AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Er ny i denne prøver-verden. Tok en eggløsningstest på torsdagskveld som da var negativ og siden de testene er ganske dyre og jeg da akkurat var ferdig med menstruasjon, tenkte jeg at jeg skulle ta på kveldstid fra lørdag av siden jeg forventet å få eggløsning ila neste uke. Men i går hadde jeg stikkende smerter i eggstokken på venstre side hele dagen, og jeg kjente igjen smertene fra en gang for mange år siden da jeg hadde eggløsning (har brukt hormonprevensjon siden den gang) som ble vist på ultralyd. Men testen på torsdag var jo negativ! Så lurer jeg på hvor lenge en slik test er positiv og om den kunne ha vært positiv dersom jeg hadde testet på fredag? Tok en eggløsningstest igårkveld igjen som var negativ, men den er kanskje ikke positiv så lenge? Anonymkode: 91f22...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Slik jeg har forstått det så kan dette variere fra person til person. Jeg har hatt positive tester i to dager 😊 Andre kan ha så kort LH-topp at det er vanskelig å fange med test 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 Sjokoladekosmos skrev (21 timer siden): Slik jeg har forstått det så kan dette variere fra person til person. Jeg har hatt positive tester i to dager 😊 Andre kan ha så kort LH-topp at det er vanskelig å fange med test 😊 Det er sant, kan være veldig ulikt fra person til person. Men generelt, er eggløsning ca. 24t etter første positive test, eller etter siste? Kan eggløsning skje mens testen fremdeles er positiv dag 2? Anonymkode: 2607c...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er sant, kan være veldig ulikt fra person til person. Men generelt, er eggløsning ca. 24t etter første positive test, eller etter siste? Kan eggløsning skje mens testen fremdeles er positiv dag 2? Anonymkode: 2607c...cf0 Snakker av egen erfaring her. Jeg har positiv eggløsningstest i 48h. Jeg kjenner at jeg har eggløsning 10 timer etter siste positive test. Anonymkode: baa5f...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Snakker av egen erfaring her. Jeg har positiv eggløsningstest i 48h. Jeg kjenner at jeg har eggløsning 10 timer etter siste positive test. Anonymkode: baa5f...643 Oida, lover ikke godt for meg om det stemmer for meg også. Bommet totalt i så fall. Anonymkode: 2607c...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 27. februar 2023 #6 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg har kort vindu med LH stigning. Jeg begynner å teste dag 10 i syklusen. Siden jeg har kort vindu for LH stigning tester jeg med løse strips for å ha litt kontroll kl 12 og kl 18, altså 2 ganger om dagen fra dag 10. Når jeg ser svak strek på strips går jeg over til digital morgen test og strips om kvelden. Har som regel kun 1 utslag på digital, og svakere utslag på strips allerede etter dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå