Gå til innhold

Er det noe feil med Kenwooden min?

Serra

Anbefalte innlegg

Jeg driver å elter en deig for å lage brød, den er litt stiv, men ikke noe uvanlig tørr for en brødeig, men hele toppen av Kenwooden min driver å bryter seg rundt, lagt med Video.

Er det noe feil med maskina og jeg må bytte? Eller skal den gjøre slik?

Ikke beregna på brød eller?

Det lukter og litt "varmt" mens den kjører slik, men dette går kanskje bort med bruk?

Ikke en særlig stor deig heller.. Litt redd for å ødelegge den da den ikke var billig, men ble jo kjøpt for akkurat slik som dette så..

https://youtu.be/JXQJCPBiDcw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn gjør min også når jeg elter brøddeig.

Vet ikke hvor gammel min maskin er, for jeg har arvet den. 

Anonymkode: 5dc85...4de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serra skrev (På 26.2.2023 den 14.06):

Jeg driver å elter en deig for å lage brød, den er litt stiv, men ikke noe uvanlig tørr for en brødeig, men hele toppen av Kenwooden min driver å bryter seg rundt, lagt med Video.

Er det noe feil med maskina og jeg må bytte? Eller skal den gjøre slik?

Ikke beregna på brød eller?

Det lukter og litt "varmt" mens den kjører slik, men dette går kanskje bort med bruk?

Ikke en særlig stor deig heller.. Litt redd for å ødelegge den da den ikke var billig, men ble jo kjøpt for akkurat slik som dette så..

https://youtu.be/JXQJCPBiDcw

Noe bevegelse vil det gjerne være, men det der verken ser eller høres bra ut. Hvor mange brød skal det bli? Bruker du eltekroken? 

Jeg tror jeg hadde kontaktet Kenwood og vist dem videoen. Siden du lurer på om det går bort med bruk er den kanskje ganske ny, og da vil det evt. være en reklamasjonssak. 

Anonymkode: b5aa7...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting: Hvilken hastighet bruker du? Elting skal vel gjøres på ganske lav hastighet. Hva sier bruksanvisningen? 

Anonymkode: b5aa7...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...