AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #41 Skrevet 25. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Seksuelle behov er faktisk en viktig del av livet. De blir ikke mindre viktige av at de inkluderer store donger. Anonymkode: e6989...f52 For å sette det på spissen så har mange seksuelle behov som inkluderer barn. Synes du absolutt alle skal gi etter for sine seksuelle behov, uavhengig konsekvenser? Anonymkode: 2861a...4fa 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #42 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har i den siste tiden opplevd å få bæsj i underbuksa noen ganger, typisk når jeg egentlig føler et behov for å gå på do, men er opptatt med andre oppgaver og må utsette det en stund. Andre ganger skjer det uten at jeg merker det. Jeg har derfor lett etter måter å prøve å forhindre eller redusere dette problemet på. Siden temaet er såpass flaut, er det ikke særlig fristende å skulle spørre noen direkte. Jeg mistenker at årsaken kan være seksuell (i alle fall delvis), da jeg har mye store gummikuker og annet leketøy til å hjelpe meg i baken. Er det andre som har opplevd lignende problemer og har gode råd? Anonymkode: e6989...f52 Ganske flaut å gå rundt med bæsj i trusa, og dette gjør du på jobb og overalt? Su vet du har dette problemet, men du står på jobb å driter på deg? Dette er sinnssykt ekkelt og jeg kan love deg at folk rundt deg har lagt merke til det. Bæsj lukter som regel, og når det blir liggende slik setter det seg. Dette er en av grunnene til at analsex faktisk blir frarådet. Lukkemuskelen og endetarmen blir påført store belastninger, og slutter etterhvert å virke som de skal. Dette er skader som er irreversible og jeg anbefaler deg å slutte med analsex og store leker. Det kan hende Botox i endetarmen kan hjelpe deg, men da kan du fortsatt ikke fortsette med analsex. Anonymkode: b9bb0...749 3 3
MyMichelle Skrevet 25. februar 2023 #43 Skrevet 25. februar 2023 Om noen leste lenken jeg la ut, så står det at kvinner har svakere lukkemuskel enn menn, og er dermed mer utsatte for permanente skader. Og at opptil 25% kvinner har følt seg presset til analsex minst én gang. 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #44 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å sette det på spissen så har mange seksuelle behov som inkluderer barn. Synes du absolutt alle skal gi etter for sine seksuelle behov, uavhengig konsekvenser? Anonymkode: 2861a...4fa Det er ganske ekstremt å sammenligne en fetisj for anal-utblokking med pedofile overgrep. Greit nok at dette er KG, men et sted må grensen gå. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #45 Skrevet 25. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er ganske ekstremt å sammenligne en fetisj for anal-utblokking med pedofile overgrep. Greit nok at dette er KG, men et sted må grensen gå. Anonymkode: e6989...f52 Jeg tenkte mer på den biten at du tydeligvis MÅ gjøre alt seksuelt som du har lyst til å gjøre. Som tidligere spurt, synes du ALLE skal gi etter for sine behov? Eller bare de som tilfeldigvis tenner på å ødelegge lukkemuskelen? Anonymkode: 2861a...4fa 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #46 Skrevet 25. februar 2023 MyMichelle skrev (2 minutter siden): Ikke når utvidningen skjer gang etter gang. Da blir muskelen enda mer ødelagt. Ingen ønsker vel at dama skal plugges igjen resten av livet. Selv om det blir flere utvidelser, så hindrer man jo noe i å komme ut derfra. Så løsningen innebærer både fordeler og ulemper. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #47 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte mer på den biten at du tydeligvis MÅ gjøre alt seksuelt som du har lyst til å gjøre. Som tidligere spurt, synes du ALLE skal gi etter for sine behov? Eller bare de som tilfeldigvis tenner på å ødelegge lukkemuskelen? Anonymkode: 2861a...4fa Sammenligningen er uansett veldig drøy. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #48 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Seksuelle behov er faktisk en viktig del av livet. De blir ikke mindre viktige av at de inkluderer store donger. Anonymkode: e6989...f52 Så du mener pedofile som voldtar små barn skal få lov til det, fordi det er et behov dem har? 🤮 Man har mange behov løpet av en dag, men folk flest har sosial intellekt og selvinnsikt - det er ikke alltid de behovene er like OK å følge ut. Et behov er bare et behov, det er ikke noe man er nødt til. Det samme med lyst, det er noe man aktivt velger å gjennomføre og gjøre - og hvis man tar et slikt valg selv om det har store konsekvenser og er destruktivt, da tenker jeg du trenger hjelp, for det er ikke normalt. Anonymkode: b9bb0...749 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #49 Skrevet 25. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Sammenligningen er uansett veldig drøy. Anonymkode: e6989...f52 Kan du ikke svare på spørsmålet...? Anonymkode: 2861a...4fa
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #50 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ganske flaut å gå rundt med bæsj i trusa, og dette gjør du på jobb og overalt? Su vet du har dette problemet, men du står på jobb å driter på deg? Dette er sinnssykt ekkelt og jeg kan love deg at folk rundt deg har lagt merke til det. Bæsj lukter som regel, og når det blir liggende slik setter det seg. Dette er en av grunnene til at analsex faktisk blir frarådet. Lukkemuskelen og endetarmen blir påført store belastninger, og slutter etterhvert å virke som de skal. Dette er skader som er irreversible og jeg anbefaler deg å slutte med analsex og store leker. Det kan hende Botox i endetarmen kan hjelpe deg, men da kan du fortsatt ikke fortsette med analsex. Anonymkode: b9bb0...749 Dette skjer jo ikke hele tiden da. Du lager en hysterisk stråmann i typisk KG-stil. Skal man først kommentere, så la det være saklig. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #51 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mener pedofile som voldtar små barn skal få lov til det, fordi det er et behov dem har? 🤮 Man har mange behov løpet av en dag, men folk flest har sosial intellekt og selvinnsikt - det er ikke alltid de behovene er like OK å følge ut. Et behov er bare et behov, det er ikke noe man er nødt til. Det samme med lyst, det er noe man aktivt velger å gjennomføre og gjøre - og hvis man tar et slikt valg selv om det har store konsekvenser og er destruktivt, da tenker jeg du trenger hjelp, for det er ikke normalt. Anonymkode: b9bb0...749 Hjelp fordi man liker store dildoer? Pedofili-sammenligningene er rett og slett helt urimelige. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #52 Skrevet 25. februar 2023 MyMichelle skrev (5 minutter siden): Om noen leste lenken jeg la ut, så står det at kvinner har svakere lukkemuskel enn menn, og er dermed mer utsatte for permanente skader. Og at opptil 25% kvinner har følt seg presset til analsex minst én gang. Det er dystre tall, og vitner om mye dårlige holdninger blant menn. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #53 Skrevet 25. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Pedofili-sammenligningene er rett og slett helt urimelige. Anonymkode: e6989...f52 Det synes jeg ikke. Jeg dro den sammenligningen fordi du mener at siden du har et seksuelt behov/ønske så KAN DU IKKE la være å gjøre det. Fordi det er så viktig. Anonymkode: 2861a...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #54 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det synes jeg ikke. Jeg dro den sammenligningen fordi du mener at siden du har et seksuelt behov/ønske så KAN DU IKKE la være å gjøre det. Fordi det er så viktig. Anonymkode: 2861a...4fa Sex er jo viktig. Eller lever du som en nonne/munk selv? Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #55 Skrevet 25. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Sex er jo viktig. Eller lever du som en nonne/munk selv? Anonymkode: e6989...f52 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg velger å ikke gi etter for behov som kan skade meg selv eller andre. Slik som de aller fleste andre også gjør. Minus deg. Anonymkode: 2861a...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #56 Skrevet 25. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg velger å ikke gi etter for behov som kan skade meg selv eller andre. Slik som de aller fleste andre også gjør. Minus deg. Anonymkode: 2861a...4fa (PS, der svarte jeg på spørsmålet du stilte. Fint om du gidder å gjøre det samme.) Anonymkode: 2861a...4fa
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #57 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): (PS, der svarte jeg på spørsmålet du stilte. Fint om du gidder å gjøre det samme.) Anonymkode: 2861a...4fa Jeg gjør mitt beste. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #58 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sex er jo viktig. Eller lever du som en nonne/munk selv? Anonymkode: e6989...f52 Så enten skal man drive med sex som ødelegger analens lukkemuskel (som du), eller så er det rett over på nonne/munk? Jeg tror du bare får fortsette med leketøyet ditt og lekke enda mere avføring i klærne dine. Du vil jo ikke høre på fornuft og logikk av noen i tråden. Anonymkode: ab99f...ce3 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #59 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg velger å ikke gi etter for behov som kan skade meg selv eller andre. Slik som de aller fleste andre også gjør. Minus deg. Anonymkode: 2861a...4fa Folk har ulike behov. Anonymkode: e6989...f52
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #60 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så enten skal man drive med sex som ødelegger analens lukkemuskel (som du), eller så er det rett over på nonne/munk? Jeg tror du bare får fortsette med leketøyet ditt og lekke enda mere avføring i klærne dine. Du vil jo ikke høre på fornuft og logikk av noen i tråden. Anonymkode: ab99f...ce3 Jeg har ingen problem med å godta fornuftige innlegg. Men mobbing er mobbing. Anonymkode: e6989...f52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå