Gå til innhold

Ansiktsrens: biotherme. Biosource anti pollution

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere brukt Ansiktsrensen biotherme. Biosource anti pollution (rosa flaske). Den er kjempegod på min hud. Men jeg får ikke tak i den lenger og den er litt dyr til at den brukes fort opp når jeg bruker den flere ganger i uken. 

Noen som har tips til en god ansiktsrens? Jeg liker at det enten er kremere eller skum. Liker ikke flytende «vann» som tas på bomullpads. Huden min er i følge hudpleiere tørr eller blandingshud, ulike sier ulikt. Huden min fungerer ikke med Nivea rense produkter fra matbutikk (inneholdt alkohol og parfyme), det svir og jeg blir bare rød. Har vanligvis ikke følsom hud.

Noen som har greie på det og kan anbefale noe tilsvarende Ansiktsrens: biotherme. Biosource anti pollution?

Anonymkode: 581a0...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 37år. Huden min er stort sett grei, litt svarte prikker på nesen, periodevis 1-4kviser og perioder uten. Føles både fet og tørr. 

Anonymkode: 581a0...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har antakelig gått ut av produksjon og har blitt erstattet med denne:https://www.blush.no/product/897456/ansiktspleie/rens/biotherm-biosource

Biotherm Biosource

Ettersom jeg ikke finner det produktet du nevner, lar det seg ikke gjøre å sammenlikne ingrediensene, men denne ser ut til å passe fint til tørr hud :) Og kr 184,- (230,- normal pris) er ikke spesielt dyrt for 400 ml. 

Jeg synes også det høres ut som om du har kombinert hud, som kanskje er fuktfattig, derav følelsen av tørrhet. Har samme hudtype selv, og kjenner igjen beskrivelsen. Jeg liker godt La Roche Posay Tolèriane Dermo Cleanser. Andre gode renseprodukter jeg har prøvd, er Cosmica Soft & Soothing renselotion og Caudalie Cleansing Almond Milk, men jeg kommer stadig tilbake til LRP. 

Når det gjelder de sorte prikkene, kan du forsøke å bruke et produkt med BHA (salicylsyre) 1- 2 ganger i uka og se om det hjelper. Denne får gode omtaler, og kan kjøpes i prøve/reisestørrelse slik at du kan teste ut produktet for å se om det passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...