Gjest LoisLane Skrevet 28. oktober 2002 #1 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jaja... Forrige julebordsesong var jeg gravid, nå er jeg bare tjukk... Finkjolen min er veldig tight (to år siden!), og nå lurer jeg altså på: Hva slags undertøy klarer effektivt å skjule magen? Og ja - jeg skal legge om livsstilen - skal bare på julebord først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #2 Del Skrevet 28. oktober 2002 Bodyer er da ganske greie å ha for å holde inn valker som måtte være. Eller... Og dette er kanskje enda glupere - Du kan spandere på deg en ny kjole! Siden du er så og si nybakt mor og greier! Ja, det sier jeg deg du fremmede. Du fortjener en ny kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. oktober 2002 #3 Del Skrevet 29. oktober 2002 Finnes det ikke strømpebukser som er push in og ut og gudene vet hva? Jeg holder forresten med sistnevnte: Kjøp ny kjole eller vis magen din i den gamle. Vet om nok av menn som synes det er tiltrekkende med damemaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 29. oktober 2002 #4 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kassa er skrapt, så noen ny kjole blir det dessvere ikke... Jeg tåler vanlig mage, men folk tror stadig jeg er gravid igjen, så det sier seg selv at den er litt vel drøy. Tror ikke det er nok "trøkk" i bodyer, men kanskje et korsett? Har tro på hold-in-strømpebukser, men magen har en lei tendens til å tyte ut på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2002 #5 Del Skrevet 29. oktober 2002 Min erfaring er at sånne "dytt-inn" greier er forferdelig ubehagelige å ha på seg. Strømpebuksene ruller seg ned og gjør at alt blir ubehagelig. Korsetter og bodyer koster jo like mye som en ny kjole da.... Kjøp en som ikke er for dyr. Det finnes nok av greie kjoler til mellom 200 og 500 kroner. Kjøp en som kan brukes sammen med noe du har. Et fargerikt sjal eller morsomt belte pynter fort opp en svart, enkel kjole. Eller kanskje du har en pen jakke som kan brukes sammen med den? Trange kjoler og undertøy er uansett ikke behagelig å gå i og jeg føler at jeg ikke slapper av et sekund når noe er for trangt. Prøvde nemlig i fjor, med en kjole som gikk akkurat på. Det krevde en sånn hold-in strømpebukse og jeg gikk hjem tidlig den dagen. I år satser jeg på gjenbruk av et enkelt skjørt og kjøper meg en ny topp jeg. Gidder ikke å holde inn magen hele kvelden heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 29. oktober 2002 #6 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kjøp deg en holdin strømpebukse som er litt størrelse på. De holder inn de og. Den holder seg lettere over magen, du slipper at den ruller ned bare du skal bøye deg. Kjøp ikke av de billigste. De blir jo så fort ødelagte. Den jeg pleier å kjøpe koster rundt 100,- Men det er den jaggu meg verdt. Lykke til på julebord. Klem fra Johanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gita! Skrevet 2. november 2002 #7 Del Skrevet 2. november 2002 Hei på deg! Vet du hva, jeg klarte faktisk å gå ned hele 13 kilo på ca. fire mnd. Produkter som jeg brukte var helt fantastisk, og er bare urter og planter. Jeg var skikkelig mot all slankemiddel, til jeg prøvde disse for å bevise vennina mi at det er bare tull. Men har du lyst å gå ned hvertfall 7 - 10 kilo til jul, så prøv disse. For jeg vet at du klarer det, fordi produktene funka som bare det! mvh, Gita (E-mailadresse slettet. Ophelia, mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. november 2002 #8 Del Skrevet 2. november 2002 Ikke for å spekulere eller noe, men du minner meg veldig om en standard herbalifeselger... Mener forresten å huske at det ikke er lov å poste e-post adresser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå