AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Del Skrevet 25. februar 2023 Hvilke har du prøvd? Er alle like gode? Anonymkode: aa9e2...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 25. februar 2023 #2 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg brukte den rosa, den som er vanligst å finne. Nå bruker jeg den med gullfarge, altså den som er "micellar water in oil" for jeg syns den fjerner sminken litt bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Del Skrevet 25. februar 2023 Trish skrev (3 timer siden): Jeg brukte den rosa, den som er vanligst å finne. Nå bruker jeg den med gullfarge, altså den som er "micellar water in oil" for jeg syns den fjerner sminken litt bedre Legger den igjen et oljelag på huden? Anonymkode: aa9e2...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg foretrekker den sorte av de jeg har prøvd, charcoal. Anonymkode: d6725...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg har brukt den rosa, som er originale, tror jeg? Den fjerne sminke godt (også glitter!!!), men jeg fikk kviser av den om jeg ikke renset godt med min vanlige rutine etterpå. Anonymkode: 0ee63...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 25. februar 2023 #6 Del Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Legger den igjen et oljelag på huden? Anonymkode: aa9e2...e1b Litt, men kjennes ikke "greasy" ut. Men jeg vasker ansiktet etterpå, jeg bruker micellar vann først til å ta av det verste av sminken, særlig rundt øynene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg har brukt den rosa originale, og har egentlig vært fornøyd med den. Testet bioderma sin, og synes den er mye bedre, så har startet å bruke den. Men den er dyrere. Jeg skal teste den lyserosa garnier varianten siden den skal være den som er mest lik bioderma sin. Anonymkode: 4cb33...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt den rosa originale, og har egentlig vært fornøyd med den. Testet bioderma sin, og synes den er mye bedre, så har startet å bruke den. Men den er dyrere. Jeg skal teste den lyserosa garnier varianten siden den skal være den som er mest lik bioderma sin. Anonymkode: 4cb33...1c2 Den med rosevann? Anonymkode: aa9e2...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. februar 2023 #9 Del Skrevet 26. februar 2023 Har,brukt den rosa,grønn,og blå. Vet ikke om jeg merker noe forskjell..? Syns ikke de fjerner sminke så bra heller🙄 Mulig jeg som bruker den feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Den med rosevann? Anonymkode: aa9e2...e1b Ja Anonymkode: 4cb33...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå