Gå til innhold

100% heterofil, men liker andre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier er jeg 100% heterofil, men har alltid tent litt på å ha sex andre gutter/menn, jeg TENNER IKKE på menn overhodet, men tenner mere på det å suge og bli sugd av en mann, å ta en mann bakfra blir likt å ta en dame bakfra og så kjenner jeg mer og mer på lysten å bli fylt opp av en mann irumpa.

ble kjent med en som tok kontakt når jeg solet meg (alene) på nudiststranda på huk to somre siden og etterhvert ble jeg med hjem til han og jeg lå over hele helgen på dagen dro vi på stranda, endte med at vi sugde hverandre første natten og andre natten fikk jeg pule han, problemet er at han er "passiv" og helt eksklusivt det mens jeg føler behov for at en annen mann tar meg mens jeg er passiv så driver og ser igjennom grindr og gaysir nå, men virker som omtrent ALLE skal være passive (?)  

Lurer på om det er normalt å ha sånne tanker og gjøre litt sånn når man er 100% heterofil? Vil helst høre synspunktene til andre heterofile, men alles objektive syn er velkomment.  

Det handler for meg også litt sånn om at vi menn vet best hva andre menn vil ha, pluss at menn er ikke så kravstore. Mange damer skal ha stor pikk, millionlønn, se ut som brad pitt, ha kroppen til arnold etc... 

Så jeg tenner ikke på menn overhodet, men det er mer som en behagelig avkopling og/eller pause i hverdagen. 

Også et spm. til dere damer: hadde dere vært ok med at mannen koplet litt av med andre menn innimellom? Hvis dere var trygge på at han var 100% heterofil og kun hadde følelser og seksuel tiltrekkelse til deg liksom, det er det som er greia mi iaff.   

eller mtp. at dette er 100% vennskapelig helt uten følelser eller tiltrekning er det noe som en samboer evt. trenger å vite uansett? Er ikke som at man må opplyse en samboer om alt man gjør føler jeg da? for meg er det bare avkopling på nivå med at jeg stikker og spiller litt fottball med venner.

Anonymkode: d4efd...17e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt som du skulle presisere at du overhodet ikke tenner på menn. Hvem prøver du å overbevise? Oss, eller deg selv? 🤔

• Liker 28
  • Nyttig 8
Skrevet

Du tenner ikke på menn og er hetero, men du tenner på menn likevel?

Vi som samfunn har en vei å gå når man ABSOLUTT må overbevise seg selv og andre om at man er hetero når man ikke er det 

Hva om det hadde vært akseptert å føle det man føler, og bli tent av det man blir tent av, uten noe mer om det. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Trish skrev (5 minutter siden):

Du tenner ikke på menn og er hetero, men du tenner på menn likevel?

Vi som samfunn har en vei å gå når man ABSOLUTT må overbevise seg selv og andre om at man er hetero når man ikke er det 

Hva om det hadde vært akseptert å føle det man føler, og bli tent av det man blir tent av, uten noe mer om det. 

Er hetero, men er kun snakk om nytelse, og at det er en grei skikk å gjengjelde nytelsen. når jeg går på gata og ser en pen kvinne kan jeg tenke "oi hun var flott" men jeg tenker ikke det om menn ihvertfall ikke på samme måten, kan jo selvsagt tenke at han så bra ut mens han ikke så bra ut men vanskelig å forklare, ikke på samme måten liksom. 

og så er det det at når man trenger å få "lettet litt på trykket" er det mye enklere å få tak i en mann som man kan ha litt gjensidig glede med, mange damer definerer deg bare som "fuckboy" da eller så skriver de "no fuckboys" i tinder profilen sin. 

men jeg kunne for eksempel aldri vært i FORHOLD med en annen mann, og jeg er ikke der at jeg kliner med gutta, det gjorde jeg klart før vi la oss han første jeg møtte, og det var greit, men liksom det er jo ikke noe fysiologisk forskjell på å bli sugd av en kvinne kontra en mann, og såklart, noen kvinner er virkelig gode til det men har inntrykk av at gutta, ihvertfall de jeg har hatt litt gøy med, har alle visst hva de dreiv med. det tror jeg harå gjøre med at de er gutter selv og vet hva gutter liker. 

jeg har -vurdert- å spørre damer om de vil ta meg med strapon men har vært redd for at de bare ville kalt meg en weirdo da, det er heller ingen fysiologisk forskjell mellom analsex med kvinne og en mann. det er bare kjøtt og blod. 

vet ikke om jeg vil kalle det sex en gang mtp. at man ikke er seksuelt tiltrukket eller følelsesmessig emosjonelt til trukket. For meg er det bare en praktisk greie, gjensidig moro. Når det gjelder å bli tatt bakfra og bli fylt opp er det bare jeg som er litt sånn at det må jo testes det og, man lever bare en gang.

Skrevet

Men ja hadde også vært morsomt å hørt gutters point of view liksom. 

Menn: Merker dere noe "kvalitetsforskjell" når dere har det gøy med andre menn? Dvs. er det forskjell mellom kvaliteten/skillsa på homofile, bifile, og heterofile menn? 

Jeg har vært med to homser, en bi, og en hetero men sistnevnte bare suger vi hverandre. Selv synes jeg klart at de homofile er best men det er nok fordi de har mest erfaring eller ?

Skrevet

Du er kanskje heteroFIL men du er homoseksuell /biseksuell

Anonymkode: 83983...bfe

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er kanskje heteroFIL men du er homoseksuell /biseksuell

Anonymkode: 83983...bfe

når jeg sier hetero dekker det begge de begrepene. mener det er mer nytelse/hjelp enn SEX når det er hverken følelser eller tiltrekning involvert. ja jeg blir hard som faen osv men det er fordi jeg får stimulans, det hadde jeg fått om feks ei 90 år gammel kjerring uten tenner hadde sugd meg og selv om jeg hadde følt NULL TILTREKNING.

Skrevet

100% nei. 

90% kanskje.

80% mer sannsynlig.

Anonymkode: 59313...7b8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Som overskriften sier er jeg 100% heterofil, men har alltid tent litt på å ha sex andre gutter/menn, jeg TENNER IKKE på menn overhodet, men tenner mere på det å suge og bli sugd av en mann, å ta en mann bakfra blir likt å ta en dame bakfra og så kjenner jeg mer og mer på lysten å bli fylt opp av en mann irumpa.

ble kjent med en som tok kontakt når jeg solet meg (alene) på nudiststranda på huk to somre siden og etterhvert ble jeg med hjem til han og jeg lå over hele helgen på dagen dro vi på stranda, endte med at vi sugde hverandre første natten og andre natten fikk jeg pule han, problemet er at han er "passiv" og helt eksklusivt det mens jeg føler behov for at en annen mann tar meg mens jeg er passiv så driver og ser igjennom grindr og gaysir nå, men virker som omtrent ALLE skal være passive (?)  

Lurer på om det er normalt å ha sånne tanker og gjøre litt sånn når man er 100% heterofil? Vil helst høre synspunktene til andre heterofile, men alles objektive syn er velkomment.  

Det handler for meg også litt sånn om at vi menn vet best hva andre menn vil ha, pluss at menn er ikke så kravstore. Mange damer skal ha stor pikk, millionlønn, se ut som brad pitt, ha kroppen til arnold etc... 

Så jeg tenner ikke på menn overhodet, men det er mer som en behagelig avkopling og/eller pause i hverdagen. 

Også et spm. til dere damer: hadde dere vært ok med at mannen koplet litt av med andre menn innimellom? Hvis dere var trygge på at han var 100% heterofil og kun hadde følelser og seksuel tiltrekkelse til deg liksom, det er det som er greia mi iaff.   

eller mtp. at dette er 100% vennskapelig helt uten følelser eller tiltrekning er det noe som en samboer evt. trenger å vite uansett? Er ikke som at man må opplyse en samboer om alt man gjør føler jeg da? for meg er det bare avkopling på nivå med at jeg stikker og spiller litt fottball med venner.

Er dette et ekte spørsmål TS..?🤷‍♀️ jeg blir usikker, men skal prøve svare likevel. 

Punkt 1. du er ikke hetero- du svinger begge veier = du er bi ! 

punkt to. Har du samboer /kjæreste? Hvis du har så er du selvsagt utro om du er med noen andre uavhengig av kjønn. Om du er med kvinne eller mann har null betydning så lenge du skjuler det. 

punkt tre. For meg hadde det vært uaktuelt å la min (er jente) være med en annen mann. Hadde foretrukket det var en jente faktisk hvis det først skulle være så ille at han valgte å være utro. Kan hende jg har fordommer, men føler det er mye rart i den homofile verden- røff sex og BDSM eller hva det heter+ de homofile er i større risk for sykdommer så nei jeg ville ikke akseptert eller sagt ja på noe sånt. 

uansett lykke til hva enn du gjør. 

• Liker 5
Skrevet
Sofie Maria skrev (15 minutter siden):

Er dette et ekte spørsmål TS..?🤷‍♀️ jeg blir usikker, men skal prøve svare likevel. 

Punkt 1. du er ikke hetero- du svinger begge veier = du er bi ! 

punkt to. Har du samboer /kjæreste? Hvis du har så er du selvsagt utro om du er med noen andre uavhengig av kjønn. Om du er med kvinne eller mann har null betydning så lenge du skjuler det. 

punkt tre. For meg hadde det vært uaktuelt å la min (er jente) være med en annen mann. Hadde foretrukket det var en jente faktisk hvis det først skulle være så ille at han valgte å være utro. Kan hende jg har fordommer, men føler det er mye rart i den homofile verden- røff sex og BDSM eller hva det heter+ de homofile er i større risk for sykdommer så nei jeg ville ikke akseptert eller sagt ja på noe sånt. 

uansett lykke til hva enn du gjør. 

for at det skal være utroskap må det være følelser og/eller seksuell tiltrekking. det er det ikke. det blir som en treningsøkt med kompiser. en kompisgreie liksom. om dama hadde hatt samme greia med en annen jente hadde det vært helt greit, hun er nemlig også hetero men hvis det var følelser eller tiltrekning er jeg enig.

Skrevet

Lol 😂

100% heterofil og ingen seksuell tiltrekning til andre enn kvinner, men vil ha sex med menn og suge og slikke og hele pakka?

Jeg tror jeg har nyheter til deg....

Jeg regner meg som 100% heterofil og får brekninger av å tenke på å suge kuk eller lignende. Bare å ta på en mann, æsj.

Noe jeg kunne akseptert som "helt heterofilt" (under tvil) var om du kun var nysgjerrig på hvordan det var å bli pult av en ekte penis i stedet for dama di sin strap-on, siden det da blir "rent sexleketøy". Om du hadde klart å gjennomføre det hadde jeg nedgradert deg fra 100%. Det er det eneste du ikke kan oppleve med en kvinne, som en 100% heterofil mann alltid vil foretrekke.

Anonymkode: e05c4...f4c

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

for at det skal være utroskap må det være følelser og/eller seksuell tiltrekking. det er det ikke. det blir som en treningsøkt med kompiser. en kompisgreie liksom. om dama hadde hatt samme greia med en annen jente hadde det vært helt greit, hun er nemlig også hetero men hvis det var følelser eller tiltrekning er jeg enig.

Im out of this debatt .. 😂🙄 så klart er det en seksuell tiltrekning så lenge du har gjort+ ønsker å gjøre seksuelle ting med menn ! omg. 

edit, vi har heeeelt ulik syn på trofasthet og utroskaphet så tror ikke vi kommer noe vei med denne samtalen. Du er utro mot dama di, fortell henne sannheten hvis du er en fyr med litt karakter. 

Endret av Sofie Maria
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

«Mannen pulte en annen kvinne på julebordet, men han var heldigvis ikke tiltrekt av henne eller hadde følelser for henne, så han var ikke utro». Nei, det blir helt feil! Seksuell samhandling med et annet menneske uten partners samtykke er utroskap, uavhengig av kjønn, følelser eller grad av tiltrekning. Hadde min mann snakket med meg om følelsene sine så hadde jeg vært åpen for å ta med en bi-mann slik at han hadde fått prøvd (vi bruker strap-on til pegging), men hadde han gjort dette uten min viten hadde jeg sett på det som utroskap og jeg hadde blitt veldig såret. Muligens hadde det vært slutten for oss som par. 

Når det er sagt, så er det en form for seksuell aktivitet når du blir sugd, suger eller puler en mann. Selv om du kanskje ikke tenner på selve mannen, så tenner du på å utføre seksuelle handlinger med ham, så du er biseksuell. Du kan prøve å overbevise deg selv så mye du vil, men så lenge du fantaserer om, tenker på og liker å utføre seksuelle handlinger med det samme kjønn, så er du ikke hetero. Jeg er hetero og ville hverken ha gitt eller mottatt noen form for seksuell handling av en annen kvinne. Har forsøkt for å eksperimentere, men det fungerer ikke for meg. Det at du må presisere at du er hetero så mange ganger tyder kanskje på at du er litt redd for å godta denne delen av deg selv og at du derfor leter etter argument for å ikke omfavne det til det fulle. Mange menn er biseksuelle uten å være bifile og jeg tror mange av dem tenner på selve handlingen med en annen mann fremfor å tenne på mannen i seg selv. Vet også at mange menn som fantaserer om eller utforsker med andre menn selv om de føler seg hetero ofte skjemmes. Jeg vil påstå det er så normalt at hadde alle menn vært åpne om tankene sine så ville dette vært normalen. 

Snakk med partneren din og avslutt utroskapen. Anbefaler også en samtale med en sexolog slik at du får sortert tankene dine litt med noen som ikke dømmer. Godta deg selv slik du er. Vær ærlig med deg selv. Lykke til. 

• Liker 5
Skrevet

🤥🥱

Anonymkode: ed6d7...157

Skrevet

Jeg har også erfaring med sex med menn. Jeg liker min egen kuk pg har over tid blitt nysgjerrig på hvordan det er å ha sex med en kuk.

Jeg har aldri hatt romantiske følelser overfor en mann, men det er helt klart at særlig én type menn kan tenne meg.

Jeg er altså ikke bifil, men helt klart på binysgjerrig/biseksuell-skalaen.

Partneren min vet forresten om dette, og hun liker at jeg har et vidt seksuelt spekter. Siden hun tenner på sex mellom menn har vi funnet en felles mann vi begge kan leke med sammen. Så langt har dette vært en kjempesuksess og virkelig knyttet oss enda nærmere.

• Liker 4
Skrevet

Det er utroskap og noe samboeren din bør vite om.

Jeg vil si at "100% heterofil" er å ta litt hardt i for din del. Jeg tror 100% heterofile kan ha homosex i mangel av noe annet (F.eks i fengsel). På samme måte som en kvinne kan onanere med en agurk uten at hun tenner på grønnsaker. Det blir bare et verktøy.

I ditt tilfelle er det mer. Du har et forhold, men oppsøker eventyr med menn. 

• Liker 1
Skrevet

Du er enten homofil eller bifil. Trolig bifil, men holder homofil åpent da du ikke et sted har presisert at du liker noe som helst med kvinner. 

Vi lever i 2023. Det er greit. Hvis noen bedømmer deg er det deres problem, ikke ditt. 

Det som imidlertid er et problem er om du er i forhold med ei dame paralellt med dine homoerotiske eventyr. 

Heller nesten mot trolling i din beskrivelse over hvorfor dette ikke er utroskap. Men hvem vet, selvbenektelseståka kan hos enkelte være ganske tykk. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er ikke 100% hetero. 

Du kan være biseksuell, eller bi eller homofil. 

Anonymkode: 43c40...361

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Til forskjell fra deg er jeg ikke bifil. Så har ikke slike tanker.

Min kone har vel sagt, at en mann eller kvinne er det samme... da er det ikke aktuelt for henne å dele samliv med meg.

Grattis med å være bifil. Nyt livet og vær ærlig med deg selv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Merkelig oppfatning av utroskap. Du er utro om du har sex med noen andre enn den du er i forhold med uavhengig av denne personens kjønn og om du elsker den personen eller bare gjør det for sexens skyld. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...