Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den ene katten min har også en sånn kompis som kommer og de leker så fint!! Eller, høres ut som om jeg har elefanter i hus når de løper opp og ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissS: :klem: til deg også :)

Søndasgengel?: God morgen i dag!

TT: Håper du får en fin dag i dag!

MammaSarius: Jeg er med vettu. Har sendt deg en ny mail. Sjekk den og kom tilbake til meg!!

iss: Ja, jeg vet hvordan de er. Uansett hvor ofte du klipper klørne (annenhver søndag) så går de nedi parketten. Du skulle hørt dem i går tidlig kl 07 spurtende over gulvet fra det ene teppet til det andre :ler:. De har unger som skriker, så har ingen dårlig samvittighet :sjarmor: .

Kverula og Pondusa: God lørdag til dere begge. Min har vært super og kan leses om under her.

Monja: TAKK :). Vi er storfornøyde!!! :hoppe:

I GÅR:

Dro hjemmefra med voffene i går kl 12.30. Gikk hjemmefra og ned til Majorstua. Møtte søster, parkert voffene hjemme hos henne (vår gamle leilighet) og gikk og shoppet litt (til henne). Tok en kaffe og en muffins og gikk tilbake og hentet gutta boys (voffene). Klokken var da blitt fire og møtte mamman til kompisvoffen (henger dere med?). Vi gikk i ennå en time før vi dro hjem til en felles venninne på middag. NYDELIG mat og godt selskap. Var hjemme hos mannen til detektimen på NRK :hjerte:

I DAG:

Møtte min gravide venninne og dro til Sverige kl 08.30. Hadde da allerede vært oppe i to timer så var klar som et egg. Regner med jeg sovner under fotballkampen etterpå...gleder meg...

Vi var innom Happyland og Babyproffsen. Jeg kjøte et bilsete som kan plasseres på vognen vår (Quinny 3 xl Comfort og MaxiCosy) og noe klær til lillegutt. Snus til mannen :spy:, masse godteri og mat. Lunsj på McDonalds. Venninnen min kjøpte samme vogn og utstyr som oss samt ammepute, klær osv. Bra handletur!

Bilsetet fikk vi til 850 NOK. Er visst syv hundre kroner billigere enn i Norge :sjokkert:.

I kveld skal vi baaaare kose oss. Mannen skal ta voffen i hele dag og det skal bli veldig digg.

Håper de siste dagene deres har vært like bra som mine :Nikke:

GOD LØRDAG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Og takk for hilsner s.engel og iss!

I går sov jeg "middag" fra seks til åtte. Mannen vekket meg og spurte om jeg ville komme inn i stua og se på tertiten borettslag :ler:. Senere fikk jeg en tre kvarters rygg, stump og lårmassasje...gode mannen min.

I dag ble jeg vekket av mannen halv ti :sjokkert:, noe som er særs sent for meg. Fikk beskjed om at frokosten var klar og voffen var luftet. Drømmemorgen...

:hoppe: :hoppe: 18 uker :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til...lurer på om bekkenløsningen er på vei. Har jo aldri hatt det før så vet jo egentlig ikke hva det er. Har i hvartfall vondter nederst i korsryggen. Noen ganger op en av sidene og andre ganger midt i. Håper det kan bortforklares og at det er noe annet.

Dere som har eller har hatt bekkenløsning...hvordan merker man det? Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 18 uker!!! :danse:

Og litt av en shoppingtur over grensen ja! :tommel: Utrolig hvor mye penger det er å spare på å ta seg turen til søta bror! :Nikke: Det er nesten kriminelt at det skal være sånn... Pokkers skatte-Norge!!! :sur:

Det er noe idividuelt hvordan man merker og plages av bekkenløsning, men jeg for min del har hatt mer smerter i lysk-området og symfysen...også opplever jeg liksom stadig at det ene beinet mitt er litt treigt og av og til henger igjen når jeg snur meg! :overrasket: Akkurat som om hoftene og leddene liksom går ut av stilling og sklir fra hverandre! Spooky! ...ikke minst vondt! :tristbla:

Jeg ville nevnt plagene dine for JM og lege jeg, ved neste kontroll - for det KAN jo være begynnende tegn på BL, og da er det viktig å følge det opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HELLU i luken!

Innom for å :hoppe: litt for 18 uker! :danse:

Ja, kjekt å kunne reise over grensen for å shoppe litt. Penger å spare!

Har begynt å kjenne litt til BL jeg også. Hos meg utarter det seg som smerter i skrittet, på en måte langs trusekanten... hvis du skjønner. Det er særlig hvis jeg har gått litt eller ligget i en stilling over lengre tid... Tror jeg må nevne det for legen min jeg også...

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 18 uker :hoppe:

Min bekkenløsning utartet seg som TT sin. Vondt vondt vondt :tristbla:

Og jeg plages med den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Er visst ikke så veldig aktiv for tiden...men jeg leser mange innlegg! Er vel rett og slett bare litt skrivelei. Men ett inlegg om dagen i dagboken min er vel ikke så verst?

Takk for alle 18 ukers- :hoppe:!!!

Og Monja, Cr@sh og Murf: Jeg håper alle våre bekken blir bedre :Nikke:. Og spesielt for deg, Monja...alle plager skal jo liksom forsvinne med barnet ;)

Også i dag da:

Har vært hjemme hele sabla dagen. Litt på internett, på turer med voffen, tomatsuppe til middag, endel tv og nå re jeg så fysen på sjokkis! Siste turen med voffeliten gikk i butikken. Med meg hjem var en firkløver og en melkesjokolade. Alt skal ned!

Mannen dro i dag tidlig og kommer hjem onsdag eller torsdag. Siste uken før han starter å jobbe et nytt sted. Han gleder seg masse, men er noklitt vemodig ettersom han har vært der han er nå siden 1999. Han er jo ikke mer enn snart tjuesyv år... Elsklingen min :hjerte: som lagde middag og hjemmelaget fruktsalat til oss i går. Han har vært den gentlemannen hele helgen!

Ha en fin kveld alle sammen! Jeg skal se Criminal Minds etterpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...