Grüner Skrevet 26. februar 2023 #21 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): for at det skal være utroskap må det være følelser og/eller seksuell tiltrekking. det er det ikke. det blir som en treningsøkt med kompiser. en kompisgreie liksom. om dama hadde hatt samme greia med en annen jente hadde det vært helt greit, hun er nemlig også hetero men hvis det var følelser eller tiltrekning er jeg enig. Anonymkode: d4efd...17e Merkelig oppfatning av utroskap. Du er utro om du har sex med noen andre enn den du er i forhold med uavhengig av denne personens kjønn og om du elsker den personen eller bare gjør det for sexens skyld. 1
Hedda-78 Skrevet 26. februar 2023 #22 Skrevet 26. februar 2023 Du må slutte å tviholde på idéen om at du er 100% hetero. For det er du ikke. Og det er helt greit, det. Men pr i dag lever du på en livsløgn om din egen legning. Og ja, du må fortelle til din kjæreste at du har/vil ha sex med andre enn henne, helt uavhengig av kjønm og hva du definerer det som. Hvis hun deler din oppfatning om at det ikke er utroskap, så er du jo good to go og kan fortsette med det du liker. 5
Jaane doe Skrevet 26. februar 2023 #23 Skrevet 26. februar 2023 Unnskyld, men jeg må nesten le litt. Dette minner meg altfor mye om min ex som alltid skulle presisere at han "ikke var homo, men..." og så fulgte det opp med f.eks. at det beste kysset han hadde hatt i sitt liv var sammen med en homofil mann som han kalte "en skikkelig bamse" av en mann. Og at når han ble spurt om å fortsette takket han ja. Eller den gangen han skulle overbevise meg om å se "interview with a vampire" og sa et eller annet om "jeg er ikke homo, men hele filmen er så vært å se kun for den scenen hvor det ser ut som de to skal kysse". Han sa mye annet lignende også, men jeg orker ikke ramse opp alt. Kanskje en sexolog kunne hjulpet deg med å finne ut hvor disse tankene kommer fra og om du muligens har en side ved deg selv som du ikke helt aksepterer. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #24 Skrevet 26. februar 2023 Den største feilen her er jo at du er opptatt av å definere hva du er, hvorfor må du det? Lev som du føler for, uten å leve etter bås og merkelapper. Har du sex med samme kjønn av og til, so what? Slutt å tenk på dette, gjør som du føler for Ikke definer deg som hetero eller bisexuell. Eller andre ting....bare vær deg selv! Når noen spør meg hva jeg er så svarer jeg alltid: Er meg selv jeg. Anonymkode: d7093...8a6 1
Friluftsmann70 Skrevet 26. februar 2023 #25 Skrevet 26. februar 2023 Tenker vi kaller dette bifil, eller kanskje hetrofleksi, men hvorfor er det så viktig for deg å være 100 % heteroseksuelle? Om dette er noe du ikke trenger å fortelle dama? Dersom du mener hun ikke vil ha noen annen kommentar i ettertid enn det hun har når du har vært med venner og sett fotballkamp, er det kanskje greit. Men tror du hun vil føle dette er et svik mot henne, på en eller annen måte, da er der ikke greit. Tenker vi sier det slik at dette må en enten fortelle, ellers må du kalle dette utroskap med overlegg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #26 Skrevet 26. februar 2023 "100% heterofil", lol. Anonymkode: 9dc19...d41 1
svartkatt Skrevet 26. februar 2023 #27 Skrevet 26. februar 2023 Heterofil og biseksuell er en mulighet. Hvis du greier være ærlig med deg selv da. 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #28 Skrevet 26. februar 2023 Du er heterofil/heteroseksuell, men også homoseksuell. Altså ikke homofil eller bifil. Dette pga at det kun dreier seg om sex, ikke forelskelse eller kjærlighet. Lett å google disse begrepene. Anonymkode: f158d...6cb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #29 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som overskriften sier er jeg 100% heterofil, men har alltid tent litt på å ha sex andre gutter/menn, jeg TENNER IKKE på menn overhodet, men tenner mere på det å suge og bli sugd av en mann, å ta en mann bakfra blir likt å ta en dame bakfra og så kjenner jeg mer og mer på lysten å bli fylt opp av en mann irumpa. ble kjent med en som tok kontakt når jeg solet meg (alene) på nudiststranda på huk to somre siden og etterhvert ble jeg med hjem til han og jeg lå over hele helgen på dagen dro vi på stranda, endte med at vi sugde hverandre første natten og andre natten fikk jeg pule han, problemet er at han er "passiv" og helt eksklusivt det mens jeg føler behov for at en annen mann tar meg mens jeg er passiv så driver og ser igjennom grindr og gaysir nå, men virker som omtrent ALLE skal være passive (?) Lurer på om det er normalt å ha sånne tanker og gjøre litt sånn når man er 100% heterofil? Vil helst høre synspunktene til andre heterofile, men alles objektive syn er velkomment. Det handler for meg også litt sånn om at vi menn vet best hva andre menn vil ha, pluss at menn er ikke så kravstore. Mange damer skal ha stor pikk, millionlønn, se ut som brad pitt, ha kroppen til arnold etc... Så jeg tenner ikke på menn overhodet, men det er mer som en behagelig avkopling og/eller pause i hverdagen. Også et spm. til dere damer: hadde dere vært ok med at mannen koplet litt av med andre menn innimellom? Hvis dere var trygge på at han var 100% heterofil og kun hadde følelser og seksuel tiltrekkelse til deg liksom, det er det som er greia mi iaff. eller mtp. at dette er 100% vennskapelig helt uten følelser eller tiltrekning er det noe som en samboer evt. trenger å vite uansett? Er ikke som at man må opplyse en samboer om alt man gjør føler jeg da? for meg er det bare avkopling på nivå med at jeg stikker og spiller litt fottball med venner. Anonymkode: d4efd...17e Du sier at du er 100% hetero 4 ganger i teksten. Er det viktig for deg å være hetero? Hva med bare å følge det du føler, for noen vil det være greit, og for de aller fleste er det utroskap å ha sex med andre når man er samboer, uansett kjønn. Anonymkode: a1594...973 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #30 Skrevet 26. februar 2023 Her er det fullt av selvmotsigelser, og virker som du ikke helt klarer å innse at du faktisk liker menn, for du skriver jo det en setning, at du tenner på menn, og neste at du ikke tenner på menn Bare vær ærlig med deg selv, er ikke noe galt å tenne på menn, for det virker det som du tror det er, når du prøver så hardt å overbevise deg selv om at du ikke tenner på menn, men tenner på BJ, anal osv Anonymkode: f9f80...343 2
Kjøtt Skrevet 26. februar 2023 #31 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Her er det fullt av selvmotsigelser, og virker som du ikke helt klarer å innse at du faktisk liker menn, for du skriver jo det en setning, at du tenner på menn, og neste at du ikke tenner på menn Bare vær ærlig med deg selv, er ikke noe galt å tenne på menn, for det virker det som du tror det er, når du prøver så hardt å overbevise deg selv om at du ikke tenner på menn, men tenner på BJ, anal osv Anonymkode: f9f80...343 Altså. "Jeg tenner på at en Mann med stor M fyller opp analen min, MEN JEG ER 100% HETEROFIL!!!" "Jeg har sex med andre menn, men det er ikke utroskap fordi jeg ser det som avkopling på samme måte som at jeg har vært og spilt fotball med gutta" Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Le eller gråte? Kan jo dra noen metaforer for moro skyld, om ikke annet. "jeg er IKKE voldelig, jeg er faktisk pasifist, men jeg elsker å gå på skamfylla og starte en slosskamp" "jeg er egentlig en fyr med struktur og stålkontroll i hverdagen, at jeg har to millioner i forbruksgjeld og leiligheten min ser ut som et bomba horehus er ikke min egen feil" "jeg er ikke rasist men, synes mørkhudede mennesker borde bo i afrika" altså alle disse metaforene er vagere og svakere enn historien du presterer å servere. Hvis du faktisk er seriøs er dette en av tidenes innlegg på KG. 7 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #32 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som overskriften sier er jeg 100% heterofil, men har alltid tent litt på å ha sex andre gutter/menn, jeg TENNER IKKE på menn overhodet, men tenner mere på det å suge og bli sugd av en mann, å ta en mann bakfra blir likt å ta en dame bakfra og så kjenner jeg mer og mer på lysten å bli fylt opp av en mann irumpa. ble kjent med en som tok kontakt når jeg solet meg (alene) på nudiststranda på huk to somre siden og etterhvert ble jeg med hjem til han og jeg lå over hele helgen på dagen dro vi på stranda, endte med at vi sugde hverandre første natten og andre natten fikk jeg pule han, problemet er at han er "passiv" og helt eksklusivt det mens jeg føler behov for at en annen mann tar meg mens jeg er passiv så driver og ser igjennom grindr og gaysir nå, men virker som omtrent ALLE skal være passive (?) Lurer på om det er normalt å ha sånne tanker og gjøre litt sånn når man er 100% heterofil? Vil helst høre synspunktene til andre heterofile, men alles objektive syn er velkomment. Det handler for meg også litt sånn om at vi menn vet best hva andre menn vil ha, pluss at menn er ikke så kravstore. Mange damer skal ha stor pikk, millionlønn, se ut som brad pitt, ha kroppen til arnold etc... Så jeg tenner ikke på menn overhodet, men det er mer som en behagelig avkopling og/eller pause i hverdagen. Også et spm. til dere damer: hadde dere vært ok med at mannen koplet litt av med andre menn innimellom? Hvis dere var trygge på at han var 100% heterofil og kun hadde følelser og seksuel tiltrekkelse til deg liksom, det er det som er greia mi iaff. eller mtp. at dette er 100% vennskapelig helt uten følelser eller tiltrekning er det noe som en samboer evt. trenger å vite uansett? Er ikke som at man må opplyse en samboer om alt man gjør føler jeg da? for meg er det bare avkopling på nivå med at jeg stikker og spiller litt fottball med venner. Anonymkode: d4efd...17e Hehe alt dette er helt fint. Du er imidlertid ikke 100% heterofil og det er helt ok. Anonymkode: 07ef7...93f 4
Majer Skrevet 26. februar 2023 #33 Skrevet 26. februar 2023 Jeg er drittlei av at folk blander begreper. Du er ikke 100% heterofil. Kun halvparten av menn er det og du er ikke en av dem.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #34 Skrevet 26. februar 2023 Du er garantert ikke 100% heterofil. Vet du, det er helt greit for oss og alle andre at du ikke er det, men er det greit for deg? Anonymkode: 1f021...e74 4
Kjøtt Skrevet 26. februar 2023 #35 Skrevet 26. februar 2023 Majer skrev (Akkurat nå): Jeg er drittlei av at folk blander begreper. Du er ikke 100% heterofil. Kun halvparten av menn er det og du er ikke en av dem. Det er vel strengt tatt ingenting som heter "100% heterofil" heller. Da forutsetter det at man har "97% heterofil" eller "17% heterofil" Altså er du ikke "100% heterofil" er du per def. ikke heterofil. Man er enten heterofil eller ikke heterofil. TS er homofil eller bifil. Jeg heller mot bifil, men det er mulig han er homofil også, for ikke et sted har han så langt fremhevet noe vedr. hvor tiltrukket han er av damer, eller hvor deilig det er å ha sex med damer. Han har åpenbart et behov for å fortrenge virkeligheten, innerst inne vet han at han er bi eller homo, men han søker da til kvinneguiden for å få bekreftelse på at han kan gå til sengs med menn men samtidig være heterofil. Desverre så er det sånn at enkelte ting utelukker hverandre. Så enkelt som at X og Y er variabler hvor den ene utelukker hverandre. Dersom du er/har X så kan du umulig være/ha Y. Dette er et slikt eksempel. Og muligens ser han på det å være homofil/bifil som skambelagt, det tyder på at samfunnet fortsatt har en vei å gå på dette feltet, selv om samfunnet har kommet langt. Alternativt at samfunnet har en vei å gå når det gjelder å nå frem til alle: Det er faktisk OK i 2023 å være homo eller bi. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #36 Skrevet 26. februar 2023 Det mest selvmotsigende jeg har lest. Du er homo. I beste fall bilfil. Hetero er så langt unna som det kan bli. Anonymkode: 8031e...422 1
orkide1 Skrevet 26. februar 2023 #37 Skrevet 26. februar 2023 (endret) Synes dette var gøy. Spesielt hvordan du sier 100% heterofil... 100%!!!! heterofil. Nyhet: det du defitivivt ikke. Endret 27. februar 2023 av Elaine Marley
Pingvinen Skrevet 26. februar 2023 #38 Skrevet 26. februar 2023 Du er biseksuell. Og jo, det er utroskap 3
Hannah80 Skrevet 26. februar 2023 #39 Skrevet 26. februar 2023 Majer skrev (25 minutter siden): Jeg er drittlei av at folk blander begreper. Du er ikke 100% heterofil. Kun halvparten av menn er det og du er ikke en av dem. Kun halvparten av menn som er heterofile? Hmmm.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #40 Skrevet 26. februar 2023 Hannah80 skrev (13 minutter siden): Kun halvparten av menn som er heterofile? Hmmm. Halvparten var nok å dra det litt langt ja. Men Jeg gikk lenge rundt og trodde at jeg var verdens mest hetro mann, helt til det plutselig viste seg å ikke stemme . Veit ikke om det plutselig kan endre seg, eller om en har undertrykt det? Uansett så tror jeg veldig mange flere er mer "fleksible" enn hva de gir uttrykk for. Anonymkode: b64a4...ce1 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå