AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Hei, bare lurer på om det er noen av dere som har erfaring med konserter på Oslo Spektrum. Og dette er et skikkelig bønder skal til byen spørsmål Jeg skal på konsert nå til fredag, men er ikke nødvendigvis så gira på å få med meg oppvarmingen. Må jeg møte opp når dørene åpner eller vil det være mulighet for å komme senere? Jeg har sitteplass. Jeg ser på nettsidene til Spektrum at de alltid vil holde en dør åpen under arrangementet, så det vil vel da i utgangspunktet være mulighet til komme litt senere? Jeg er ikke urban eller kjent med dette, så jeg vil beklage for dumt spørsmål Anonymkode: 58289...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Du kan komme senere, det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 Ja null problem Anonymkode: b969d...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 Tusen takk for svar👍🏻😊 TS Anonymkode: 58289...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå