Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 23. mars 2006 Da er vi hjemme fra tur og gjett hvem som nettopp er dusjet og striglet... Jess, dere trodde rett , voffen er ren og pen! Hvorfor? Jo, han rullet seg fin og brun i hestemøkk! Hele ryggen som ellers er hvit var blitt brun. Og gjett om han stinket . Men nå er han fin og ren igjen. Godgutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 23. mars 2006 #562 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Nå har jeg sneket litt i dagboka di. Vi har jo termin nokså nærme hverandre, bare en drøy uke i mellom. Så litt gøy å følge med da. Hva slags hund er det du har? Tror det blir hund på oss en gang i fremtiden også, samboeren min er så glad i hunder. Jeg kunne heller tenke meg en katt. Men det funker ikke med katteallergi. Håper du får en fortsatt fin dag i hvert fall. Kommer nok til å stikke innom denne boka innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2006 #563 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Murmelmy, tror ikke jeg har vaert innom deg foer men tenkte det var paa tide! Koselig aa lese om livet ditt med en liten godgutt i magen (og en godgutt paa fire ben som ruller seg i hestemoekk! )! Lykke til videre i svangerskapet - skal nok foelge med deg videre med jevne mellomrom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #564 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Murmelmy, tror ikke jeg har vaert innom deg foer men tenkte det var paa tide! Koselig aa lese om livet ditt med en liten godgutt i magen (og en godgutt paa fire ben som ruller seg i hestemoekk! )! Lykke til videre i svangerskapet - skal nok foelge med deg videre med jevne mellomrom! ← Kanskje du husker meg som Hannemor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #565 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Nå har jeg sneket litt i dagboka di. Vi har jo termin nokså nærme hverandre, bare en drøy uke i mellom. Så litt gøy å følge med da. Hva slags hund er det du har? Tror det blir hund på oss en gang i fremtiden også, samboeren min er så glad i hunder. Jeg kunne heller tenke meg en katt. Men det funker ikke med katteallergi. Håper du får en fortsatt fin dag i hvert fall. Kommer nok til å stikke innom denne boka innimellom ← Så koselig med en liten sniker! Tar meg en tur innom boken din før kvelden er omme. Driver og scanner en strikkeoppskrift til mamma - trenger sårt hjelp. Jeg har en jack russell terrier. verdens nydeligste rampegutt som passer ekstra godt på mamma nå som hun er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. mars 2006 #566 Del Skrevet 23. mars 2006 Du har jo allerede en liten gutt du...så når Godgutten kommer, får du nesten to barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #567 Del Skrevet 23. mars 2006 Du har jo allerede en liten gutt du...så når Godgutten kommer, får du nesten to barn! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 23. mars 2006 #568 Del Skrevet 23. mars 2006 Ååååå, får så lyst på hund av å være her inne i dagboken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #569 Del Skrevet 23. mars 2006 Ååååå, får så lyst på hund av å være her inne i dagboken din! ← I hvertfall når han ruller seg rundt i hestemøkk.... Og han er grundig når han gjør noe, altså Håper dagen din har vært fin . Si i fra om du vil møtes for en kaffe en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #570 Del Skrevet 23. mars 2006 Festlig liten vofs du har, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 23. mars 2006 #571 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg har en jack russell terrier. verdens nydeligste rampegutt som passer ekstra godt på mamma nå som hun er gravid ← Åh!! Det er kanskje favoritthunden min. Så en slik en kunne jeg tenke meg en gang. Kjenner verdens søteste JRT, men desverre befinner den seg i USA, så ikke ofte jeg får truffet den. Endret 23. mars 2006 av Kelsey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. mars 2006 #572 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei vennen! Takk for koselig hilsen i boka mi Det blir så lite tid til KG for meg nå... etter at jeg kom tilbake i jobb... Men får nå stikke innom når jeg har anledning... Håper alt er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2006 #573 Del Skrevet 23. mars 2006 Kanskje du husker meg som Hannemor??? ← Ja, jeg tror jeg gjoer det....var du paa bryllupsforumet i 2004? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #574 Del Skrevet 24. mars 2006 Ja, jeg tror jeg gjoer det....var du paa bryllupsforumet i 2004? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #575 Del Skrevet 24. mars 2006 Kverula: Han er verdens nyddddeligste! Kl 07 i dag tidlig kom voffens bestevenn, W. Vi har allerede gått en halvtime i skogen og nå er de i stua og leker. Mamman til W og jeg skal på jentemiddag hos en venninne, så voffene og jeg går ned til byen etterpå. Gleder meg til spaserturen i det flotte været . Kelsey: Ja, det er verdens nydeligste rase. Større personlighet i en hund skal du lete lenge etter! Han sover hos meg når mannen er borte og om morgenen så strekker han seg så lang han er og kryper opp til hodet mitt hvor han plasserere en skikkelig suss. Goingen! Cr@sh: Da synes jeg du skal komme deg hjem igjen . Her er alt vel. Snakket med vikarinnkaller i går mtp sykemeldingen min og hvordan det går med klassen (som ikke er bra selv med deres egen kontaktlærer tilbake). Fikk beskjed om at de hjelper meg med å opparbeide permisjonspenger og de vil så gjerne ha meg tilbake! Blir så glad når jeg får høre dette...jeg er jo tross alt bare en vikar som i tillegg er sykemeldt! Popelka: Giftet meg 25. juni 2005, så hang masse på bryllupsforumet. Men hadde du et annet nick da? Husker ikke helt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #576 Del Skrevet 24. mars 2006 God morgen! Imponert over at du har vært ute og gått allerede nå!!! *ser på klokka* Jeg burde skaffe meg en hund! Høres ut som dere har koselige planer for dagen - nyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #577 Del Skrevet 24. mars 2006 God morgen!! Mer som du har hatt en skikkelig fin start på dagen du ja!! Og bedre skal den bli ser jeg! Er nok bare meg som kan glede meg over ordet middag kl åtte på morgenen.......... Håper i allefall at du får ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #578 Del Skrevet 24. mars 2006 Søte Kverula og Skytte!!! Dagen har startet bra, ja. Nå sitter jeg på kontoret med kg og frokost tv på tv2 på 1/5 av skjermen. Frokosten er fortært og voffene koser seg glugg i hjel. Denne W er nemlig voffelitens store helt! Du ser beundringen i øynene hans... God morgen til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. mars 2006 #579 Del Skrevet 24. mars 2006 Innom for å ønske deg ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. mars 2006 #580 Del Skrevet 24. mars 2006 God morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå