AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Del Skrevet 24. februar 2023 Nå er jeg engstelig for at noe er galt her 😖 Jeg gikk på do etter en runde i høyet og ble sjokkert da det viste seg å være friskt blod på papiret. Ikke lite, men ikke mye heller. Jeg har aldri hatt så kort lutealfase, og pleier aldri å blø etter sex heller. Kan det rett og slett være festeblødning? Kjente murring og et skikkelig stikk i livmoren i kveld. Jeg fikk orgasme før penetrering og da føltes livmoren øm ut, på en måte. Er likevel livredd for at vi har ødelagt sjansene nå Håper noen har lignende erfaring og at det endte opp i vellykket graviditet! Anonymkode: 4438d...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Del Skrevet 24. februar 2023 Kan være festeblødning, en rift. Ingen vet og det er heller ikke viktig. Helt normalt, ikke farlig. Bare slapp av du. Anonymkode: 1d4de...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Del Skrevet 24. februar 2023 Flere med erfaringer? 💜 TS Anonymkode: 4438d...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. februar 2023 #4 Del Skrevet 24. februar 2023 Festeblødning et det få som får og dager det ofte litt blod. Det kan nok bare komme fra sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå