AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Evt hva er forskjellen dere merker? Anonymkode: 0d0ac...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Nei. Eller,jeg liker å bruke Seche Vite hurtigtørkende topplakk,for å tørke lakken fort. Den gjør at neglelakken min holder seg fin i 2-3 uker.(jeg bytter neglelakk oftere,men den ser like fin ut hvis jeg ikke bytter lakk.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 underlakk er mest for at neglene ikke skal bli misfarget av lakker med mye pigmentering. røde lakker farger ofte av på neglene. en god underlakk gjør også slik at lakken kan sitte lengre og ikke flasse av i et flak. en god overlakk gjør at lakken kan sitte lengre uten å flake av/ bli flakete i kantene fort. j Anonymkode: dffbf...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 Ja,mye. Underlakk; beskytter mot misfarging, dropper denne om jeg har helt lyse farger. Topplakk; gjør at neglelakken holder mye lengre, særlig tuppene. Og at det ser jevnere/penere ut. Det viktigste for å få neglelakken til å holde lengre er å bruke neglelakkfjerner rett før du tar på lakk for å fjerne alt fett. Anonymkode: d6cac...972 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Ikke for å kuppe tråden, men hvilke merke/børste anbefaler dere for små negler? Mine er virkelig miiini 😩 Anonymkode: 8fe91...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har veldig ruglete negler og er en skikkelig kløne, så sånn sett merker jeg stor forskjell om jeg dropper underlakk og/eller topplakk. Underlakken jeg bruker fyller ut ruglene og neglen blir så glatt og fin jeg kan få den. Topplakken er en speed setter. Lakken tørker raskt og jeg slipper da at lakken tørker rart fordi jeg kommer borti med et eller annet før den har tørket helt. Anonymkode: 5dee3...c8d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg bruker kun en billig topplakk fra W7 og det funker fint for meg Anonymkode: 7b303...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 Er topp og underlakk egentlig det samme? Kun en blank neglelakk? Eller er det ulikt innhold og sammensetning? Lurer jo på om det mest er for å selge mer.n Anonymkode: 0d0ac...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er topp og underlakk egentlig det samme? Kun en blank neglelakk? Eller er det ulikt innhold og sammensetning? Lurer jo på om det mest er for å selge mer.n Anonymkode: 0d0ac...e28 De har ulike egenskaper og funksjoner alt etter hva du ønsker. Underlakk kan variere fra en ultratynn som tørker umiddelbart, som bare er ment å unngå missfarging og lage et godt fundament. Du kan kjøpe varianter som fyller ut riller, eller har pleiende egenskaper. Topplakk er gjerne litt tykkere, og har innhold som gjør at den er hurtigtørkende uten at den vil tørke så raskt at du lager merker i neglelakken med kosten. Den kan ha mye skinn, chorme-effekt, være mattende... alt etter hvilken effekt du ønsker. Disse "alt i ett" som blant annet Essie har synes jeg verken fungerer som det ene eller det andre. Jeg lakker hver helg, og da er neglelakken nesten like fin 7 dager senere. Anonymkode: d6cac...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #10 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De har ulike egenskaper og funksjoner alt etter hva du ønsker. Underlakk kan variere fra en ultratynn som tørker umiddelbart, som bare er ment å unngå missfarging og lage et godt fundament. Du kan kjøpe varianter som fyller ut riller, eller har pleiende egenskaper. Topplakk er gjerne litt tykkere, og har innhold som gjør at den er hurtigtørkende uten at den vil tørke så raskt at du lager merker i neglelakken med kosten. Den kan ha mye skinn, chorme-effekt, være mattende... alt etter hvilken effekt du ønsker. Disse "alt i ett" som blant annet Essie har synes jeg verken fungerer som det ene eller det andre. Jeg lakker hver helg, og da er neglelakken nesten like fin 7 dager senere. Anonymkode: d6cac...972 Må man vente til neglelakken er helt tør før man påfører topp lakken? Anonymkode: 0d0ac...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 1. mars 2023 #11 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må man vente til neglelakken er helt tør før man påfører topp lakken? Anonymkode: 0d0ac...e28 Nei, det må man ikke, men det er lurt å vente til den er forholdsvis tørr, siden man ellers risikerer at topplakken (børsten) tar farge fra den fargede lakken. Seche Vite er en overlakk som de fleste elsker. Den gjør at lakken under tørkere fortere (Seche vite betyr bokstavelig talt "tørker fort") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 1. mars 2023 #12 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 16.56): Ikke for å kuppe tråden, men hvilke merke/børste anbefaler dere for små negler? Mine er virkelig miiini 😩 Anonymkode: 8fe91...aac Depend han små flasker med neglelakk med små, tynne børster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå