Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen Skytte og MammaSarius!

MS, ordinær UL er førstekommende mandag...og gjett om jeg gleder meg!

Skytte, takk for gratulasjon! Og sånn husmorting kan foreldrene våre lære avkommet ;)

Og beklager dårlig referering moderator :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MEN, pga av Mathias' popularitet er det navnet uaktuelt (selv om jeg bestemte meg for det i 99). 

:sjenert: Navnet har faktisk blitt litt mindre populært.... Har en nydelig 2005-utgave liggende på soverommet. :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til iss, Pondusa, Skytte og Kvarula!!!

Så koselig det var å komme hjem i går kveld og ha så mange hilsner i dagboken! Det varmer en graviddames hjerte, vet dere :ler: .

Skytte, ingen årsak. Mail meg magebilde neste gang også, du!Pondusa, Mathias er et nyyyyydelig navn :Nikke:. Vet at svogeren min har dette navnet som favoritt også, så da skal de "få" det :) Kverula, det er tre dager igjen!!! Veldig glad det er kl 10, for da slipper jeg å vente så lenge... Er en liten utålmodig sjel ;). Krysser fingrene for magefølelsen!

Litt om gårsdagen:

Var hos farmor og lagde lunsj til oss begge. Smørlogg med aioli, salat, tomat, agurk, kylling, hvitløksdressing, salt og pepper. NAM! Dro innom gamleparken ibyen (hvor vi bodde i fjor) for å se om voffen møtte gamle venner. Men til ingen nytte. Vel, jeg fikk meg en dobbel latte og en blåbærmuffins på Kaffebrenneriet :sjarmor: . Deretter dro vi opp på Sognsvann og gikk rundt vannet. Det var så digg i solen!!!

Etter at jeg hadde levert voffen til hundepass dro jeg hjem til pappa og sambo. Passet min aldeles nydelige lillesøster :hjerte:

I dag:

Har vært ute med voffen og nå spist frokost. Senere skal jeg i begravelse til min kjære venninnes mamma. Vi er en gjeng med venninner som er glade i denne jenta, og selvfølgelig skal vi stille opp. Skulle bare mangle :klem:

I kveld skal jeg på jentemiddag med den gamle jentegjengen. Gleder meg til det også. Det blir første gang de har sett meg siden uke 11, og jeg har vokst endel siden da :sjokkert:

Ha en super dag alle sammen :hoppe:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i begravelse, ikke noe er verre enn det.

Ha også en fin kveld med venninnemiddag, hørtes koselig ut ja. Tenker de får sjokk når de ser magen din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Skal maile deg nytt bilde når det blir ja! Du er nå så grei altså!

Og den lunsjen din....*sikle* Jeg eeeelske aioli......

Så bra og fint at dere stiller opp for venninna deres,det gjør nok godt!

Middag med gjengen blir bra!! Hehe,syns jeg hører dem når de får se magen! Det blir koselig!!

Ha ei finfin helg nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!!

Hvordan gikk det på middagen igår?! Koselig håper jeg det var!

Skulle nå bare innom å ønske deg en riktig så fin lørdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ord. UL allerede til mandag!

:hoppe:

DET gleder vi oss til å høre alt om! :Nikke:

God helg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for søte hilsner, jenter!

I går var jeg som nevnt i begravelse. Det var en veldig fin avskjed og gråtekone som jeg er så tuta jeg flere ganger. Vondt å se en du er så glad i være så knust og lei seg.

Etter en lunsj i byen dro jeg hjem til mannen og koste før jeg skulle dra igjen. Lå på sofaen og sov på magen hans mens han varmet stumpen min som allid blir så kald. Var ikke klar for å reise meg frafanget hans...

MEN, middagen i går var kjempe koselig og jeg angrer absolutt ikke på at jeg våknet til. Vi ble servert fondue med all mulig type kjøtt, grønnsaker osv. Skikkelig nam nam og jeg spiste aaaaltfor mye og jentene er sikre på at jeg venter en jente... TEDDY, det er flere som gleder seg til mandag!

Vi er jo en gjeng på syv jenter hvor en er i utlandet for tiden. En fikk et barn i fjor og vi er to som venter til sommeren. Nå vet ikke jeg hvordan dere er sammen med venninner, men jeg passer på å prate veldig lite om graviditet. Vi er tross alt i mindretall i gjengen og andre er ikke like ivrige som oss om temaet. Ig år var vi derfor en som hele tiden prøvde å komme inn på det, og en som prøvde å prate om noe annet. Jentene så ikke magen min før jeg skulle dra (det var kaldt og jeg satt med et sjal rundt meg) og da de så den kom det jaggu et lite gisp fra dem :sjarmor: . Jeg har fått maaaaage!!!!!!!! Er storfornøyd med det, altså :ler:

I dag har vi absolutt ingen planer (bortsett fra å ta sol). Middagen skal bestå av kyllingputer med pesto & kylling bakt i ovnen med saus og ost. "Hvilken dag er din Dolmio dag?". Også må vi jo ha noen grønnsaker til.

Å herregud nå er det kun 2 dager igjen til UL!!!

Synes det er helt utrolig, altså. Men med min flaks så vil det nok bli umulig å se kjønnet ;) Men, man kan jo alltids håpe :ber:

Ha en fin dag alle sammen. Jeg kommer nok til å henge her en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dager igjen til UL!!! :hoppe::hoppe: Gleder meg til å høre!

Når vi ble født var det ikke noe tilbud om UL til våre foreldre, så jeg spurte mamma om hun synes det var kjipt å vente så lenge med å få kikket på babyen. Men sånn var det jo bare før. UL passer fint for utålmodige meg :sjenert:

hyggelig å samle jentegjengen! Vi blir alltid enige om at "ja dette må vi gjøre oftere" og så går det like lang tid mellom hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kjempespennende med UL - blir gøy å se om du blir medlem i gutteklubben vår som du tror - eller om du blir overrasket med ei lita jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...