MammaSarius på Steen&Strøm og hun ble med meg på klesshopping til mannen. Tre skjorter og en v-genser...4.000kr fattigere :sjenert: . Men, men, han måtte ha skjorter (flere) til den nye jobben, så da plukket jeg ut de merkene som passer til hans lange apearmer :ler:. Kom hjem og strøk skjortene mens mannen spiste pizza og så/ser på fotball. Bra koneemne med andre ord! Alt passet supert og han var veeeeldig fornøyd.

I morgen skal jeg på jobben for å levere forlengelsen av sykemeldingen. Gjør det før lunch så jeg kan ha lunchen med klassen. Gleder meg til å se dem igjen :Nikke:.

Etter skolen skal jeg hjem igjen, og på ettermiddagen skal jeg til pappa for å passe lillesøster. Øve meg på bleieskift. Gleder meg til å passe henne, hun er jo blitt så stor (7 mnd). De var innom i helgen og da var det tre uker siden jeg så henne sist. Gjett om hun hadde vokst!

Vi snakkes i mårra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til:

Møtte neboene som bor på hver sin side av oss og hun ene ga meg et kjempekompliment! Hun sa noe slikt: "Men H, jeg så deg ute med voffen her om dagen og du er jo fremdeles like slank!" :klem:

Gjett om jeg gliste :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han likte skjoren kjempe bra :sjokkert:

Peony, mannen har alltid nektet rosa skjorter...helt til nå :)

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel?:  Du har sendt meg magebilder tidligere i svangerskapet...husker du det?  Flott er du atte!

OKI! :tommelsmil: Lurte på om jeg hadde sendt deg bryllupsbilder, skjønner du! For jeg har nemlig ikke lagt dem ut her... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå.

I går var jeg på jobben og fikk ordnet litt. Er litt usikker på hva som skjer mtp sykepenger nå som vikariatet mitt har utgått. Ble jo sykmeldt mens jeg fremdeles var i vikariatet...

På kvelden passet jeg lillesøster og hun er så søt! Fikk besøk av en god venninne og pratet litt baby og bryllup med henne. hun fikk baby og jeg giftet meg i fjor, mens i år er det omvendt.

Pappa og sambo lurte på om de kunne kjøpe inn barnesengen vår - selvfølgelig! Så da blir det fine giraffsengen på Fru Lyng. Vi (pappas sambo, lillesøs og jeg) skal kjøpe den i dag, også henter mannen og jeg den i løpet av helgen. Supert!

I morgen kommer det folk og skal prøve brudekjolen min. Mannen min vil jeg skal ha en venn/venninne her sammen med meg (han er ikke hjemme) i tilfelle det kommer noen gærne folk. Tror jeg skal spørre en venninne om hun vil komme...det er jo faktisk noe i det han sier.

Ha en super dag folks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Godt det ikke bare er mannen min som går med rosa skjorter  :ler:

:ler: HOMO!!

Neida, mannen min går også i rosa skjorte og jeg syns det er kjempefint! Råsa er en fiiiiin farge..også til menn!

Så bra at du har fått så mange svar på annonsen din da! :tommel: Hvor mange er det som kommer? Jeg fikk bare en respons på min kjole, og jeg var litt "bekymret" da hun skulle komme å prøve kjolen...man vet jo ikke hva som kan dukke opp..så det er sikkert lurt å ha en venninne hjemme sammen med deg. Håper du får solgt den da!

Ha en god dag og påske- ikke minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Her går det unna med både boller og kjole ser jeg! Bra det!

Og lurt å ha oen hos deg for man vet jo aldri...er jo splitter pine meg så mange psykoer der ute så...

Men ha ei fiiin helg nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: HOMO!!

Neida, mannen min går også i rosa skjorte og jeg syns det er kjempefint! Råsa er en fiiiiin farge..også til menn!

Frekkas! :fy_fy:

:tunge1:

Mannen min har 3 rosa skjorter, han... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...