AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Del Skrevet 25. februar 2023 Hvordan får man de på? aldri hatt sånne bindinger før, og jeg må jo være litt dum, men😅 skjønner ikke hvordan de funker! Anonymkode: 5062f...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Hei! Er det disse du har? 😃Har du fått det til? hvis ikke så åpner du lokket, på en måte i fra deg. Trør ned skoen og så lukker du igjen manuelt. Slik som på bildet 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 Nimbi skrev (På 26.2.2023 den 20.05): Hei! Er det disse du har? 😃Har du fått det til? hvis ikke så åpner du lokket, på en måte i fra deg. Trør ned skoen og så lukker du igjen manuelt. Slik som på bildet 😃 Ja, sånne ja! Prøvde å åpne og sette skoen nedi, men fikk ikke til. Kanskje jeg ikke gjorde det hardt nok🤔😅 herlighet. Føler meg ikke lite teit nå😆 må prøve igjen i morgen! Anonymkode: 5062f...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå