AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 For tre måneder siden kom det en ny person inn i livet mitt. Etter dette har det skjedd merkelige ting med andre relasjoner og det har oppstått konflikter og misnøye. Jeg mistenker sterkt at den nye personen står bak, og at det foregår mye snakking bak ryggen på meg. Det har vært flere situvasjoner hvor jeg opplever at den nye personen ikke er ærlig, men jeg er åpen for at vedkommende ikke lyver bevisst, men helller mangler innsikt, eller at det rett og slett er snakk om psykisk eller fysisk sykdom hos vedkommende. Denne personen skal utføre en veldig viktig jobb i et omsogrsyrke. Jeg er svært bekymret og redd for hva denne personen utsetter meg og andre for, om vedkommende er sikket til jobben med en svært sårbar gruppe mennesker , eller om det rett og slett kan være at inntrykket mitt av vedkommende er feil. Er det noen som får opp noe her? Har jeg rett eller feil? Og uansett hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 77e62...ee4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Prøver meg på nytt. Opp. Anonymkode: 77e62...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøver meg på nytt. Opp. Anonymkode: 77e62...ee4 Det er ingen som svarer fordi hovedinnlegget er så vagt at det ikke er noe å svare på. Anonymkode: 741ad...d9e 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For tre måneder siden kom det en ny person inn i livet mitt. Etter dette har det skjedd merkelige ting med andre relasjoner og det har oppstått konflikter og misnøye. Jeg mistenker sterkt at den nye personen står bak, og at det foregår mye snakking bak ryggen på meg. Det har vært flere situvasjoner hvor jeg opplever at den nye personen ikke er ærlig, men jeg er åpen for at vedkommende ikke lyver bevisst, men helller mangler innsikt, eller at det rett og slett er snakk om psykisk eller fysisk sykdom hos vedkommende. Denne personen skal utføre en veldig viktig jobb i et omsogrsyrke. Jeg er svært bekymret og redd for hva denne personen utsetter meg og andre for, om vedkommende er sikket til jobben med en svært sårbar gruppe mennesker , eller om det rett og slett kan være at inntrykket mitt av vedkommende er feil. Er det noen som får opp noe her? Har jeg rett eller feil? Og uansett hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 77e62...ee4 Tenker at du bør stole på magefølelsen din å fase denne personen ut av livet ditt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Beklager, vanskelig å bygge seg opp en mening når det er så få detaljer og informasjon med i HI. Du må nok bare stole på deg selv, gjør det du synes er riktig. Anonymkode: f9b2f...d82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Del Skrevet 26. februar 2023 Beklager, dette er et alternativt forum og jeg trodde at svarene jeg kunne få er med troverdige dersom jeg ikke har gitt for mye innformasjon på forhånd. Personen har begynt å jobbe hvor jeg jobber, Det har blusset opp enormt med uro og missnøye etter at vedkommende startet. Vedkommende er aldri den jeg ser som tar initativ til å klage, men er alltid der det skjer, og andre kan klage på vedkommede sine veine. I diskusjoner, om det er faglig, personene vi er ansatt for å hjelpe, eller ting knyttet til jobben, så har jeg lagt merketil at vedkommede alltid er enig med den siste som har sagt noe. Vedkommede har fått beskjeder flere ganger knyttet til rutiner som er vanlig på en arbeidsplass, men følger de ikke. Anonymkode: 77e62...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 26. februar 2023 #7 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager, dette er et alternativt forum og jeg trodde at svarene jeg kunne få er med troverdige dersom jeg ikke har gitt for mye innformasjon på forhånd. Personen har begynt å jobbe hvor jeg jobber, Det har blusset opp enormt med uro og missnøye etter at vedkommende startet. Vedkommende er aldri den jeg ser som tar initativ til å klage, men er alltid der det skjer, og andre kan klage på vedkommede sine veine. I diskusjoner, om det er faglig, personene vi er ansatt for å hjelpe, eller ting knyttet til jobben, så har jeg lagt merketil at vedkommede alltid er enig med den siste som har sagt noe. Vedkommede har fått beskjeder flere ganger knyttet til rutiner som er vanlig på en arbeidsplass, men følger de ikke. Anonymkode: 77e62...ee4 Du får ta en prat med de andre , evnt ledere å høre om de har lagt merke til det samme . Hvis vedkommende ikke følger rutiner ,må jo dette bevises å skrives avvik på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Del Skrevet 26. februar 2023 Får opp at det er spesielt én grunn til at du ikke liker denne personen i utgangspunktet. Er noe med konkurranse og noe vedkommende har som du innerst inne kunne ønsket deg, sånn foruten at personen i seg selv kanskje har shady intentions. Noen ganger er det sant at man møter sitt «shadow self» via andre. Men svaret har du selv: Nei, mennesket har ikke god innvirkning på deg og ditt liv. Anonymkode: 3be14...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Del Skrevet 26. februar 2023 Du har anonymisert det for mye. Det er altfor vagt. Man har jo ingen informasjon å gi tilbakemelding på her. Anonymkode: b8141...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå