AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #81 Skrevet 25. februar 2023 Her er det jo utstrakt bruk av alt for store leketøy som er problemet. Regner med du skjønner selv at du nå må ta et valg - enten slutte med leketøybruken, eller få større skader på muskulaturen i anus. Om du kan reversere skaden du har gjort, vil kun tiden vise. Jeg bruker plugger selv av og til, og har også analsex innimellom, men er forsiktig både med størrelse og hyppighet. Nettopp for å unngå skader. Ikke alle behov må imøtekommes. Orgasme er ikke et primærbehov som mennesker ikke kan leve uten. Dersom du MÅ ødelegge kroppen din for å tilfredsstilles seksuelt, har du et problem. Kanskje en psykolog kunne vært en ide. Anonymkode: 4efcf...d17 1 2
Snok1 Skrevet 25. februar 2023 #82 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ta en tur innom gynekologen og spør. Gynekologen jobber i samme nabolag, men tar ikke slike drittjobber. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #83 Skrevet 25. februar 2023 Slik analsex er jo for *#&¤/(% ikke naturlig. Her har du beviset. Anonymkode: 5750d...83f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #84 Skrevet 25. februar 2023 Om 40 år sitter dagens analgenerasjon på aldershjemmet med voksenbleier.. Anonymkode: 626e0...e74 1 1
Topsi Skrevet 25. februar 2023 #85 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om 40 år sitter dagens analgenerasjon på aldershjemmet med voksenbleier.. Anonymkode: 626e0...e74 De er nok inkontinent for avføring lenge før de kommer til oss.... Men det blir nok en egen diagnose, analinkontinens relatert til coitus analus eller noe sånt
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #86 Skrevet 25. februar 2023 Æsj, visste ikke at dette var en greie en gang. Anonymkode: 89c9c...c31
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #87 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ganske flaut å gå rundt med bæsj i trusa, og dette gjør du på jobb og overalt? Su vet du har dette problemet, men du står på jobb å driter på deg? Dette er sinnssykt ekkelt og jeg kan love deg at folk rundt deg har lagt merke til det. Bæsj lukter som regel, og når det blir liggende slik setter det seg. Dette er en av grunnene til at analsex faktisk blir frarådet. Lukkemuskelen og endetarmen blir påført store belastninger, og slutter etterhvert å virke som de skal. Dette er skader som er irreversible og jeg anbefaler deg å slutte med analsex og store leker. Det kan hende Botox i endetarmen kan hjelpe deg, men da kan du fortsatt ikke fortsette med analsex. Anonymkode: b9bb0...749 Botox? Hvordan virker det på slike skader? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sex er jo viktig. Eller lever du som en nonne/munk selv? Anonymkode: e6989...f52 Så sex betyr svære dildoer i rumpen? Det finnes ingen mellomting? Jeg er langt fra noen nonne, men jeg har sjelden analsex, det hender innimellom, jeg har likevel et rikt og variert sexliv. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Igjen, en absurd sammenligning. Hets, med andre ord. Anonymkode: e6989...f52 Hva som er hets ved å sammenligne? Det er jo du som hele tiden snakker om behov, og behovet for å oppfylle behovet? Anonymkode: b7510...80f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #88 Skrevet 25. februar 2023 Du har tøyd ut muskulaturen i anal. Man blir rådet til å ikke ha ofte anal grunnet dette.. ta en pause med å stikke noe oppe i der en stund Anonymkode: 052ae...157
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #89 Skrevet 25. februar 2023 analsex er helt fint hvis man gjør det riktig. herregud, disse trådene må vel være startet av 3 forskjellige med sin anti-anal agenda. begynner å bli rimelig trøttende å lese. det man kan ta med seg er at 25% av kvinner har blitt påtvunget analsex er ikke greit og meget synd. slikt er ikke greit og skal ikke skje. brukerene har sitt språk som avslører seg: "bæsj i trusa" "bleier" "flaut" "tarmsex" "bæsj" "dritt" osv osv.. geeezeees.... Anonymkode: a3b66...699 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå