AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Er det noen som vet om en lett og fin hårolje uten silikon? Anonymkode: 0c6c7...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Tror denne er uten silikon.? Jeg elsker den iallfall,får mykt hår som er lett å gre ut. Og lukter sååå godt😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 flusa skrev (31 minutter siden): Tror denne er uten silikon.? Jeg elsker den iallfall,får mykt hår som er lett å gre ut. Og lukter sååå godt😍 Jeg ser det er silikon i den. Anonymkode: 0c6c7...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ser det er silikon i den. Anonymkode: 0c6c7...658 Ok,beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg bruker først litt collagen serum i håret også blander jeg min egen hårolje med litt arganolje, avokadoolje og jojobaolje som jeg klemmer inn i håret. Det blir ikke mykt og lett å gre på samme måte som med olje med silikon, men det er tilnærmet umulig å få til hvis man skal unngå silikon helt, man vil ikke få den samme silkemyke følelsen uten. Men det gir fukt og pleie til hår og hodebunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 26. februar 2023 #6 Del Skrevet 26. februar 2023 Hairlust? https://hairlust.no/products/moisture-hero-hair-oil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Del Skrevet 27. februar 2023 Curl Company sin meringa oil. Selges på Normal. Den er helt uten silikoner. Anonymkode: 2037a...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå