Gå til innhold

Øredobb som sitter fast…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når man har en øredobb som sitter bom fast? 🫣

Erstattet bakdelen med en bakdel i plast for noen år tilbake, og der har øredobben sittet siden. Når jeg nå skal ha den ut så er plast-bakdelen 100% urikkelig. 🫣

Den sitter ikke fast i selve øret, men det er verken mulig å dra plast-bakdelen av eller vri den rundt. 😶 Det kan nesten fremstå som om den har smeltet fast. 😶

Jeg har verken tang eller noe å klippe øredobben av med (og det er jo begrenset med plass til noe å klippe med mellom øreflippen og bakdelen også 😶)

Er det noen som har noen tips/råd? 🫣

Anonymkode: 3b4c5...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stikk innom en gullsmed, de har verktøy til å klippe med.. 

Anonymkode: 74f66...eea

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd med gummihanske? Gjør at man får bedre grep. Men ellers gjelder det å finne noen å låne tang av, det var eneste som funka for meg. Gjorde sinnsykt vondt, men funka.

Anonymkode: 58f17...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

stikk innom en gullsmed, de har verktøy til å klippe med.. 

Anonymkode: 74f66...eea

Har de det? 🫣

Så liksom for meg at jeg kom til å ende opp hos fastlegen eller noe, men vet ikke om det er rette stedet. 🫣

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du prøvd med gummihanske? Gjør at man får bedre grep. Men ellers gjelder det å finne noen å låne tang av, det var eneste som funka for meg. Gjorde sinnsykt vondt, men funka.

Anonymkode: 58f17...2fc

Den sitter bom fast uansett grep. 🫣

Er litt redd for å ende opp med å dra hele øredobben gjennom hullet dersom jeg drar med tang (dobben er liten så det er ikke så mye å holde fast i i den andre enden 🫣)

Å få den klippet av er kanskje beste alternativ, men det er litt synd å ødelegge øredobben siden det sikkert koster mer enn det smaker å få den reparert igjen. 😶

Anonymkode: 3b4c5...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...