Gå til innhold

Bæsj i underbuksa og analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste tiden opplevd å få bæsj i underbuksa noen ganger, typisk når jeg egentlig føler et behov for å gå på do, men er opptatt med andre oppgaver og må utsette det en stund. Andre ganger skjer det uten at jeg merker det. Jeg har derfor lett etter måter å prøve å forhindre eller redusere dette problemet på. Siden temaet er såpass flaut, er det ikke særlig fristende å skulle spørre noen direkte.

Jeg mistenker at årsaken kan være seksuell (i alle fall delvis), da jeg har mye store gummikuker og annet leketøy til å hjelpe meg i baken. 

Er det andre som har opplevd lignende problemer og har gode råd?

Anonymkode: e6989...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde med ex dama etter 6 måneder og. 

Anonymkode: 0938f...c38

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjedde med ex dama etter 6 måneder og. 

Anonymkode: 0938f...c38

Hva skjedde? 

Skrevet

Jeg antar at det er muskler som du har tøyd for mye. Da er det sikkert en mulighet til å trene de opp igjen, uten at jeg vet hvordan. Ta en tur innom gynekologen og spør. 

Anonymkode: 7965a...76f

Skrevet

Jeg antar at det er muskler som du har tøyd for mye. Da er det sikkert en mulighet til å trene de opp igjen, uten at jeg vet hvordan. Ta en tur innom gynekologen og spør. 

Anonymkode: 7965a...76f

er vel ikke gynekologen som har ansvaret for fisehullet?

• Liker 3
Skrevet

Du må slutte å ødelegge musklaturen i analen din. Slutt med leketøy en stund å se om du klarer å trene opp igjen musklene. 

Anonymkode: e4ceb...1f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må slutte å ødelegge musklaturen i analen din. Slutt med leketøy en stund å se om du klarer å trene opp igjen musklene. 

Anonymkode: e4ceb...1f4

Men hvor lenge må man avstå?

Skrevet

Du har tøyd lukkemuskelen i analen for mange ganger og for mye, slik at den har blitt slappere og ikke klarer å holde igjen avføringen skikkelig lenger. Dette er det skrevet mange spaltemeter om for å advare mot utstrakt analsex, det KAN være skadelig. Men ingen vil høre og blåser i det - inntil det skjer med dem selv.

Om det hjelper å avstå fra å utvide analåpningen til stadighet med leker, at den kan gå tilbake til sitt normale stramme jeg, vet jeg ikke. Du får prøve å la lekene ligge og la rumpa være i fred, og kun bruke den til å skite med, som er slik naturen hadde tenkt den skulle brukes. Sikkert irriterende å høre, men sant.

Anonymkode: ab99f...ce3

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis det bedrer seg, vil det jo bare bli ødelagt igjen hvis du starter opp med lekene på nytt. 

Skrevet

Hvis det bedrer seg, vil det jo bare bli ødelagt igjen hvis du starter opp med lekene på nytt. 

Ja, det er jo der problemet ligger.

Skrevet

"Ytterst i endetarmen, like før åpningen, sitter det en muskel som omkranser tarmen. Denne kalles analsfinkteren. Du kan, ved å bruke store og harde ting, og ignorere smerte, risikere å utvide og skade muskelfibrene i analsfinkteren så mye at lukkekraften i den blir svakere. Resultatet kan i verste fall bli at du får vansker med å holde på avføring og luft. Dette er heldigvis ikke et veldig hyppig problem, men det er likevel viktig å være klar over at skaden kan skje dersom du ikke tar dine forholdsregler. Selve sfinkteren kan ikke trenes opp igjen, og behandling ved slapp analsfinkter som fører til lekkasje, er som regel kirurgi i en eller annen form."

https://www.nettavisen.no/meninger/gamnes/kan-lidenskapen-bli-en-lidelse/s/12-95-3423448805

Anonymkode: 2861a...4fa

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette kan altså ikke trenes opp igjen. Ødelagt er ødelagt.

Skrevet

Ja, det er jo der problemet ligger.

Å, så det er et problem? Ja vel. Du får velge, da. Å måtte gå med bleier og lukte bæsj pga lekkasjer når som helst der bak, eller ikke bruke analsexleker mer.

Jeg vet hva jeg ville valgt. Et rumpehull som holder tett og gjør jobben sin.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har tøyd lukkemuskelen i analen for mange ganger og for mye, slik at den har blitt slappere og ikke klarer å holde igjen avføringen skikkelig lenger. Dette er det skrevet mange spaltemeter om for å advare mot utstrakt analsex, det KAN være skadelig. Men ingen vil høre og blåser i det - inntil det skjer med dem selv.

Om det hjelper å avstå fra å utvide analåpningen til stadighet med leker, at den kan gå tilbake til sitt normale stramme jeg, vet jeg ikke. Du får prøve å la lekene ligge og la rumpa være i fred, og kun bruke den til å skite med, som er slik naturen hadde tenkt den skulle brukes. Sikkert irriterende å høre, men sant.

Joda, men jeg tror det kunne være en idé å prøve å trene opp bedre muskelstyrke der, ta en lang pause fra utvidelse.

For noen er dette faktisk en viktig del av deres seksualitet.

Skrevet

Å, så det er et problem? Ja vel. Du får velge, da. Å måtte gå med bleier og lukte bæsj pga lekkasjer når som helst der bak, eller ikke bruke analsexleker mer.

Jeg vet hva jeg ville valgt. Et rumpehull som holder tett og gjør jobben sin.

Men har du denne fetisjen da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Ytterst i endetarmen, like før åpningen, sitter det en muskel som omkranser tarmen. Denne kalles analsfinkteren. Du kan, ved å bruke store og harde ting, og ignorere smerte, risikere å utvide og skade muskelfibrene i analsfinkteren så mye at lukkekraften i den blir svakere. Resultatet kan i verste fall bli at du får vansker med å holde på avføring og luft. Dette er heldigvis ikke et veldig hyppig problem, men det er likevel viktig å være klar over at skaden kan skje dersom du ikke tar dine forholdsregler. Selve sfinkteren kan ikke trenes opp igjen, og behandling ved slapp analsfinkter som fører til lekkasje, er som regel kirurgi i en eller annen form."

https://www.nettavisen.no/meninger/gamnes/kan-lidenskapen-bli-en-lidelse/s/12-95-3423448805

Takk for nyttig link.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Joda, men jeg tror det kunne være en idé å prøve å trene opp bedre muskelstyrke der, ta en lang pause fra utvidelse.

Den kan ikke trenes opp. Bare bruk bleier å fortsett med fetisjen din du, rumpa di er allerede ødelagt dessverre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Resten av livet.

Bruk rumpehullet til det det er ment. Nettopp å kvitte seg med avføring.

Så drar du til fastlegen og ber om henvisning til kirurg som kan vurdere om du må bruke bleie resten av livet eller om du har en sjanse å fikse dette.

• Nyttig 3
Skrevet

For de som rammes av ødelagt anallukkemuskel, er det en livslang lidelse som hemmer dem ekstremt mye sosialt pga lukt og lekkasjer. Er det det du vil, så fortsett. Å ikke kunne gå ut av døren pga du er redd for at avføring skal lekke ut når som helst og begynne å lukte, må være et levende mareritt, spør du meg. Da hadde jeg heller tatt meg sammen og avstått fra den delen av sexlivet. Helt ærlig. Sex skal ikke være ødeleggende!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...