AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Hva er andres erfaring med denne peelen? Jeg syns jeg har fått grovere hud og større porer men meningen med peelen skal jo være jevnere hud og mindre porer? Har brukt opp 2/3 av flasken. Er det sant at dette serumet skal bygge kollagen og gi jevnere hud og mindre porer? Hva er deres erfaring? Lurer kanskje på om 35 år gammel hud ikke tåler så sterk peel, at istedet for å bygge opp kollagen så brytes den ned? Anonymkode: 6282d...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Sikker på at porene ikke bare ser større ut fordi de er renset for talg/hudormer? Anonymkode: 338f8...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikker på at porene ikke bare ser større ut fordi de er renset for talg/hudormer? Anonymkode: 338f8...62d Dette. Og bruk toner etterpå,kanskje? Så porene trekker seg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 27. februar 2023 #4 Del Skrevet 27. februar 2023 Har du brukt produktet korrekt, dvs. maks 10 minutter 2 ganger i uka? Det er ellers viktig å være klar over at huden ofte har økt behov for fukt ved bruk av eksfolierende syrer, så jeg tenker at dersom du opplever grovere hud, kan dette skyldes manglende fukttilførsel. Jeg vil kanskje ikke anbefale en såkalt poresammentrekkende toner da disse ofte inneholder alkohol, som kan bidra til irritasjon på en nylig eksfoliert hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg kan ikke bruke den mer enn 1 til 2 ganger i måneden. Den er veldig sterk. Huden min hadde etset av om jeg brukte den mer enn det. Anonymkode: 3143a...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Del Skrevet 27. februar 2023 Anonymkode: 3143a...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg bruker den ca hver 14 dag, men jeg kan sjelden bruke den i panna. Der er jeg tørr og det svir. Jeg har også plutselig fått noen store porer på høyre kinn jeg ikke har sett før....hmm. Kan det være pga denne?? Trodde den skulle virke motsatt. Anonymkode: c7244...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #8 Del Skrevet 28. februar 2023 Min erfaring er at den var veldig effektiv på meg, er den som har fungert best av eksfoliering og på hudormer. Anonymkode: 338f8...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. februar 2023 #9 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg bruker den ca hver 14 dag, men jeg kan sjelden bruke den i panna. Der er jeg tørr og det svir. Jeg har også plutselig fått noen store porer på høyre kinn jeg ikke har sett før....hmm. Kan det være pga denne?? Trodde den skulle virke motsatt. Anonymkode: c7244...846 Uttørking av huden kan faktisk gjøre at porer framstår som større. Tenk på en sånn gammeldags tavlesvamp - når den er tørr, er den full av hull og groper, men når den fylles med vann, framstår disse som mindre synlige. Hvis huden din er tørr og svir, er det et tegn på at hudbarrieren din kan være svekket, muligens som følge av for "hardhendt" behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå