AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Du som har et forhold til Jesus, hvordan fikk du det, og hvordan opprettholder du det? Ble du frelst? Ble du født inn i en kristen familie? Snakker du til Jesus, og føler du at du får svar? Og hvordan oppretter man et forhold til Jesus når man føler at han er litt fjern fra en? Fortell! Anonymkode: 46e9c...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Å ha et "forhold" til Jesus er jo et litt underlig uttrykk. Hos meg kom troen av seg selv (evt fra oven), kommer ikke fra en kristen familie. Jeg ber iblant, men får ikke alltid det svaret jeg ønsker. Trenger ikke gjøre noe spesielt for å opprettholde troen, har hatt den med meg siden barndommen. Anonymkode: 27481...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 Opplever Jesus eller Kristus i midten av brystet. Akkurat som en «kjærlighets flamme», en energi som jeg kjenner fysisk. Og en harmoni. En fred i hele meg og rundt meg. Følelsen av å være ubetinget elsket av en enormt mektig kraft. Anonymkode: 8c421...718 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 Er ikke vokst opp i et religiøst hjem. Lærte ikke om Jesus , men har selv følt Kristus energien spontant. Har sett folk bli totaltransformert i nærværet av denne. Svært høy frekvens. Åpner hjertet til den reneste kjærlighet og fred. Anonymkode: 8c421...718 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FastShadesKåre Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Fikk et godt forhold til Jesus da jeg donerte 1000kr til Jan Hanvold under en sterk preken på Visjon Norge. Kjente ett kraftig rykk gå gjennom hele kroppen og ut i fingertuppene, helt ubeskrivelig følelse. Halleluja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Opplever Jesus eller Kristus i midten av brystet. Akkurat som en «kjærlighets flamme», en energi som jeg kjenner fysisk. Og en harmoni. En fred i hele meg og rundt meg. Følelsen av å være ubetinget elsket av en enormt mektig kraft. Anonymkode: 8c421...718 Jøss, når du sier det så gjør jeg det også. Det er det som har skilt Jesus og kristendommen fra alt annet jeg kjenner til av spirituelle eller religiøse retninger. Jeg kjenner Jesus i hjertet. Kanskje jeg skal fokusere på den følelsen så vil jeg naturlig føle at Jesus er nærmere. Takk for at du delte. TS Anonymkode: 46e9c...1fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke vokst opp i et religiøst hjem. Lærte ikke om Jesus , men har selv følt Kristus energien spontant. Har sett folk bli totaltransformert i nærværet av denne. Svært høy frekvens. Åpner hjertet til den reneste kjærlighet og fred. Anonymkode: 8c421...718 Spennende. Hvor har du sett det, og i hvilken kontekst opplevde du denne energien selv? TS Anonymkode: 46e9c...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å ha et "forhold" til Jesus er jo et litt underlig uttrykk. Hos meg kom troen av seg selv (evt fra oven), kommer ikke fra en kristen familie. Jeg ber iblant, men får ikke alltid det svaret jeg ønsker. Trenger ikke gjøre noe spesielt for å opprettholde troen, har hatt den med meg siden barndommen. Anonymkode: 27481...2df Det er interessant at du har hatt troen siden barndommen uten å komme fra en kristen familie. Husker du hvordan dette skjedde? TS Anonymkode: 46e9c...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er interessant at du har hatt troen siden barndommen uten å komme fra en kristen familie. Husker du hvordan dette skjedde? TS Anonymkode: 46e9c...1fc Ikke meg du spør men jeg er heller ikke vokst opp i en kristen familie. Hos meg har det alltid vert ett tomrom som jeg etterhvert fylte med festing, mye kaos og til slutt når jeg utfordret meg selv til å be så fant jeg at tomrommet forsvant. Anonymkode: e0054...b1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Del Skrevet 26. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er interessant at du har hatt troen siden barndommen uten å komme fra en kristen familie. Husker du hvordan dette skjedde? TS Anonymkode: 46e9c...1fc Nei, det har alltid vært der som noe helt naturlig. Husker jeg spurte foreldrene om Jesus kunne se oss gjennom veggene, men forsto på reaksjonen deres at de ikke trodde selv. Anonymkode: 27481...2df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke meg du spør men jeg er heller ikke vokst opp i en kristen familie. Hos meg har det alltid vert ett tomrom som jeg etterhvert fylte med festing, mye kaos og til slutt når jeg utfordret meg selv til å be så fant jeg at tomrommet forsvant. Anonymkode: e0054...b1b Så fantastisk å høre, glad på dine vegne TS Anonymkode: 46e9c...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg tror han levde en gang. Har vært nære døden, vil ikke gå i detaljer men tror på han og Santa Maria etter det. Anonymkode: ec7c3...c3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Del Skrevet 26. februar 2023 Kjenner nærværet av Jesus Kristus hver eneste dag. Anonymkode: 1a32d...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg har vært oppvokst i en kristen familie da min far er prest i den norske kirke, pensjonert nå. Men det var da jeg var fjorten år jeg tok et bevisst valg etter en helt spesiell opplevelse jeg aldri noensinne vil glemme. Jeg er over femti nå, men husker jeg ba inderlig til Gud over flere dager og til slutt kjente jeg en slags strømning gjennom hele kroppen. Noe som rislet gjennom hele meg fra topp til tå. Vi kristne vil vel kalle det den hellige ånd. Senere i livet er jeg nok et ganske høykirkelig menneske og mange ganger kjenner jeg ikke Guds nærvær så klart, men jeg bærer troen med meg likevel, den slipper liksom aldri taket. Det er noe som er grunnfestet dypt inne i meg. Det er mye som er vanskelig å forstå, men det er likevel en visshet som er som en dyp sannhet inne i meg. Anonymkode: 1b77e...3f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du som har et forhold til Jesus, hvordan fikk du det, og hvordan opprettholder du det? Ble du frelst? Ble du født inn i en kristen familie? Snakker du til Jesus, og føler du at du får svar? Og hvordan oppretter man et forhold til Jesus når man føler at han er litt fjern fra en? Fortell! Anonymkode: 46e9c...1fc Først av alt må du tro på at han kom i kjøttet og så ber du om tilgivelse omvender deg samtidig som du spør om den hellige ånd og lar jesus vokse deg opp fra babykristen til å bli fylt med hans ånd. Jo mer du blir kjent med han gjennom bønn og lærer å høre hvordan han snakker til deg jo enklere blir det. Han lovte oss og ta vekk våres synder. Da blir det enkelt å ikke synde når man har og følger den hellige ånd, det blir vanskelig å synde det gjør at vi føler avsky. Ved å opprettholde det må man be mye, be for å bli veiledet be for andre og lytte til han hva han sier. Men husk satan kan og snakke til deg som jesus gjør da er det viktig å be jesus om å hjelpe å skille mellom hans sin stemme og jesus sin. Jeg annbefaler mikayla kooper sin veiledning seire. Dette er den eneste beste autentiske læringen på youtube om hvordan bli kjent med jesus. Jeg annbefaler å begynne fra starten av. Vær forsiktig med hvem du hører på på youtuber er mangen falske folk som ikke engang har den hellige ånd. Be mikayla om veiledning hun er dyktig og jobber med dette frivillig. https://youtube.com/playlist?list=PLfhXzweGKfsC8KbWW6zdnF3bq1HC6WqHa Anonymkode: 04e9f...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #16 Del Skrevet 26. februar 2023 Jesus er en skikkelig rundbrenner, ser det ut til. Anonymkode: 7390f...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg ba ganske lenge en gang, og så plutselig kjente jeg en utrolig sterk kjærlighets kraft som åpnet hjertet mitt og løftet hele energien i kroppen til ren glede og fred. Den kraften var så sterk at det "bølget" i luften rundt meg, og jeg så på en måte hvitt og lyse pastell farger. Alle tanker ble også transformert til bare positive. Hele kroppen følte så lett. Jeg gikk ned til mamma, og da kjenner hun også denne energien, uten at jeg har sagt noe. så sier hun, "næmen i alle dager, nå ble det god atmosfære her, luften rundt deg lever jo, dette var påfallende". Jeg sa at jeg følte at luften "bølget" behagelig rundt meg og gjennom meg. Da sa hun "ja, det er sånn jeg opplever det også." Jeg satt meg ned og var fortsatt omringet av denne kjærlige kraften. Den var så kraftig at jeg bare skjønte at denne kraften overgår ALT. Jeg skjønte også at den ikke viste seg på sitt kraftigste, men i den grad jeg kunne tåle den i min fysiske kropp. Det var ren, ubetinget kjærlighet. Glemmer det aldri. Anonymkode: 05a9d...797 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så fantastisk å høre, glad på dine vegne TS Anonymkode: 46e9c...1fc Tusen takk 😊 Anonymkode: e0054...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ba ganske lenge en gang, og så plutselig kjente jeg en utrolig sterk kjærlighets kraft som åpnet hjertet mitt og løftet hele energien i kroppen til ren glede og fred. Den kraften var så sterk at det "bølget" i luften rundt meg, og jeg så på en måte hvitt og lyse pastell farger. Alle tanker ble også transformert til bare positive. Hele kroppen følte så lett. Jeg gikk ned til mamma, og da kjenner hun også denne energien, uten at jeg har sagt noe. så sier hun, "næmen i alle dager, nå ble det god atmosfære her, luften rundt deg lever jo, dette var påfallende". Jeg sa at jeg følte at luften "bølget" behagelig rundt meg og gjennom meg. Da sa hun "ja, det er sånn jeg opplever det også." Jeg satt meg ned og var fortsatt omringet av denne kjærlige kraften. Den var så kraftig at jeg bare skjønte at denne kraften overgår ALT. Jeg skjønte også at den ikke viste seg på sitt kraftigste, men i den grad jeg kunne tåle den i min fysiske kropp. Det var ren, ubetinget kjærlighet. Glemmer det aldri. Anonymkode: 05a9d...797 Hvor lenge ba du? Anonymkode: 04e9f...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #20 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor lenge ba du? Anonymkode: 04e9f...898 Kanskje et par timer. Innstendig fra hjertet. Anonymkode: 05a9d...797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå