Gå til innhold

100% heterofil, men liker andre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS, bare la en mann ta deg som den tøsen du er, og get over it! 

Anonymkode: f74ec...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok det er ganske mange flere menn enn man tror som har samme fantasier som deg. 
Jeg er også heterofil, men har lyst til å prøve oralsex med en annen mann. 

Kyssing og vanlig sex vil være totalt uaktuelt. Kun oralsex. 

Anonymkode: 2f50a...325

Skrevet
Hannah80 skrev (På 26.2.2023 den 3.07):

Det var da voldsomt som du skulle presisere at du overhodet ikke tenner på menn. Hvem prøver du å overbevise? Oss, eller deg selv? 🤔

Han selv, selvsagt. Han sier at han er hetero, men han er jo ikke det. Ikke at det spiller noen rolle... 

Anonymkode: 9c1cf...31c

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Skjønner fornektelsesfasen er vanskelig TS❤️

Jeg brukte vel 7 år mellom å oppleve tiltrekning til samme kjønn, og å kunne være helt tilfreds med det og snakke noenlunde åpent om det. For menn er det nok enda vanskeligere pga fordommer fra både kvinner og menn.

Skrevet

Du bet at ting er ikke så sort/hvit som hetero og homo.

Du kan være biseksuell, men heteroromantisk. Altså når det kommer til sex, kan du helt fint oppsøke det fra begge kjønn. Men når det kommer til å være tiltrukket av noen som en er partner i et forhold så er du kun tiltrukket av kvinner. Heteromantisk, men biseksuell. Det er mulig å ha alle slags mulige kombinasjoner av alt. Vi lever i et samfunn som er åpent for det meste.

Jeg personlig kunne ikke vært med en mann som hele tiden ville trenge å ha andre partnere i senga. Kjønn er uavhengig. For meg er det å være utro.

Anonymkode: b7b56...939

• Liker 1
Skrevet

Kjære ts, slutt å lure deg selv. Det er greit å være bi eller homo. 

Anonymkode: 8fe00...ccd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

heteroromantisk.

Anonymkode: b7b56...939

Eller 'heterofil' som det også heter. 

Anonymkode: 69100...007

• Liker 1
Skrevet

Alt er greit tenker jeg. Gjør det du føler for og med hvem

• Liker 1
Skrevet

Føler du skam over de følelsene? Det må du ikke ihvertfall. Tenner man på menn seksuelt på noe vis, så er man ikke 100% hetero, og det er det ikke noe galt i, og kompiser vil garantert ikke dømme deg for det 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Arild37 said:

Føler du skam over de følelsene? Det må du ikke ihvertfall. Tenner man på menn seksuelt på noe vis, så er man ikke 100% hetero, og det er det ikke noe galt i, og kompiser vil garantert ikke dømme deg for det 

Eeeeh dette kommer nok VELDIG an på hva slags kompis miljø du kommer i fra. Sett at dette er et løkka miljø,så absolutt. Men sett at dette er fra ei bøgd der grensene er langt strammere,såeh..

Skrevet
Fant80 skrev (1 minutt siden):

Eeeeh dette kommer nok VELDIG an på hva slags kompis miljø du kommer i fra. Sett at dette er et løkka miljø,så absolutt. Men sett at dette er fra ei bøgd der grensene er langt strammere,såeh..

Det finnes slike ja, men de er i stort mindretall. Jeg har selv mange homofile i min omgangskrets, og er ikke ett "løkka miljø", men alle gangene jeg har opplevd noen kjente som står frem, så er knapt nok reaksjonen ett OK, så går de videre, de aller fleste bryr seg ikke hva andre gjør i senga 

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det er helt normalt å tenne på seksuelt og ha sex med samme kjønn og begge kjønn nå for tiden selv om man er heterofil :) 

Det er ikke noe du må si til noen du dater/er i forhold med. Det er opp til folk selv hva de vil si og ikke si. Jeg tenker hvorfor holde det hemmelig? Det er jo ikke flaut eller uvanlig i det hele tatt. 

Det som er viktigst i et forhold er å ikke gå bak ryggen på den du er sammen med og ha sex med andre som kjæresten ikke vet om. Det er ikke greit.

Endret av Warrior
Skrevet

Du er super gay

Anonymkode: ca24c...0a3

Skrevet

Bispekteret er ganske stort , mange befinner seg der. 

Anonymkode: a1c81...99e

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke forstår dette behovet for å kalle seg heterofil når man faktisk er bifil.

Og jada, jeg vet det er mange som liker å dele det inn i utallige undergrupper og -filer.

Men er man heterofil, da er man heterofil, da tenner man ikke på samme kjønn i tillegg til motsatt kjønn. Tenner man på begge (eller alle, om man vil) kjønn, da er man bifil, uansett hvilken underfil man liker å heller kalle seg. Men tenner man på og har sex med begge (eller alle..) kjønn, da er man ikke heterofil.

Men det er helt greit å ikke være heterofil, det viktigste er at man er ærlig både med seg selv og de sexpartnerne/livspartnerne man har.

Anonymkode: de03b...899

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller 'heterofil' som det også heter. 

Anonymkode: 69100...007

Jupp. 

Anonymkode: 8fe00...ccd

Skrevet

Er keen på å bli tatt bakfra av og til jeg også.
Ikke noe å stresse med

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 4.01):

for at det skal være utroskap må det være følelser og/eller seksuell tiltrekking. det er det ikke. det blir som en treningsøkt med kompiser. en kompisgreie liksom. om dama hadde hatt samme greia med en annen jente hadde det vært helt greit, hun er nemlig også hetero men hvis det var følelser eller tiltrekning er jeg enig.

Anonymkode: d4efd...17e

Du sammenligner det å ha penisen din inn i noens rumpehull med avkobling og en treningsøkt..? Er det noen hjemme her...?

Anonymkode: eb765...4d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ingen som er helt hetrofil, alle er litt bifil - på sin måte. Noen lurer på hårete menn, andre på feminine menn. 

Å være hetrofil eller homofil er først og fremst en identitet. Til syvende og sist vil vi alle bare en ting, være intime.

Anonymkode: c9e8c...c97

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...