AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Del Skrevet 23. februar 2023 Confession time. Jeg gidder ikke sånne svar som at Jeg har ikke gjort noe, jeg hever meg over det. Dere kan lage en egen tråd. Det styggeste eller ondeste jeg har gjort er å sende et anonymt brev til en og skrevet at hun var et ondt menneske, og at jeg gledet meg til hun dødde for da skulle jeg pisse på graven hennes. Det er en bakgrunnshistorie her men den gidder jeg ikke gå inn på. Kjør på hva er det styggeste du har gjort mot noen? Anonymkode: 10c2a...ea9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Del Skrevet 23. februar 2023 Brukket fingrene til venninna mi. Det var et uhell, men fortsatt ganske fælt syns jeg😅 Anonymkode: d4a4f...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 Det må være å avbryte i en intim situasjon og si "dette funker ikke for meg" for så å kle på meg og gå.... Anonymkode: 717e6...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Del Skrevet 23. februar 2023 Bli sammen med 2 jenter samtidig og lyve til begge til den andre at jeg aldri var sammen med dem, bruke hun andre for sex deretter blokkere, selvom hun var glad i meg. Anonymkode: aaad2...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Del Skrevet 23. februar 2023 Var utro😓 Anonymkode: 5f1bb...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavtoghøyt Skrevet 23. februar 2023 #6 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg banket opp og slo ut noen tenner på en kar for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 23. februar 2023 #7 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må være å avbryte i en intim situasjon og si "dette funker ikke for meg" for så å kle på meg og gå.... Anonymkode: 717e6...260 Det har jeg også gjort, men det er da alt annet enn stygt. Det er å ta ansvar for seg selv 🌼 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #8 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg utsatte å dumpe en fyr til han hadde pusset opp kjøkkenet mitt. Anonymkode: 8dc03...ac6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #9 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg hadde sex med en mann og når han dro dagen etterpå blokkerte jeg han på alt og har ikke pratet med han etter det. Det virket som om han ønsket at vi skulle fortsette å ses når han dro, men jeg klarte bare ikke det.... Jeg visste ikke at han var jomfru før vi hadde sex og det var ingen spesielt bra opplevelse, så derfor ønsket jeg ikke å se han igjen. Det var nok ganske stygt gjort av meg, men jeg ante ikke hva jeg liksom skulle si heller. Anonymkode: 244c2...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #10 Del Skrevet 23. februar 2023 Var med på å mobbe en gutt på barne- og ungdomsskolen. Seinere fikk jeg høre fra foreldrene mine (som ikke ante noe om at jeg var involvert) at familien deres hadde hatt det veldig vanskelig i mange år, fordi de måtte håndtere at sønnen deres ønsket å begå selvmord, og det var grusomt for dem å se sitt eget barn så ulykkelig. Temaet dukket opp i en diskusjon i voksen alder om hvor dårlig skolen jeg gikk på var. Hvordan skolen (ikke) håndterte den saken var et eksempel på det. Går knapt en uke uten at det slår meg sånn helt ut av det blå hva jeg var med på, og hvor liten og uskyldig han var. Sånn har det vært i over 20 år nå. Har ofte tenkt på om jeg burde ta kontakt med ham og fortelle ham noen ting, men samtidig har jeg hørt at det går bra med ham i dag, og jeg vil ikke rippe opp i ting han kanskje har jobbet seg igjennom allerede. Tror det i så fall må bli hvis jeg tilfeldigvis møter på ham. Men det gjør jeg jo aldri, siden jeg ikke bor der mer. Anonymkode: 36c21...a52 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 23. februar 2023 #11 Del Skrevet 23. februar 2023 Er ikke noen engel, men det jeg kommer på akkurat nå er at jeg kan bli ganske ekkel mot røykere. Jeg er så absolutt for at folk skal få være den de er, rettigheter etc - MEN jeg fordrar ikke røykere som påfører meg sin ekle røyk. JEG har rett til å IKKE bli røyket på. Så jeg kan sende ganske stygge blikk. En gang spurte en eldre dame som var dårlig til beins pent om hun kunne dele kafébord med meg fordi det var så fullt - jeg smilte og sa det var da alldeles i orden. Men så dro hun opp en røykpakke og startet og dampe, og jeg ble SÅ provosert at jeg fortalte henne akkurat hva jeg mente. Du må gjerne sitte her med meg, men du får absolutt ikke forpeste MIN luft, nesten ropte jeg til henne. Fordi hun var litt skrøpelig lot jeg henne sitte, og forlot bordet selv. Var hun sprekere ville jeg bedt henne hute seg bort. Kanskje ikke snilt, men ikke hyggelig av henne heller, samma faen hvor dårlig en er til beins! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #12 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg satt å så på at ei jeg mislikte spiste et langt, mørkt hår. Hun har lyse blondt hår. 🤢 Jeg så det flere tygg før hun kom til håret og sa ingenting med vilje. Jeg lot også samme person gå inn i klasse rommet med en stor mensenflekk i rumpa på ungdomskolen. Jeg hadde mange muligheter å si ifra uten at noen fikk det med seg.. men valgte å bare late som ingenting. Alle fikk det med seg og hun fikk høre det i flere år etter på. Normalt hadde jeg sagt ifra av ren høflighet, men hun fortjente det ikke for hun var et stygt og ekkelt menneske på alle mulige måter. Normalt så er jeg den som hever meg over det og som er flink til å behandle folk godt, uavhengig av hvem de er og hva de har gjort mot meg og andre... men hun her får bare ut det styggeste i meg og jeg hater det. Anonymkode: 5a4ae...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 12.27): Jeg hadde sex med en mann og når han dro dagen etterpå blokkerte jeg han på alt og har ikke pratet med han etter det. Det virket som om han ønsket at vi skulle fortsette å ses når han dro, men jeg klarte bare ikke det.... Jeg visste ikke at han var jomfru før vi hadde sex og det var ingen spesielt bra opplevelse, så derfor ønsket jeg ikke å se han igjen. Det var nok ganske stygt gjort av meg, men jeg ante ikke hva jeg liksom skulle si heller. Anonymkode: 244c2...45c Jeg har gjort noe lignende. Er ikke stolt av det. Anonymkode: 7ae8d...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg filmet når jeg hadde sex med et ludder jeg møtte på byen. Sendte meld dagen etter og presset henne for penger. Anonymkode: aa101...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg skapte splid mellom foreldrene mine og søster med vilje. De var uvenner i mange år, år som jeg sørget for at de ikke fikk kvalitetstid med hverandre. De har gjort opp nå, men forholdet er fortsatt ikke det samme som det en gang var. Anonymkode: 83d7d...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skapte splid mellom foreldrene mine og søster med vilje. De var uvenner i mange år, år som jeg sørget for at de ikke fikk kvalitetstid med hverandre. De har gjort opp nå, men forholdet er fortsatt ikke det samme som det en gang var. Anonymkode: 83d7d...3b5 Hvordan skapte du splid mellom dem? Anonymkode: 88afa...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #17 Del Skrevet 24. februar 2023 Spytta i maten til kjæresten min, nå ex, da vi kranglet. Ene læreren min, hadde tegna seg selv i trynet, uten å merke det, sa ikke noe. Anonymkode: 8e7fc...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 24. februar 2023 #18 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 12.28): Var med på å mobbe en gutt på barne- og ungdomsskolen. Seinere fikk jeg høre fra foreldrene mine (som ikke ante noe om at jeg var involvert) at familien deres hadde hatt det veldig vanskelig i mange år, fordi de måtte håndtere at sønnen deres ønsket å begå selvmord, og det var grusomt for dem å se sitt eget barn så ulykkelig. Temaet dukket opp i en diskusjon i voksen alder om hvor dårlig skolen jeg gikk på var. Hvordan skolen (ikke) håndterte den saken var et eksempel på det. Går knapt en uke uten at det slår meg sånn helt ut av det blå hva jeg var med på, og hvor liten og uskyldig han var. Sånn har det vært i over 20 år nå. Har ofte tenkt på om jeg burde ta kontakt med ham og fortelle ham noen ting, men samtidig har jeg hørt at det går bra med ham i dag, og jeg vil ikke rippe opp i ting han kanskje har jobbet seg igjennom allerede. Tror det i så fall må bli hvis jeg tilfeldigvis møter på ham. Men det gjør jeg jo aldri, siden jeg ikke bor der mer. Anonymkode: 36c21...a52 Vel, det er jo fint at du ofte tenker på det og hva du var med på / hva dere gjorde, da. Og med tanke på å skulle ta kontakt med ham igjen (for å unnskylde egen oppførsel, antar jeg), så er det nok mye enklere for han å takle det nå siden det går bra med ham, enn hvis det hadde gått dårlig. Hadde han fortsatt hatt det dårlig, ville nok det at du tar kontakt bare knust ham enda mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #19 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg vokste opp med faren min som jeg er ganske sikker på er psykopat. Jeg tok mange av trekkene hans og brukte nesten hele 20 åra mine i terapi for å bli en bedre person, men min liste er lang. Utroskap, slåssing og vold med venner, baksnakking og løgn som har skadet folks rykter bare fordi jeg følte for det, lå med kjæresten til bestevenninnen min i flere måneder bak ryggen hennes, og nektet for alt når det kom frem. Jeg var en ganske stygg og uspiselig person. Anonymkode: 2813a...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #20 Del Skrevet 24. februar 2023 Barneskolen, 90 tallet. Vi fikk en ny elev i klassen. Den første dagen ble tøff for eleven da det var flere som ikke tok vedkommende veldig godt i mot. Jeg gjorde ikke noe direkte, men tok hellerbikke affære å sa ifra da jeg så hvordan de andre behandlet eleven. Den kvelden gikk jeg til sengs mens tårene rant av dårlig samvittighet. Foreldrene mine fikk det heldigvis med seg og vi fikk tatt en prat med læreren dagen etter. Jeg fikk lettet samvittigheten min og beklaget til eleven om at jeg ikke sa ifra til noen. Det utviklet seg videre til et av mine beste vennskap. Jeg kan likevel tenke på det og få dårlig samvittighet den dag i dag. Anonymkode: 8b336...187 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå