MiominMio Skrevet 23. februar 2023 #1 Del Skrevet 23. februar 2023 Ja har dere favoritter? Jeg sliter litt med å finne noen som jeg liker. Har en Nike da som er nesten helt utslitt nå, men finner ikke lik den. Er nok sær i klesveien jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Del Skrevet 23. februar 2023 Ella-tightsen til Famme. Sitter som et skudd. Når jeg jogger med den trenger jeg aldri å dra den opp eller justere den på noen måte. I tillegg er det en lomme i midjebåndet som mobilen passer i. Dersom jeg har mobilen der under en løpeøkt merker jeg knapt at jeg har noe der. Anonymkode: be8c2...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ella-tightsen til Famme. Sitter som et skudd. Når jeg jogger med den trenger jeg aldri å dra den opp eller justere den på noen måte. I tillegg er det en lomme i midjebåndet som mobilen passer i. Dersom jeg har mobilen der under en løpeøkt merker jeg knapt at jeg har noe der. Anonymkode: be8c2...d7d Denne virker bra, men er den liksom designet for å framheve og dele rumpa? Jeg er 65 og ikke akkurat ute etter den effekten? Anonymkode: 4fe94...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Del Skrevet 23. februar 2023 Har en fra Endurance (sport outlet) jeg er veldig glad i, tror den heter jurry eller noe lignende. Blå med lommer på begge lår, knyting i livet. Og en fra active sport jeg fikk fra iForm, eneste med den er at den mangler lommer. Anonymkode: 2ef62...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Denne virker bra, men er den liksom designet for å framheve og dele rumpa? Jeg er 65 og ikke akkurat ute etter den effekten? Anonymkode: 4fe94...a35 Nei, den er ikke designet for å fremheve rumpa. Anonymkode: be8c2...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg har flere fra Kari traa som jeg liker å løpe med. Nå er ikke lommer viktig for meg, men jeg trenger snøring i livet. Kjøpte en rimelig röhnisch en på sport outlet for litt siden. Jeg er fornøyd med den. Har 2XU løpe tights, men jeg syntes det finnes mange andre gode alternativer. Merke er ikke så viktig for meg, passform og stoff er viktigere. Anonymkode: 7dd65...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Del Skrevet 24. februar 2023 Denne ❤️ https://eyda.no/products/helene-running-comp-tights?gclid=Cj0KCQiA3eGfBhCeARIsACpJNU-KRMFojJAWKKzUQyujWpXNhmM4Oe8bl-MIkNIlCb_KZzuysZWxbu4aAruHEALw_wcB Anonymkode: d3d9c...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå