monja Skrevet 1. april 2006 #641 Del Skrevet 1. april 2006 Hurra for 19 uker Og så deilig med spark på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 #642 Del Skrevet 2. april 2006 Innom med en søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. april 2006 #643 Del Skrevet 2. april 2006 Hva slags kommode ble det på dere? Vi vurderer kommode fra IKEA, men det var det med størrelsen da... Men man kan vel aldri få for mye skapplass? Ellers har vi vært barnevakt for svigermors voff tre dager denne uka, og jeg er allerede gal av hundehår! Noen tips? Kan jo ikke støvsuge hele tiden heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. april 2006 Forfatter #644 Del Skrevet 2. april 2006 Pondusa: Tusen takk for alle innleggene . Mageskryt vil man alltid ha i hvertfall nå som kiloene kommer løpene etter meg. Kom gjerne med flere forslag til sykehusbaggen, setter veldig pris på det! Søndagsengel?: . Forresten, hvor lang tid tar det før magen blir sånn ca "normal" for en eller så veltrent kropp. Har aldri trengt å trene magen da den er muskuløs, flat og innover...noe den absolutt ikke er nå IdaC: Jordbær er NAMNAM! Vi utstatte jordbæren til i dag. Vi skal ha den til dessert... Og sparkene kommer før du aner dem. Kjenner det flere ganger om dagen nå. Både i sittende og liggende stilling. Monja: Snart halvveis, altså, Det er stort!!! Murf: Vi har ikke kjøpt noe ennå. Vi driver og tenker på om vi kanskje skal vente med å møblere til poden er blitt noen måneder. Vi bruker rommet som gjesterom og kontor nå... Vi kjøpte en dobbeltkommode med 2x3 skuffer. Tror den heter Malm. Det ble i hvertfall veldig fint. Hundehår er vanskelig å få ha. Min hund er en glatthåret jack russell terrier. Dvs korte, strie og harde hår. Mye vanskeligere en litt lengre. Hvilken rase er det? Jeg støvsuger kanskje to ganger i ukenm har skinnsofa og lyst flosseteppe under stuebordet. Det skjuler hårene veldig bra . Ellers vil jeg vel bare råde dere til å ha en klesrulle i nærheten konstant Skal på gravidsvømming med MammaSarius på onsdag og var redd jeg mådde på bikinishopping. IKKE glad i badedrakter, noe jeg aldri har vært. Men vet dere hva??? Den første (min gamle yndlingsbikini som hadde blitt for slapp for meg) passet . Så da var det løst. Kjøper heller noen nye i Spania! Nå kom svigerinnen min. Skal hjelpe henne med noe sannsynlighetsregning (3. klasse på vgs). Snakkes sen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. april 2006 #645 Del Skrevet 3. april 2006 God mandag, og ønske om en god uke. Snart er det påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #646 Del Skrevet 3. april 2006 God mandag, og ønske om en god uke. Snart er det påske! ← God mandag tilbake!!! Påskeferie? Er sykemldt i min fjerde uke nå, jeg... Men påsken blir digg! Skal på hytta hvor svigermor disker opp med de lekreste retter. Deilig å slippe å lage mat. Det er så deilig å kjenne godguttens spark! Kjenner de kjempe ofte i varierende styrk og plasser. Mannen kjenner dem hver dag han også men i går var første gang han kjente dem to ganger etter hverandre. Guttene mine... Så et spørsmål til dere vedr. sykepenger og utløpt vikariat: Ble sykemeldt rundt 12. mars og hadde fremdeles fast lærervikarkontrakt da jeg ble sykemeldt. Nå har imidlertid læreren jeg var vikar for kommet tilbake og da er min kontrakt utløpt. Hva skjer så med sykepenger? Blir de fremdeles beregnet på lærervikarlønnen, eller av x-antall måneder før jeg "ble" syk? Håper noen av dere kan hjelpe meg med dette. I dag fikk jeg mail fra en av de glupeste elevene i klassen min (x-klassen min) hvor det stod at hun savnet meg masse og det var mye bedre da jeg var der. Dette er andre mailen i denne sjangeren jeg har fått i tillegg til alle de muntlige positive kommentarene jeg fikk før jeg ble syk. Utrolig koselig... Denne eleven er egentlig ganske stille og rolig og som jeg ikke har hatt noen stor personlig konatkt med. Dette er jo de beste komplimentene jeg kan få som lærer! I dag skal jeg: * Kose med voffen på sofaen da været ikke frister til å gå ut. * Gå ned på posten og poste brev til trygdekontoret (sykemeldingen). * Ringe Trygdekontoret vedr. min utbetaling. * Ringe TryggHansa vedr. jobb PC som vi skal kjøpe ut. * Kjenne på godgutten som sparker hele tiden . * Rydde litt i heimen. * Strikke litt? * Se på tv... Ha en finfin dag, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #647 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Har forresten lagt brudekjolen min ut på Finn dersom det er noen som trenger en kjole... Se her: Verdens fineste kjole... Endret 3. april 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. april 2006 #648 Del Skrevet 3. april 2006 Heia du!! Ang sykepengene så skal de gj.snittsberegne sånn at du kommer ut på det samme ca i sykepenger som du ville hatt i lønn! Tørr ikke se på den kjolen jeg...! Kan ikke plutselig få lyst til å gifte meg også Og når jeg først begynner å drømme meg bort...ja da er det gjort,så det er best å holde se unna fristelser! Ha ei fin uke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #649 Del Skrevet 3. april 2006 Tørr ikke se på den kjolen jeg...! Kan ikke plutselig få lyst til å gifte meg også Og når jeg først begynner å drømme meg bort...ja da er det gjort,så det er best å holde se unna fristelser! Ha ei fin uke nå! ← Ser du på kjolen så får du se meg Jeg kjenner deg kun via magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #650 Del Skrevet 3. april 2006 Hei igjen girlsa! Vet dere hva??? Sjekket likninspapirene jeg fikk i posten i dag...får igjen over ti tusen kroner :hoppe: !!! Gleder meg veldig til mannen kommer hjem fra første dag på ny jobb. Har kjøpt liljer til ham og skal overraske ham med pengene. Han har fått sine papirer også, og vet han og får igjen på skatten. Han trekkes med vilje ekstra i måneden. Passer jo ypperlig nå som poden kommer til sommeren! JIPPI! I dag skal jeg: * Kose med voffen på sofaen da været ikke frister til å gå ut. * Gå ned på posten og poste brev til trygdekontoret (sykemeldingen). * Ringe Trygdekontoret vedr. min utbetaling. * Ringe TryggHansa vedr. jobb PC som vi skal kjøpe ut. * Kjenne på godgutten som sparker hele tiden . * Rydde litt i heimen. * Strikke litt? * Se på tv... Drar på jobben i morgen og får ordnet med papirene til Trygdekontoret. Snille kontordamen hjelper meg alltid . Ringte TryggHansa og ba fyren ringe meg tilbake...tror dere han har gjort det??? NOPE! Får ringe på nytt i morgen I tillegg gikk jeg i 1 1/2 time med voffen. Måtte dusje understellet hans da vi kom hjem...hater våte og sølete veier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. april 2006 #651 Del Skrevet 3. april 2006 Synes du har vært flink med gjøremålene dine i dag jeg - du har fått gjort mer enn du har igjen, og det er jo kjempebra! Så herlig med spark i magen altså! Jeg er kjempelei nå...men det er jo tross alt litt mindre plass til alle sprellene og beina kicker enda litt hardere i nå - ingen god kombinasjon for allerede hardt prøvede ribbein! :grine2: Så utrolig kjekt med så mye penger igjen på skatten! Håper du får solgt kjolen din da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. april 2006 #652 Del Skrevet 3. april 2006 Nå har jeg sett både deg og kjolen... Fine begge to! Hvor gammel er du? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #653 Del Skrevet 3. april 2006 Teddy: Skjønner veldig godt at du er lei nå...men det er lys in the tunnel!!! Cr@sh: Jeg er 26 og mannen 27. Mannen ble glad for blomstene og han fikk igjen 5000 kr. Bra dette her . Pengene går til Thailand til neste år med krabaten. Gleder meg masse allerede!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. april 2006 #654 Del Skrevet 3. april 2006 Veldig fin kjole og bra bilder! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. april 2006 #655 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Cr@sh: Jeg er 26 og mannen 27. ← Hihi... Akkurat som oss... Deilig med så mye penger igjen på skatten! Vært i Thailand før? Det er supert sted det! Endret 3. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #656 Del Skrevet 3. april 2006 Hihi... Akkurat som oss... Deilig med så mye penger igjen på skatten! Vært i Thailand før? Det er supert sted det! ← Jeg har vært der to ganger og mannen tre. Det var der vi forlovet oss for ganske nøyaktig to år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. april 2006 #657 Del Skrevet 4. april 2006 Dere var virkelig et nyyyydelig brudepar!!! Søndagsengel?: . Forresten, hvor lang tid tar det før magen blir sånn ca "normal" for en eller så veltrent kropp. Har aldri trengt å trene magen da den er muskuløs, flat og innover...noe den absolutt ikke er nå ← Siden jeg ikke hadde samme utgangspunkt som deg, så er vel ikke jeg den rette til å svare på det... Og magen min er ikke tilbake til normalen enda Penger igjen på skatten er kjempedeilig!! Håper papirene mine kommer i dag, og at jeg også får tilbake noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. april 2006 #658 Del Skrevet 4. april 2006 Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 4. april 2006 #659 Del Skrevet 4. april 2006 Nydelige bilder! (så pen du er ! ) Jeg blir fremdeles glad av å se brudebilder, selv om det er snart to år siden vi giftet oss. Kjolen min henger i skapet ennå, hadde ikke lyst til å selge den etter bryllupet allikevel. (Særlig siden mamma sier at hun angrer sånn på at hun solgte sin) Tror du burde få solgt kjolen ganske greit, det er jo en modell som er populær for tiden, dvs at den er stroppeløs. Og med alle de bildene du har lagt ut, så er det jo mye enklere for kjøper å danne seg et bilde av seg selv i kjolen din. Har sett endel annonser der det er umulig å få noe inntrykk av kjolen, og de er jo ikke fristende å kjøpe. Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. april 2006 #660 Del Skrevet 4. april 2006 Kjempefin kjole og brud! Koselig å se hvordan dem man "snakker" med ser ut i virkeligheten også! Sølete veier er ikke artig når man har hund. Hva slags hund har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå