MammaSarius Skrevet 20. mars 2006 #521 Del Skrevet 20. mars 2006 Takk for sms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. mars 2006 #522 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg ønsker også pm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 20. mars 2006 Så koselig at dere er så spente sammen med meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #524 Del Skrevet 20. mars 2006 Har snakket med mannen og vi ble enige om å dele den store nyheten med HELE verden Det ble en... ... Må si at verden virkelig smiler til oss, og i dag har jeg jammen meg smilt godt tilbake Kom inn til jordmor sammen med en student. Mannen selvfølgelig ved siden av meg. Vi goldt lanke gjennom det hele . Sa med en gang i fra at vi ville vite kjønnet om det lot seg gjøre. Jordmor startet med hodet, deretter mageregionen, lårbeinet og vips, der var den! En lett synlig pung med flott liten tisselass. Skulle sett mannen med smil fra øre til øre! Han fikk gutten sin!!! Termin er flyttet en dag og jeg er i dag 17+1, altså i min attende uke. Til middag skal vi feire med pannenkaker og masse kos i armkroken etterpå...vi er så lykkelige... Tenk at magefølelsen hele veien var riktig... En av de beste dagene i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. mars 2006 #525 Del Skrevet 20. mars 2006 Så herlig med gutt i magen! Sto alt bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #526 Del Skrevet 20. mars 2006 Så herlig med gutt i magen! Sto alt bra til? ← Alt var veldig bra . Hodet og mage stod i samsvar med hverandre, ingen tegn på kromosomfeil, hjernen vokste fint, nyrer, hjerte ++ fungerte som det skulle. Alt er supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #527 Del Skrevet 20. mars 2006 Åh - grattis med en liten i magen. Viser seg at magefølelsen ofte stemmer ja. Skjønner godt at du er i lykkerus i dag altså, sikkert veldig morro å se den lille spiren inni magen din. Har dere diskutert noe mere rundt navn nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #528 Del Skrevet 20. mars 2006 Åh - grattis med en liten i magen. Viser seg at magefølelsen ofte stemmer ja. Skjønner godt at du er i lykkerus i dag altså, sikkert veldig morro å se den lille spiren inni magen din. Har dere diskutert noe mere rundt navn nå eller? ← Hei snuppa, Ja, det er gøy når magefølelsen stemmer...selv om jeg har tvilt litt på mine egne evner de siste dagene. Navn? Vi står på ett, men det holder vi inntil videre hemmelig . Vi vil ha noe som bare er "vårt" en stund til . Men kome gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. mars 2006 #529 Del Skrevet 20. mars 2006 Gratulere men en liten prins!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. mars 2006 #530 Del Skrevet 20. mars 2006 :hoppe: Så gøy at dere fikk vite det! :hoppe: Og supert at alt sto bra til med den lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. mars 2006 #531 Del Skrevet 20. mars 2006 Gratulerer så mye med en frisk, liten gutt! :grine2: Det er helt fantastisk! Og så mange gutter det blir i "gjengen", da! Fikk dere med dere noen bilder? Får vi se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #532 Del Skrevet 20. mars 2006 Det var så herlig å få den sms'en, Murmelmy! Så bra at alt stod bra til og at dere fikk vite kjønnet - det må jo ha vært med ganske stor sikkerhet da, siden dere selv kunne se det. Blir litt skeptisk til vår lille jeg da, siden JM brukte SÅ lang tid på å se om det var gutt eller jente - men jeg holder en knapp på at det blir guttebabyer på oss begge i august! HERLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 20. mars 2006 #533 Del Skrevet 20. mars 2006 *lusker rundt i dagboka di....* Gratulerer med GUTT!!!!! Så bra og høre at alt står bra til!!! Fin termindato også....Da har jeg nemlig bursdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. mars 2006 #534 Del Skrevet 20. mars 2006 :grine2: GRATULERER!!! Så herlig at alt var bra og bare velstand!! Er utrolig godt å få det stadfestet! Nå blir det spennende om vår JM så rett hos oss og vi også får en gutt,eller om vi får oss en overraskelse...!! Men lurer på om ikke noen skal få jente snart??!! Bare La Traviata som vet hun har jente i magen...Må jo ha litt girlpowe hvis vi bare skal få gutter hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. mars 2006 #535 Del Skrevet 20. mars 2006 Gratulerer med en liten i magen! Så artig at magefølelsen stemte! Det var som med meg det - jeg var overbevist!!! Hadde noen påstått noe annet, så mye som våget, så hadde jeg flippa tror jeg, for det kunne ikke være noe annet... Og nå har jo vi fått det bekreftet på hele 5 UL´er også da! Nei, vi mødre - vi vet best vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #536 Del Skrevet 20. mars 2006 Ja, med alle disse guttene blir det dårlig med rekruttering til KG i framtida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #537 Del Skrevet 20. mars 2006 Men det er faktisk en del som venter jenter altså - ligger en tråd inne på Graviditet om det - men det er et stort overtall av gutter foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 20. mars 2006 #538 Del Skrevet 20. mars 2006 Gratulerer og velkommen inn i gutteklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #539 Del Skrevet 20. mars 2006 iss: Takk for gratulasjon! søndagsengel?: lå våken i hele natt og skrekken var i meg da jeg gikk inn til jordmor, og spesielt før. Var dritnervøs... MEN, alt var jo rett og slett supert! Peony: Jess, da er jeg herved medlem av gutteklubben på KG. Tar ærbødigst i mot medlemskapet . Og ja, han ser ut til å være et perfekt eksemplar ...lille gutten min... Kverula: Ingen årsak med æssæmæss! Bare koselig! Og det var temmelig sikkert at det var en gutt. Jeg så og sa det før jormor påpekte pungen og tisselassen . Det blir nok gutt på oss begge. Vi får for magefølelsen vår! Når det gjelder rekruttering er det sikkert noen av oss som får skeive gutter og kanskje de har interesse av Kropp og Velvære-forumet??? Jullan: Lusk i vei! Kjempekoselig! Og takk for gratulasjon Kommer til å huske bursdagen din nå - dersom jeg ikke ligger på føden da vel og merke Skytte: Takk for hilsen og gratulasjon . Jordmor sa faktisk til meg at det er en kaftig prosentvis nedgang i guttefødsler de par siste årene. Godt at vi bedrer statistikkene Miss Teddy: Man skal stole på sin kvinnelig intuisjon og magefølelse. Det viste deg en gang for alle i dag...selv om jeg tvilte på den de to siste dagene... Som du sier, vi mødre vet best Takk for hilsner alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #540 Del Skrevet 20. mars 2006 Gratulerer og velkommen inn i gutteklubben! ← Takk Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå